World War 2

surfsmurf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Følgende stammer har efter mine oplysninger erklæret DDE / -TW- alliancen krig. Ret mig venligst hvis jeg tager fejl.
Dette bliver den endelige afgørende krig om server 2. Held og lykke allesammen.

TW-R1
TW-R2
LDS
*RO*
T-K 1
*VoR*
Skygge
T-K
DFS
!N~G!
T-K 5
DFS-W
_TO_
TW-R4
NO
TKT
NO2
SAW-2
TC.
NO3
*VoR2*
DFS-W2
*VoR3*
 

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg vil godt rette, lidt i det.

DDE har erklæret os krig (dde's diplomat, var tydeligvis opsat på krig.)
og Baron1344, har givet udtryk over for mig, at de selvfølgelig støtter dde.
og den er bare i vinkel..

og VoR har samlet alle andre stammer uden for dde og -tw- alliancen...
så det passer meget godt med de stammer som står på listen.
plus lidt flere.

men vi acceptere åben krig.



held og lykke til alle.
 

surfsmurf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Flok + status

Flok got added to the war yesterday.

Side 1:
Tribes: DDE-A DDE DDE-35 DDE-44 DDE-45 DDE-46 DDE-55 DDE-56 DDE-65 -TW- -TW-A -TW-B
Players:

Side 2:
Tribes: *VoR* *VoR2* DFS Flok TW-R1 TW-R2 TW-R4 LDS *RO* T-K 1 T-K 5 T-K Skygge !N~G! DFS-W DFS-W2 _TO_ NO NO2 NO3 SAW-2 TKT TC.
Players:

Timeframe: Sidste måned

Totale erobringer:

Side 1: 2,678
Side 2: 1,912
Difference: 766

image.php


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 270
Side 2: 163
Difference: 107

image.php


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 14,975,465
Side 2: 7,606,471
Difference: 7,368,994

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 2,183,004
Side 2: 1,233,895
Difference: 949,109

image.php
 

Nickolas

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hæhæ

håber da ikke at du lever for meget i håbet :rolleyes: , jeg har set de sidste nye statistikker :D , men de er desværre ikke lagt herind , gad vide hvorfor mon ? :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
GO *VoR* *VoR2* DFS Flok TW-R1 TW-R2 TW-R4 LDS *RO* T-K 1 T-K 5 T-K Skygge !N~G! DFS-W DFS-W2 _TO_ NO NO2 NO3 SAW-2 TKT TC.
 

Abstract Art

Nybegynder
Reaktionsscore
0
English: Current statistics show that *VOR* (most other tribes are redundant) only are able to take villages from inactive players and the academy tribes (at least keep them). I'm currently dealing with a DFS dude whos giving me more problems than i actually thoght he'd do. But he'll run outta troops in the end. It's similar to DDE + TW vs. TO + TW-Rx. In the beginning it looks equivalent, in the end it's TW + DDE who win ;D. Sry that i cant let this out but it'll be awesome to see *VOR* go down. Good luck , you'll need it, we aren't even starting

Dansk (Google Translator):

De nuværende statistikker viser, at * VOR * (de fleste andre stammerne er overflødige) kun er i stand til at tage landsbyer fra inaktive spillere og akademi stammer (i det mindste holde dem). Jeg er i øjeblikket beskæftiger sig med en DFS dude whos give mig flere problemer, end jeg faktisk thoght han ville gøre. Men han vil køre outta tropper i sidste ende. Det ligner DDE + TW vs til + TW-Rx. I starten ser det samme i sidste ende er det TW + DDE, der vinder D. Sry at jeg kan ikke lade dette ud, men det vil være fantastisk at se * VOR * gå ned. Held og lykke, du har brug for det, er vi ikke engang starter
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Følgende stammer har efter mine oplysninger erklæret DDE / -TW- alliancen krig. Ret mig venligst hvis jeg tager fejl.
Dette bliver den endelige afgørende krig om server 2. Held og lykke allesammen.

TW-R1
TW-R2
LDS
*RO*
T-K 1
*VoR*
Skygge
T-K
DFS
!N~G!
T-K 5
DFS-W
_TO_
TW-R4
NO
TKT
NO2
SAW-2
TC.
NO3
*VoR2*
DFS-W2
*VoR3*

Ovenstående besked har tidligere været skrivet i denne tråd. Som repræsentant for NO's ledelse gør jeg opmærksom på at det aldrig har været godkendt i NO's ledelse at vi skulle erklære nogen krig.

I aften har TW-stammerne og NO-stammerne indgået en iap.

Der er stadig kamphandlinger mellem DDE og NO, men vi ser ingen grund til at dette ikke kan løses på diplomatisk vis på et tidspunkt - Derfor vil vi ikke erklære DDE krig.
 

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ovenstående besked har tidligere været skrivet i denne tråd. Som repræsentant for NO's ledelse gør jeg opmærksom på at det aldrig har været godkendt i NO's ledelse at vi skulle erklære nogen krig.

I aften har TW-stammerne og NO-stammerne indgået en iap.

Der er stadig kamphandlinger mellem DDE og NO, men vi ser ingen grund til at dette ikke kan løses på diplomatisk vis på et tidspunkt - Derfor vil vi ikke erklære DDE krig.


dette er sgu en overraskende melding fra dig opaw, i har da fra dag 1 været med i sammenslutningen og du har da over for mig personligt givet din stammes støtte. og når der bliver verdens krig, så deltager man da og støtter den side man har valgt.
mars
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det er ikke rigtigt - vi har fra start gjort det klart at vi ikke var parat til en ny verdenskrig lige nu - Vi har ligget i intens krig - på et tidspunkt med stort set alle andre store stammer i verdenen - i de sidste 6 måneder. Det har været sjovt, men nu har vi brug for at have tid til at hygge os lidt i stammen igen, og få ryddet op efter den sidste krig.

Vi har også gjort det klart at vi har sluttet fred med TW for 2 måneder siden, og vi ikke har tænkt os at genoptage krigshandlingerne mellem de 2 stammer. Det er nu den våbenhvile mellem os, der nu har ført til en iap.

Det som jeg sagde den gang var, at NO lå i krig med DDE og vi ville gerne samarbejde med jer, hvis I også kom i krig med DDE.
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
listen over stammer som ikke findes mere:

TW-R1
TW-R2
LDS
*RO*
T-K 1
*VoR*
Skygge (de hedder nu NO-S selvom de ikke har noget at gøre med NO)
DFS (hedder nu HTDFS)
T-K 5
DFS-W (hedder nu HTDFS-W)
_TO_
TW-R4
TKT (inaktiv stamme)
SAW-2
TC. (findes snart heller ikke mere)
*VoR2*
DFS-W2 (hedder nu HTDFS2)
*VoR3*
 
Top