krigserklæring fra 6 1/2

flemminge

I træning
Reaktionsscore
0
6 1/2 erklærer hermed eat og nwa krig
grundet angreb på 6 1/2 medlemmer samt håbløs diplomati fra disse stammers side er vejen banet for at joine ut-stammen samt ass imod nwa og eat

jeg vil ønske alle en reel og ærlig men god kamp :rolleyes:

må de bedste vinde

FLEMMINGE :cool:

6 1/2
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
håbløs diplomati fra disse stammers side!!!!

hmmm flemminge, tror vidst du skal pudse dine sko, for glorien kan ikke tåle mere


/GT
 

Pythonas

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvilke 6 1/2 medlemmer er det vi bekriger? - den forstår jeg ikke helt... troede lidt det hovedsageligt var N.A medlemmer eller tidligere UT'ere. Måske jeg bare er misinformeret.
 

thefighter

I træning
Reaktionsscore
0
Hvilke 6 1/2 medlemmer er det vi bekriger? - den forstår jeg ikke helt... troede lidt det hovedsageligt var N.A medlemmer eller tidligere UT'ere. Måske jeg bare er misinformeret.

Tror han mener TeamZobbe, som vi har adlet væk fra vores bagland, fordi han var flygtning ;)
 

DeletedUser

Guest
Åhhh ja, den gode gamle flygtninge regel...

Det kan godt være, vores sti ikke er helt ren, men vi har i det mindste ikke taget en hel stamme ind!
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Åhhh ja, den gode gamle flygtninge regel...

Det kan godt være, vores sti ikke er helt ren, men vi har i det mindste ikke taget en hel stamme ind!

hvis du mener den stamme du snakker, om var på 6 spillere.... så tror jeg du skal have en kugleramme og starte forfra med at tælle
får du har da ikke styr på det
 

Illimation

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvis du mener den stamme du snakker, om var på 6 spillere.... så tror jeg du skal have en kugleramme og starte forfra med at tælle
får du har da ikke styr på det

Kan godt være, men de spiller der joinede fra K.K var store spiller på 1 - 3 mio points....
 

DeletedUser

Guest
Hvis der var 6 i HELE stammen, var det så ikke også en HEL stamme?
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
armen har alle ikke fattet pointen i hvad folk mener kan ikke se hvorfor i alle sammen sidder retter på hinanden og diskutere om alle mulige ting i stedet for at holde jer til emnet eller gå ind og klare det på krigsmarken?
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
......

Killer - Fordi det holder moralen højt ? Og fordi det er godt med noget debat frem og tilbage :p intriger.. :p Kan alle ikke lide det ? :D

Og jeg tror skam nok der er gang i marken :p på alle sider og led faktisk.. mindre og større. :)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja men i behøver da ikke at skændes i alle poster XD
det bare det at folk har ikke engang skrevet før folk er på nakken af hinanden ;b
 

marstal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hva hvorfor diskuterer vi? vi er i åben krig, kan vi blive mere uegnige?.
men jeg vil da godt være med, det er altsammen thefighters skyld, hvis ikke han havde været så langsom med at overtage alle 6½ byerne så ville det her aldrig have færet sket.
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY fighter! skam dig!

marstal.
 

thefighter

I træning
Reaktionsscore
0
hva hvorfor diskuterer vi? vi er i åben krig, kan vi blive mere uegnige?.
men jeg vil da godt være med, det er altsammen thefighters skyld, hvis ikke han havde været så langsom med at overtage alle 6½ byerne så ville det her aldrig have færet sket.
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY fighter! skam dig!

marstal.

Sorry... Jeg er ellers igang :(
 
Top