DK's største spammer

Hvem er DK's største spammer

  • Dekani

    Stemmer: 4 14,3%
  • L33t

    Stemmer: 10 35,7%
  • Skolehaven

    Stemmer: 2 7,1%
  • Miss

    Stemmer: 12 42,9%
  • Boss

    Stemmer: 0 0,0%
  • Flyverskjul

    Stemmer: 0 0,0%
  • Tobias2008

    Stemmer: 0 0,0%
  • The joker

    Stemmer: 0 0,0%
  • Horace the Cheese

    Stemmer: 0 0,0%
  • R.I.P.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Samlet antal stemmere
    28
  • Afstemning lukket .
Status
Ikke åben for yderligere svar.

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Spam?

Dekani: Unik form for spam, han sender ikke bare beskeder som ingen mening giver. Han sender beskeder der ikke burde være der, men med et indhold som skal kigges igennem først.

Miss: Skriver alt for mange beskeder for at vedkommende kan være en ultimativ spammer.

L33t: Øhm... :huh: Lidt en Miss-type bare med "lidt" mere indhold i sine beskeder :cool:

Horace The Cheese: En klog person som spammer på den helt rigtige måde :p Spam der giver mening er en kunst som ikke mange kan.

De andre kandidater er der ikke meget at skrive om.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sagen er jo simpel :D

Fordi du spamer med ligegyldigt nonsens, men som sagt var L33T nu mit førstevalg, men han blev jo taget, så det var dig eller Miss tilbage :p
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Måske har jeg ikke været aktiv længe... men har da stadig flest indlæg herinde og har ikke været online heirnde i omkring 1/2 år... og lavede da også lidt indhold i mit spam.. men det er okay.. har som sagt ikke skrevet herinde længe..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og hvad så Spamburg. Bare fordi vi andre ikke skriver 300 indlæg om dagen kan vi stadig væk hente dig :laugh:..
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
... så ville jeg have skrevet 1000000 gange så mange indlæg som nu..:D:rolleyes:

Så mange tror jeg sq ikke du kommer op på før om lang tid.. Men du har jo masser af tid. Du har vel min 50 år til at komme der op :D
Har du overhovedet stemt Spamburg ?
El er du her kun for at skrive ?
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Du lukker bare... Har gået på skolen længere end dig.. så du er velkommen til at flytte skole igen hvis det er;);):):) :wave::wave::laugh::laugh::rolleyes:

Har stemt... men ikke på dig.. stemte på Dekani... og du sagde 300 indlæg om dagen... siger bare at jeg ville være meget højere oppe på indlæg så.. og det er umuligt... så mange timer i døgnet er der ikke når man skal vente 30 sek mellem hvert indlæg..
 
Senest redigeret:

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hov hov. Bare fordi du har gået der længer betyder det da ikke jeg skal flytte :D..
Jeg startede til bordtennis først, så du kan bare finde en anden klub :D :laugh:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
.... hahaha.. *IRONISK* du kommer bare og prøver at fjerne mig fra den klub hvis du vil ;):)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top