Krige erklæring fra .InQ.

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Kan vi få bekræftet dette fra .InQ.

Kjenes i dag klokken 19:18
Med dette erklærer .inQ. krig mot:

~DVDV~
VVK
VVK~A
Phønix
6 1/2
4 1/2
3 1/2
5 1/2
AIM
DDH
DDH-A

Krigene mot disse stammene som dere sikkert vet har pågått lenge, men nå får dere en offisiell krigserklæring fra den nye stammen etter mergen mellom N-one og .Fin.

Noe dere lurer på? Bare å spørre.

Kjenes
Diplomat
.inQ.



Disright.

DDH.
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvorfor trenger du bekreftelse? Jeg er diplomat så da vet jeg vel hvordan fiendelista vår ser ut?

Kjenes
Diplomat i .InQ.
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Hvorfor trenger du bekreftelse? Jeg er diplomat så da vet jeg vel hvordan fiendelista vår ser ut?

Kjenes
Diplomat i .InQ.

Jeg ønsker en bekræftelse fra .InQ. og ikke arcon the beast, der under det navn ikke er aktiv i verden 3
 
Senest redigeret:

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Og som du ser på verden 3 politikkforumet her er det jeg som driver propoganda for min stamme. Ingen andre.
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Og som du ser på verden 3 politikkforumet her er det jeg som driver propoganda for min stamme. Ingen andre.

Har fået din PM ingame og har også svaret dig:

Kjenes i dag klokken 14:53
Hvorfor skal du absolutt ha en bekreftelse på hva jeg skrev til deres diplomat?

Og ja,jeg er arcon the beast på forumet.

disright i dag klokken 15:22
Fordi at vi skal bruge den erklæring fra en .InQ. spiller for at TW-team vil tillade at folk med delt internet forbindelse kan lave kordineret angreb og support.

Kan godt se hvis du så ikke har interesse i det, men for en ordens skyld så lad os få formaliterterne på plads.

Hilsen Disright.


Har skrevet til support og håber så af de godtager det, så vi kan lave kordineret angreb osv for dem med delt internet forbindelse, da jeg er i tvivl som du kan læse.

Hilsen Disright.

DDH
 
Senest redigeret:

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Supporter har tilkende givet over for mig at der forligger en korrekt krigserklæring.

Hilsen Disright.

DDH
 

.Firefly..

Nybegynder
Reaktionsscore
0
I dont know if i translated it right, But when someone declares war upon an other tribe, Can people with a shared internet connection, Attack the same person?
Cuz i have never heard of something that silly on every server i played on:D
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
What you want Disright is a public war decleration so that your tribe can attack in koordinated attacks while you use shared netconnection and sitting...

Im surprised that you bring this to public forum.... You should know better as member of TW Team.

The only way your tribe is allowed to attack in coordinated attacks is IF .inQ. is declaring the war here. NOT when you publicite IGM between you and members of .inQ.

I really hope support will take a close look upon your attacks !

Regards
Lauras

Multihunter/Support V2
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
What you want Disright is a public war decleration so that your tribe can attack in koordinated attacks while you use shared netconnection and sitting...

Im surprised that you bring this to public forum.... You should know better as member of TW Team.

The only way your tribe is allowed to attack in coordinated attacks is IF .inQ. is declaring the war here. NOT when you publicite IGM between you and members of .inQ.

I really hope support will take a close look upon your attacks !

Regards
Lauras

Multihunter/Support V2


Is'nt that a bit biased?

As far as i know a shared internet connection is allowed?

§2) Spillere der deler internetforbindelse

Når 2 eller flere spillere deler internetforbindelse er det ikke tilladt at sende råstoffer eller tropper imellem de konti.
Når 2 eller flere spillere deler internetforbindelse eller computer, i mere end 3 sammenhængende dage skal dette tilføjes under "Indstillinger -> Delt internet forbindelse" ellers vil det blive betragtet som multi account, og straffet herefter.

Eksempel

• Det er under ingen omstændigheder tilladt at oprette en konto bare for at supplere en anden konto.

• Det er ikke tilladt at angribe en spiller som du deler forbindelse med.

• Når spillere deler internet forbindelse eller computer (samt 24 timer herefter) er det ikke tilladt at supplere, støtte, angribe eller koordinere angreb.(*)
(*)(Denne regel ophæves dog, hvis en af de involverede stammer har, offentligt erklæret modpartens stamme krig, 24 timer i forvejen. Offentlige kriserklæringer postes på Tribalwars forummet, under den verden det nu drejer sig om.)


Im surprised that you bring this to public forum.... You should know better as member of TW Team.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Dette gælder ALLE som skriver inde i denne del af forummet, hvis i vil skrive/snakke engelsk så gå ned i den engelske sektion, der er en grund til der er en dansk og en engelsk sektion, så brug den venligst da det ikke er alle som kan engelsk.

Mange tak
 

Hell G

I træning
Reaktionsscore
0
Logdog:

Tror ikke det var det som var poenget, delt internett forbindelse er lov, men problemet var at han postet en ingame post og mente at det skulle bli godkjent som en offisiell krigserklæring her i forumet, forde han postet den her.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Logdog:

Tror ikke det var det som var poenget, delt internett forbindelse er lov, men problemet var at han postet en ingame post og mente at det skulle bli godkjent som en offisiell krigserklæring her i forumet, forde han postet den her.

Kan godt tage den på dansk....

Dislight postede en intern meddelelse som en slags offentlig krigserklæring fra .inQ. Nu er det jo kun den alliance der kan gøre dette.

Alle ved jo, at de alliancer der bruger krigserklæring metoden her på forum, kun gør det for at have muligheden for koordinerede angreb mellem egen konto og den de sitter / har delt internet forbindelse med. Det er jo beskrevet klart og tydeligt i andre tråde....

Så har jeg vist også forklaret det på dansk. Og som moderator må Dislight jo vide dette ikke sandt :D
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Supporter har tilkende givet over for mig at der forligger en korrekt krigserklæring.

Hilsen Disright.

DDH

Da der ikke er blevet lagt en krigserklæring imod din stamme her på forum kan du ikke bruge det smuthul....

MVH
Support/ Multihunter V2
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Nu er denne sag ret gammel, men vi kan da godt tage den op igen.

Supporten til kende gav af der var tale om en gyldig krigserklæring.

Og det er supporten`s ord der er lov her.

Så ved ikke lige hvor det kommer fra at den pludselig ikke var gyldig.
 

Prowler

I træning
Reaktionsscore
0
Ja, det er jo fremdeles tribalhugs mot oss :)

Er det slik at noen tror hensikten med spillet er å få mest IAP og ally's? hvem skal man krige mot til slutt da? Vel, i dette tilfelle ingen, da alle blir slaktet en etter en....

GL HF ALL
 
Top