Kniven

xAffe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er der sket nyt i krigen?
- Jeg blev jo udslettet, og agter at vente på Verden 4, da det vil være direkte dumt at starte på verden 2 igen.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Verden 2 er nu ved at gå ind i sin afsluttende face. Verden er domineret af 4 store alliancer, som på et eller andet tidspunkt må finde ud af at gå ind i et endeligt opgør.

Jeg ved bare ikke hvornår og hvordan man bliver enige om at spillet er slut. Er der nogen der kan fortælle mig det?
 

xAffe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Når denne dominans er overstået, er det så først der verden 4 opstår?

- Opaw, nu da jeg ved du er i god kontakt med CaBo familien, ville jeg høre om du ved hvordan det går dem? Kan se de har fået overtaget en del byer fra DFS på twstats.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Ankomsten af verden 4 er ikke afhængig af om en anden verden er "færdig". Verden 2 lukker ikke hvis den bliver vundet, den vil bliver genstartet som "ny verden 2".
 

xAffe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Aha, fair nok.
- Nu da jeg kun har spillet 2 omgange af TW, ved jeg intet om hvordan en ny opstart af verden fungere, men tak for det hurtige svar Lauras (-:
 

KIng T

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Mht. slutningen af spillet:

Hvad så vhis der er 5 stammer som har forbund sammen, bliver alle forbund / Diplomatiske forhold så slettet???

Og hvad så hvis der er en ny spiller som opretter sin egen stamme.. Så har personen jo begynderbeskyttelse!
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg kan kun svare på dette overordnet, da jeg aldrig har spillet på en server der er slut.

Jeg har fået at vide af den første Community Manager Maestro, at en verden er færdig når en stamme har vundet.

Som jeg opfatter det betyder det, at forbund til sidst skal kæmpe mod hinanden. MEN det er kun som jeg opfatter det. IKKE noget jeg faktisk ved.

Jeg vil undersøge det og komme tilbage med er korrekt svar når jeg har et.

Indtil da fortsat god kamp til alle i verden 2.

MVH
Lauras
Moderator/Support Verden 2
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg kan kun svare på dette overordnet, da jeg aldrig har spillet på en server der er slut.

Jeg har fået at vide af den første Community Manager Maestro, at en verden er færdig når en stamme har vundet.

Som jeg opfatter det betyder det, at forbund til sidst skal kæmpe mod hinanden. MEN det er kun som jeg opfatter det. IKKE noget jeg faktisk ved.

Jeg vil undersøge det og komme tilbage med er korrekt svar når jeg har et.

Indtil da fortsat god kamp til alle i verden 2.

MVH
Lauras
Moderator/Support Verden 2

Efter som man højst kan være 40 medlemmer i en stamme i verden 2 bliver det en lille ekslusiv klub der skal spille den verden til ende.
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Ok jeg har sprugt en community manager (ham der var online)

Hans svar:

Usually a world closes. (Can surely restart)
A tribe or its tribes(sisters, alliance) controls 90%


Det betyder, at når en stamme (med wings og alliancer) styrer 90% af en verden vil den blive lukket for registrering af nye spillere.
Den lukker normalt, men kan blive genstartet.


Jeg håber det giver lidt mere mening.

MVH
Lauras
Moderator/Support Verden 2
 
Top