Endnu engang ufint trav fra DBD's side?

Noobi?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Den nedenstående tekst er en samtale mellem The Knight fra DBD og Miss DK fra tidligere *DK* nu Q.

Læses inde i spoileren nedefra og op ?

1-1.png

2-1.png

3-1.png

Hilsen
Trine
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hihi med det jeg sidst læste fra DBD ledelsens side inden jeg stoppede så kan jeg se at de ikke har ændret praksis... jeg tvivler på at DBD har noget som helst på det tørre, men tingene kan jo have ændret sig siden... selv om jeg tvivler :laugh:
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Hvem der har sit på det tørre vil jeg ikke kommentere på, men blot konkludere at dette er et super godt eksempel på at man aldrig med mindre det virkelig er nødvendigt skal indgå i forbund/IAP, der vil altid være uneningheder om hvem der bryder hvad først og så ender man i situationer hvor man ikke fredeligt kan gå hver til sit. (Det er jo ikke et krigsspil det her, det ved vi alle!:))

Anyway, set i et større perspektiv, så sker der da noget på serveren nu. Merge mellem DK og Q og DBD som giver gas. Ved ikke om dette skal betyde at der er krig mellem ovenstående. Men os udenforstående, venter i hvert fald med spænding på en eventuel offentliggørelse af en krigserklærring, samt til at se om Q er istand til at svare igen, eller om de bare vil se passivt til?

Såfremt der ikke skulle mere end en grå by til at starte den første store krig på V6, så vil jeg ønske begge parter held og lykke. Hvis det i denne omgang ikke skulle blive til krig, så .... hmmm .... må i sq os have held og lykke alligevel :D

/W
 

Hoosierdaddy

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg er nødt til at forstå dette helt rigtigt inden jeg udtaler mig...

Som jeg læser det, har der været et brud på en noget uklar IAP-aftale, som så har medført en, igen, uklar opsigelse, som *DK* stammen ikke er blevet gjort klar over, hvorefter DBD har angrebet og overtaget flere af *DK*'erne byer??

Hvis dette er sagen, så ja, så er der bestemt ufint trav fra DBD's side!!!
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae jeg lavede selv aftalen i sin tid, og kan erindre i grove træk hvad der står i den. Jeg tvivler på at den er slettet fra min gamle konto og med et pænt ord så kan jeg nok få den postet som billede over skype. Lad os bare sige at DBD længe har ledt efter en undskyldning, men har brugt den til dato tyndeste jeg har set i TW's danske historie :eek:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvem der har sit på det tørre vil jeg ikke kommentere på, men blot konkludere at dette er et super godt eksempel på at man aldrig med mindre det virkelig er nødvendigt skal indgå i forbund/IAP, der vil altid være uneningheder om hvem der bryder hvad først og så ender man i situationer hvor man ikke fredeligt kan gå hver til sit. (Det er jo ikke et krigsspil det her, det ved vi alle!:))

Anyway, set i et større perspektiv, så sker der da noget på serveren nu. Merge mellem DK og Q og DBD som giver gas. Ved ikke om dette skal betyde at der er krig mellem ovenstående. Men os udenforstående, venter i hvert fald med spænding på en eventuel offentliggørelse af en krigserklærring, samt til at se om Q er istand til at svare igen, eller om de bare vil se passivt til?

Såfremt der ikke skulle mere end en grå by til at starte den første store krig på V6, så vil jeg ønske begge parter held og lykke. Hvis det i denne omgang ikke skulle blive til krig, så .... hmmm .... må i sq os have held og lykke alligevel :D

/W

Det vel op til Q,DBD er gået i krig med DK stammen,at ledelsen i Q er så naive at tro et sidste sekunds redningsforsøg med merge gør forskel er mere naivt end hvad godt er.
DBD har kun indledt offensiv mod DK medlemmer ingen Q medlemmer da der foreligger en uofficiel aftale om ingen stamme Ops mod hinanden.
i Forbindelse med vores offensiv har Q indledt angreb enkelte steder og det tager vi self til efter retning.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Tjae jeg lavede selv aftalen i sin tid, og kan erindre i grove træk hvad der står i den. Jeg tvivler på at den er slettet fra min gamle konto og med et pænt ord så kan jeg nok få den postet som billede over skype. Lad os bare sige at DBD længe har ledt efter en undskyldning, men har brugt den til dato tyndeste jeg har set i TW's danske historie :eek:

Tager du ganske fejl,Du har startet lavinen og miss DK har færdiggjort det.

Tror man at man bare ændrer vilkår for den ene part i en iap aftale uden forhandlinger og forventer der ikke er konsekvenser af den arrogance ,så spiller man hovedløst.

Yderlig syntes jeg det er fantastisk at se indlæg der skulle nedgør min diplomat men læser man det igennem beviser det bare DBD har fuldstændig sit på det tørre.
Yderlig kan man læse at Miss DK kommer med trusler i rl,en handling jeg også har været udsat for på skype tidl i dag.

Sjovt ingen kommentere det og tager afstand fra sådanne handlinger men siger vel mere om den arrogance der foreligger på DKs side og tror man opføre sig som man kan.
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Tjae jeg lavede selv aftalen i sin tid, og kan erindre i grove træk hvad der står i den. Jeg tvivler på at den er slettet fra min gamle konto og med et pænt ord så kan jeg nok få den postet som billede over skype. Lad os bare sige at DBD længe har ledt efter en undskyldning, men har brugt den til dato tyndeste jeg har set i TW's danske historie :eek:

Tynd eller tyk er vel en vurderings sag og holdning fra den enkelte.Du mener den er tynd Vi mener vi kan fremvise mange eksempler på i har brudt iap og derved opsagt den
derfor er aftalen om 3 dages opsigelse på iap forlængst udløbet
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tager du ganske fejl,Du har startet lavinen og miss DK har færdiggjort det.

Tror man at man bare ændrer vilkår for den ene part i en iap aftale uden forhandlinger og forventer der ikke er konsekvenser af den arrogance ,så spiller man hovedløst.

Yderlig syntes jeg det er fantastisk at se indlæg der skulle nedgør min diplomat men læser man det igennem beviser det bare DBD har fuldstændig sit på det tørre.
Yderlig kan man læse at Miss DK kommer med trusler i rl,en handling jeg også har været udsat for på skype tidl i dag.

Sjovt ingen kommentere det og tager afstand fra sådanne handlinger men siger vel mere om den arrogance der foreligger på DKs side og tror man opføre sig som man kan.

Jeg? jamen forklar dig endelig, det var du jo så god til på skype. Nu er nedgørelse et meget stærkt ord at bruge, men det er ikke henvisninger til en enkeltperson men en stammes måde at føre diplomati på.

Jeg kan se at jeg må læse brevene en gang til for jeg så ikke noget der henledte på RL trusler, som du hentyder til. Uanset mit tidligere forhold til *DK* stammen så billiger jeg aldrig noget sådant. At antyde det tager jeg som forudintagenhed.

Tynd eller tyk er vel en vurderings sag og holdning fra den enkelte.Du mener den er tynd Vi mener vi kan fremvise mange eksempler på i har brudt iap og derved opsagt den
derfor er aftalen om 3 dages opsigelse på iap forlængst udløbet

Sjovt du siger i og citerer mig til trods for jeg ikke har været der i snart en måned eller hvad det bliver :p men hvis en gråby kan udløse en krig nu så gætter jeg på at der er visse ting DBD gjorde tidligere, som *DK* kunne bruge som undskyldning meget tidligere, men der ligger måske en grund bag som du ikke vil ud med, fordi i netop ikke har jeres på det tørre?

Venligst hold det rent stamme stamme, for jeg vil ikke deltage i person hetz...
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg? jamen forklar dig endelig, det var du jo så god til på skype. Nu er nedgørelse et meget stærkt ord at bruge, men det er ikke henvisninger til en enkeltperson men en stammes måde at føre diplomati på.

Jeg kan se at jeg må læse brevene en gang til for jeg så ikke noget der henledte på RL trusler, som du hentyder til. Uanset mit tidligere forhold til *DK* stammen så billiger jeg aldrig noget sådant. At antyde det tager jeg som forudintagenhed.



Sjovt du siger i og citerer mig til trods for jeg ikke har været der i snart en måned eller hvad det bliver :p men hvis en gråby kan udløse en krig nu så gætter jeg på at der er visse ting DBD gjorde tidligere, som *DK* kunne bruge som undskyldning meget tidligere, men der ligger måske en grund bag som du ikke vil ud med, fordi i netop ikke har jeres på det tørre?

Venligst hold det rent stamme stamme, for jeg vil ikke deltage i person hetz...

Skal vi være enige om ,kort tid efter the knight og dig selv indgik en iap,skrev du til mig ang en bonus by klods op ad en DBD spiller og vi blev enige om at det var ok,dagen efter havde du adlet en barbarby klods op et andet sted,det satme at pisse mig direkte i ansigtet,der startede det.

Vil give dig ret i at efter et møde i DBD ledelse hvor vi kom frem til det der nu har udløst vores offensiv,har vi heller ikke taget hensyn til DK ,årsagen siger vel sig selv med det der er sket i dag.
Det vel klart når du selv blander dig der kommer reaktioner,bare fordi du ikke er aktiv på serveren skal du ikke tro du er fredet når der kommer indlæg fra din side,specielt ikke når jeg mener du føre et propaganda spil hvor tingene bliver udlagt til din/DK fordel og jeg samtidig mener i holde dele af facts tilbage for at stå som engle,hvilket vi 2 godt kan blive enige om du bestemt ikke er,når vi snakker det strategiske spil.

Du om nogen ved at har jeg en diplomatisk aftale og det er med respekt fra begge sider er jeg loyal til denne,et godt eksempel er vel V4 til NRG
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Death Before Dishonor <--
rofl.gif


Tror den ska ændres til Death After Dishonor :p
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger.

- Lær at tage en fair kamp op og så får mange det sikkert sjovere på TW :)
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
.

Mhhh synes sgu det er en grim gang propaganda i kører her!

Alex89 spiller du overhovedet på V6? Hvorfor så blande sig?

Der er kun givet de informationer man vil så man ser fornuftige ud - Gider ikke være med til mudderkast, men DK var jo igang med at forsøge at røvrende DBD på deres helt egen måde - men flot man kommer med første kast herinde så ser man nemlig ud som de "gode"

*Klap Klap*
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Mhhh synes sgu det er en grim gang propaganda i kører her!

Alex89 spiller du overhovedet på V6? Hvorfor så blande sig?

Der er kun givet de informationer man vil så man ser fornuftige ud - Gider ikke være med til mudderkast, men DK var jo igang med at forsøge at røvrende DBD på deres helt egen måde - men flot man kommer med første kast herinde så ser man nemlig ud som de "gode"

*Klap Klap*

Må man ikke skrive herinde hvis man ikke spiller på V6? :confused:

Offentligt forum
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vil jeg da godt sige du må Alex89.. Spillede på verden 6, men stoppede fordi der gik en del rygter..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Alex89 spiller du overhovedet på V6? Hvorfor så blande sig?

Vil da vove og påstå alle må have sin mening om sager i selv vælger at fremlægge på forum og derudover spiller jeg da også på V6, tør da godt væde på du ikke finder mig under mit forum navn af den grund :huh:
 

mers

Nybegynder
Reaktionsscore
0
kong gulerod du er for alt den største løgner i dette spil ,kan du huske hvordan du offerede tasha33 i verden 1 og sagde at hun skulle tage en anden konto,hvis hun ikke gjore det ville hun blive fravalgt ,så du kunne få en aftale med sks???det var sku det mest tøset jeg har oplevet .tænk at forråde sit eget folk ,for at rede sit eget skind,kong gulerod husk det her er et spil bassert på middelalderen ,det var dengang folk kæmpede til døden for sit folk..;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
husk det her er et spil bassert på middelalderen ,det var dengang folk kæmpede til døden for sit folk..;)

host host, hvad var det du gjorde på v5 inden du kommer for godt i gang?!

well, back to topic.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Han stoppede spillet på grund af han havde for travlt RL..hvor vil du hen med det Kenned?? :confused:

Nu er det jo ikke den almægtige Kenned der bestemmer om folk har tid til spillet eller ej :laugh:
 

mers

Nybegynder
Reaktionsscore
0
enig kenned ,jeg er heller ikke stolt af det ,måske det dummeste jeg har gjort til dato i tw..unskylder gerne min handling,men ikke overfor dig ,du har vidst også nok at se til i verden 5 hheheeh,er spytslikkerne ved at forlade dig ,har folk indset hvem du er?? men hvordan kan jeg vide, at du er den rigtige kenned som snakker,du har en halv snes gutter på din konto ,så alt andet end en sejr vil jo være pinligt..ik?
 
Top