Server slutning?

Crashdk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hejsa.

Kunne godt tænke mig at vide om serverne nogensinde slutter og genstarter? Og om hvordan man ved hvornår?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Et par stykker af de tyske verdener er sluttede. Første sluttede vidst sidste år ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det sker sikkert også snart med verden 1 ;) Den afgørende krig om hvem der vinder det hele er igang ;)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Eftersom der er ved at være en afgørelse på alle 3 verdener, er tw-dk ved at l´øbe tør for spillere og verdener (min mening).

Det er på tide at vi får en ny verden, eller genstarter en af de gamle
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Som du nok ved, hvis du læser lidt på forummet, så er der en V4 på vej ;)
Og ingen er definitivt ved at være slut endnu.
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg ved godt at en v4 er på vej, men der kan jo gå måneder før den kommer:)

Er bare træt af at man har brugt et år på at få en god konto op at køre, og så falder den på få uger, da alle ens venner stopper:(
 

EspasSerbus

I træning
Reaktionsscore
0
Burde TW teamet ikke snart lukke for tilgang på de gamle servere (1-3) Der vil jo aldrig komme en ende på dem ellers, og de nye spillere har jo ikke en chance for at komme godt med i spillet alligevel.

Når der ikke kommer flere nye byer til er spillerne jo nødt til at kæmpe om dem der allerede er. Eller er det bare en penge maskine hvor det gælder om at holde serverne kørende så længe som muligt for at skovle ind på plus kontiene?
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Burde TW teamet ikke snart lukke for tilgang på de gamle servere (1-3) Der vil jo aldrig komme en ende på dem ellers, og de nye spillere har jo ikke en chance for at komme godt med i spillet alligevel.

Når der ikke kommer flere nye byer til er spillerne jo nødt til at kæmpe om dem der allerede er. Eller er det bare en penge maskine hvor det gælder om at holde serverne kørende så længe som muligt for at skovle ind på plus kontiene?

Der er ikke serlig mange af de "store" spillere som gider at farme eller tage af byer som er over 5k ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Eftersom der er ved at være en afgørelse på alle 3 verdener, er tw-dk ved at l´øbe tør for spillere og verdener (min mening).

Det er på tide at vi får en ny verden, eller genstarter en af de gamle

Der kan gå 1-2 år før nogle af verdnerne er slut ;) Og så er der lige nogle stammer der slår sig sammen så går de lige 3 måneder ekstra, så der kan gå meget lang tid ;) Derfor skal du ikke være så bekymret ;) Siger bare det er den afgørende ;) Ikke verdensafslutnings krigen ;)
 

EspasSerbus

I træning
Reaktionsscore
0
Der er ikke serlig mange af de "store" spillere som gider at farme eller tage af byer som er over 5k ;)

Netop min pointe, serverne har stadig tilgang af nye spillere, derfor får de aldrig en afslutning... En pengemaskine uden lige, jo længere de kan trække den, jo bedre er det for dem... men et lille land som DK hvor der ikke er så mange spillere burde i overveje at gøre serverne 'mindre og hurtigere' for at holde folk i spil... på .net serverne er det jo ikke et problem da der er nok engelsk talende spillere, men lille dk har ikke så mange.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Netop min pointe, serverne har stadig tilgang af nye spillere, derfor får de aldrig en afslutning... En pengemaskine uden lige, jo længere de kan trække den, jo bedre er det for dem... men et lille land som DK hvor der ikke er så mange spillere burde i overveje at gøre serverne 'mindre og hurtigere' for at holde folk i spil... på .net serverne er det jo ikke et problem da der er nok engelsk talende spillere, men lille dk har ikke så mange.

Jeg har selv tænkt over dette, og spurgte efter, hvorfor de ikke bare bliver resettet. Problemet er, at hvad der virker for .net og andre lande, måske ikke virker for os.

De gør det ikke for at have "pengemaskiner", men derimod for, at alle har det ens.

Jeg bliver ved med at se, om der ikke kan findes en lidt bedre løsning end at oprette nye verdener hele tiden, når det ville være en absolut bedre løsning at resette. I skal dog ikke få nogle forhåbninger, for det er ikke mig der bestemmer.
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jeg er ret enig med at stoppe til gang af nye spiller i nogen af de forskellige server.. ser det hverfald gerne i V1 snart..
det er ret træls med alle de små der og lad os få en ende på nogen af de server her snart :p
der er krige som skal vindes ;)
 
Top