Citer:
Oprindeligt indsendt af witchdk
første del af dit svar vil jeg gerne have uddybet, for er ikke klar over hvor du mener det beskrevet i reglerne...
ja man må ikke forære stoppede spillers byer væk, men jeg skriver jo om en spiller der blot ville skære ned
|
Det står beskrevet i de regler jeg citerede. Han satte en repræsentant til at skære ned i hans byer, og der er jo intet problem med det, da han ville vende tilbage. Se her:
Citer:
|
Hvis en konto har en ejer som kommer tilbage, og du ved hvornår ejeren vil være tilbage, er det acceptabelt at repræsentere den.
|
Men når han så stopper efter at være kommet tilbage, må der ikke kontorepræsenteres og de resterende byer må derfor ikke gives væk af en repræsentant.
Citer:
Oprindeligt indsendt af witchdk
og 'øøh hvordan vil i styre det, jeg mener når jeg f.eks. angribes så vælger jeg da nogle gange at tømme en by for tropper inden, for netop at redde tropperne, og højest miste noget mur, det har jeg da også gjort nogle gange for spillere jeg har sittet...men så kan det altså ske en by r smuttet, bl.a. til fjenden....hvordan vil i skelne mellem om det er med vilje eller hændeligt uheld at byen blev taget nemt
|
Som det altid er blevet gjort. Hvis du repræsenterer en konto og mister byer til fjenden, kan vi jo se at du ikke giver dem væk til allierede.