Opsigelse af Forbund

THvas

I træning
Reaktionsscore
0
Vi har valgt og opsige forbund med følgende stammer:
DDH
DDH-A
~DVDV~
TBV
TBV2
6 1/2
5 1/2
4 1/2
3 1/2
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Dom är rädda för "krig" :rolleyes:

Det tror jeg også de er. De har sikkert nok også tilbudt .InQ. en IAP, hvis ikke forbund. :eek:
De stak jo halen mellem deres ben, dagen efter vi have modtaget en krigserklæring fra .Inq.
 
Senest redigeret:

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
De har ikke tilbyd oss noe, de ble vel lei av å være i allianse med så mange noob stammer:) Selv om de er en selv:cool:

Men dette viser jo bare at stammer frykter oss.

Kjenes
Diplomat i .InQ.
 

THvas

I træning
Reaktionsscore
0
Vi har ikke haft kontaktet .InQ. om IAP eller forbund, så det ved jeg ikke hvor du har det fra Disright.


Og det er præcis på den her måde at man hverken gider Forbund eller IAP med visse stammer, når de kommer op med sådan nogle udmeldelser..

Mere er der ikke og sige i denne sag !
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Vi har ikke haft kontaktet .InQ. om IAP eller forbund, så det ved jeg ikke hvor du har det fra Disright.


Og det er præcis på den her måde at man hverken gider Forbund eller IAP med visse stammer, når de kommer op med sådan nogle udmeldelser..

Mere er der ikke og sige i denne sag !

Jeg skriver ikke at i har haft kontakt med .InQ.

Skriver at i sikkert har "Forskellen er at det ikke er et fakta, men en formodning."

Grunden er at der ikke er diplomat kontakt, og der ligger heller ikke en anmodning om en IAP fra jer.

Vi har kun jeres erklæring i vores dengang fælles forum og denne her i tråden.

Hvis du ikke ved det så har en VVK-A spiller i dag klokken 22:13 angrebet et DDH medlem.

Dette bekræfter kun min "formodning".
Om det så er .InQ. eller stammer fra Pinko alliancen, er det ikke vigtigt.
 

THvas

I træning
Reaktionsscore
0
Det er meget muligt at en VVK-A spiller har angrebet DDH spiller i dag.

Men så skal der lige tilføjes at Zany fra DDH har taget 3 byer fra VVK !!!

2 i dag og 1 igår !!!

Så hvilken formodning har du !
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
Det er meget muligt at en VVK-A spiller har angrebet DDH spiller i dag.

Men så skal der lige tilføjes at Zany fra DDH har taget 3 byer fra VVK !!!

2 i dag og 1 igår !!!

Så hvilken formodning har du !

Dette har jeg også efter følgende fundet ud af, og kan bekræfte at det er rigtig.
DDH har ikke været klar over Zany`s adlinger før m-k-jensen den 24.06. Klokken 23:16 omtalte dette i en PM til mig.

Til det kan jeg sige:

Mener ikke at det er DDH`s opgave at tilbyde den IAP. Da det er VVK der har forladt UT, og har valgt ikke at oprettet diplomatisk kontakt.

Og så længe en anmodning om IAP ikke er forlagt os, kan vi ikke stå til regnskab for at DDH medlemmer angriber spiller der er markeret med rødt på vores kort.
Og lige så vel omvendt.

Jeg mener ikke vi at vores stammer er i krig, og jeg har ikke tænkt mig at udføre aggretioner mod VVK / -A medlemmer, så længe der ikke forlægger en krigserklæring i TW-forum.

Men hvis VVK ikke ønsker IAP, vil sådanne hendelser fra både VVK og DDH beklagevis forsætte.

Og det er ikke en formodning, men et fakta jeg ikke har indflydelse på.
 

Richie

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Haha, da er det Noobz (VVK) mot Noobza( UT ) nå da xD


Dette viser at VVK er redde og holdt på å pisse i buksene sine når vi kom med vår krigsærklæring.

- Richie
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er altid rart når stammeuenighed smides til offentlig skue. Så kan vi andre følge med i udviklingen :D
 
Top