Top 20 stammer

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du er da ikke bange for at rose din stamme til skyerne. Men hvad med dengang jeg overtog photons by? Han fik ingen backup :) Selvom han lavede en tråd på jeres forum, og han havde før været under angreb fra mig og en anden. Men fik han backup, nej. Ja han blev tilbudt, men fik intet.

Er det hvad man kalder sammenhold? :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Der var situationen den at Photon selv sagde, der ikke var noge grund til vi sku spilde triopper på det, så han ville bare kæmpe selv, sagde han.. Jeg var faktisk stærkt imod det da han havde nogle gode byer :D
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja hvis han ligefrem ville af med byen, så er det vel okay. Fornøjelsen var i hvert fald på min side. ;)
Men det er da kun godt hvis du har styr på mandskabet, bliv endelig ved med det. :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Lederen skulle gerne besidde status nok til dette i en stor stamme. Husk jeg har også været i en stamme og nyt godt af leder status og jeg fik nok til at standse 10 nukes. Imens bare 2 dage før kunne vi ikke samle nok til at standse sølle 2 :( Men det er self kun min erfaring med det og det glæder mig at du har en anden ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
er enig med skolehaven.. Var i en forholdsvis lille stamme og fik nok support til mindst at holde 20 nukes væk :O
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er helt Enig i i der altid vil være et helt specielt sammenhold i en lille stamme med gode spillere, det eneste jeg siger
er at det sagtens kan lade sig gøre at skabe et fremragende sammenhold i en stor stamme osse
hvis man sørger for at behandle alle spillere ligeværdigt og snakke med dem som var de dine gode venner,
derudover handler det bare om at skabe den rigtige atmosfære på forum, for at skabe det sammenhold
og der vil jeg mene at det går rigtigt godt i MMD og har en fornemmelse af at vi står bedre sammen
end visse andre top stammer.. :) (Uden og sige navne)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Med hensyn til stammernes størrelse vil jeg lige henvise til situationen i verden 2 http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?p=15467#post15467.

Til dem der ikke har fulgt med i denne verdens udvikling vil jeg lige opsummere.

I verden 2 er der en begrænsning på stammestørrelsen til 40 i hver stamme, men for et års tid siden begyndte folk at samle sig i store forbund, og holde op med at slås mod hinanden. Nu er der stort set kun et enkelt forbund tilbage men et mylder af stammer. Det giver et problem, da spillet så ikke kan afsluttes - og spørgsmålet er så om forbundet opløses for at få gang i spillet igen - eller hvad der vil ske.

Det kan gå hen at blive et problem på en hvilken som helst server, hvis folk slutter sig sammen i for store enheder - så bliver der ikke noget spil og der er ingen der kan vinde verdenen.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Igen enig :D
Men vil da ikke mene at 120 spillere er for stor en samling :confused:
Tværtimod gir det bare flere spillere der kan tæve nogen andre og mener da at det eneste store Forbund/IAP sammensætning der er lige på nuværende tidspunkt i V4 er K.K. & PPW1 som står i IAP med ~F~ og FF, så personligt er jeg da glad for at se der er en masse mindre stammer der viser interresse i at smadre denne Union, da det netop ku være et godt eksempel på en sammensætning der ku dræbe spillet :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe..Jeg har den direkte fra K.K.'s Diplomati så det tror jeg næppe ;)

Men undskylder da for at jeg bringer din stamme i fokus, men tror nu de fleste ved det allerede såå :D
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hehe..Jeg har den direkte fra K.K.'s Diplomati så det tror jeg næppe ;)
Men undskylder da for at jeg bringer din stamme i fokus, men tror nu de fleste ved det allerede såå :D

Okay,så du mener at PPW1 har IAP med FF,fordi du har info om K.K´s diplomati,,deeeet må jeg sige,respekt for det :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Okay,så du mener at PPW1 har IAP med FF,fordi du har info om K.K´s diplomati,,deeeet må jeg sige,respekt for det :)

Der erkender jeg at det kan være jeg tager fejl, men ville da mene de har fælles Diplomati nu de er i Forbund, ellers kan de jo ikke bakke hinanden op ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er helt Enig i i der altid vil være et helt specielt sammenhold i en lille stamme med gode spillere, det eneste jeg siger
er at det sagtens kan lade sig gøre at skabe et fremragende sammenhold i en stor stamme osse
hvis man sørger for at behandle alle spillere ligeværdigt og snakke med dem som var de dine gode venner,
derudover handler det bare om at skabe den rigtige atmosfære på forum, for at skabe det sammenhold
og der vil jeg mene at det går rigtigt godt i MMD og har en fornemmelse af at vi står bedre sammen
end visse andre top stammer.. :) (Uden og sige navne)

griner meget højt
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Dekani tror også at det du siger er sandt for har hørt at K.K. og ppw1 har en tæt samarbejde og ~F~ + wing og FF har også en samarbejde kørende samt alle de 2 forbund har hinanden som iap.

altså K.K. og ppw1 et forbund.
og ~F~+wing og FF et forbund.
begge forbund har hinanden stående på iap listen.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har jo som sagt kun viden om K.K.'s diplomati og ved med 100% at FF & ~F~ står sammen, så efter min mening ser det præcist ud som du osse siger, men Intercepter nægter jo at FF skulle ha relationer til PPW1, hvilket i mit hoved for FF til at énten være udskudene i det samarbejde eller osse ikke komme med korekte oplysninger :D

Men uanset hvad, siger jeg stadig DYB RESPEKT for de små stammer der smider krigserklæringer osv. i fjæset på Unionen ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Snakken køre da vist bare herinde,hvad med at komme med nogen konkrete beviser på det BIB i lukker ud...Seriøst.!

Tror heller i skulle holde jer til det i ved noget om,og Så lade Skolehaven foresætte med sin Top 20 vurderinger.

Opret et nyt emne,hvis i vil snakke diplomatiske forhold mellem stammerne,det høre ikke hjemme herinde under.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
flyverskjul det her snak er relteret til Top stammer så jo den skal være her.


og har også hørt at ppw1 taber stort i krigen :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Bevis til Flyver :D

K.K.'s Diplomati :

Forbund
PPW1

Ikke-Angrebs-Pagt (IAP)
~F~
~F~A
~F~SØ
FF


Men hvis man sætter disse sammen og med den sikre viden at ~F~ & FF er i Forbund osse, ville det da være mystisk hvis FF var den eneste stamme der blev holdt ude af samarbejdet :D
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
flyverskjul det her snak er relteret til Top stammer så jo den skal være her.

Nej der har du faktisk uret (undskyld hvis det er stødende at jeg vælger dette citat som eksembel). Det der her omtales er rygter og hører rent faktisk under rygtebørsen. Jeg beklager at jeg har et RL som gjorde at jeg ikke opdagede dette før, men jeg beder nu at disse rygter bliver flyttet til der hvor de hører til. På forhånd tak, for jeg håber at folk kan se at her diskuteres top tyve stammer og ikke de relationer de evt har eller ej.
 
Top