Top 10stammer

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Lange: du kan ikke definere et godt område, det afhænger meget af din spillestil, mest agressivitet

generelt er jeg enig med dig.
Men i denne situation tager du fejl da det handler om at Miss åbenbart mener at Spamburg ligger dårligt i forhold til at blive adlet, hvilket på ingen måde at sandt hvorfor jeg spørger miss hvordan et godt område ville se ud? uden andre spiller overhovedet måske?
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Okay, Lange nu svarer jeg endelig på dit Spørgsmål :)..

Spamburg ligger omkring større spillere end ham selv..

Han har ikke særlig meget off ..


Men et godt område, det er sådan et Spamburg ligger i, dog skal han gøre dem til farms først.. Det kræver virkelig mange tropper..
 

lange

I træning
Reaktionsscore
0
Okay, Lange nu svarer jeg endelig på dit Spørgsmål :)..

Spamburg ligger omkring større spillere end ham selv..

Han har ikke særlig meget off ..


Men et godt område, det er sådan et Spamburg ligger i, dog skal han gøre dem til farms først.. Det kræver virkelig mange tropper..

jamen forfanden da kære Miss! De større spillere der ligger omkring ham er han jo i stamme med xD det er DxxM spillere og derved har det jo intet på sig når du skriver han bliver adlet snart :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spamburg ligger omkring større spillere end ham selv..

Er du pointwhore eller sådan noget?? Du sidder og siger at de er større end mig, og derfor kan jeg ikke nakke dem! Men hvem siger at de har nogle tropper?!

Han har ikke særlig meget off ..

Du ved da intet om hvor meget off jeg har? Medmindre du har hacket min bruger, kan jeg ikke se hvordan du kan komme med den konklusion...

dog skal han gøre dem til farms først..

Du ved da ikke hvorvidt de er mine farme eller ej!

----------------------------------------------------------


Som jeg sagde i et tidligere indlæg miss, så er jeg enten stoppet eller blevet dolket i ryggen... Jeg blev dolket i verden 1, og resten af verdnerne er jeg stoppet på.. Så tillykke med det, du adlede en inaktiv spiller, som var stoppet...
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Hvilken TOP 10 Stammer, er det nu i snakker om, syns mere det ligner lidt personligt snik snak... :rolleyes:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er du pointwhore eller sådan noget?? Du sidder og siger at de er større end mig, og derfor kan jeg ikke nakke dem! Men hvem siger at de har nogle tropper?!



Du ved da intet om hvor meget off jeg har? Medmindre du har hacket min bruger, kan jeg ikke se hvordan du kan komme med den konklusion...



Du ved da ikke hvorvidt de er mine farme eller ej!

----------------------------------------------------------


Som jeg sagde i et tidligere indlæg miss, så er jeg enten stoppet eller blevet dolket i ryggen... Jeg blev dolket i verden 1, og resten af verdnerne er jeg stoppet på.. Så tillykke med det, du adlede en inaktiv spiller, som var stoppet...

Lille Spamburg :).. Du er pointwhore.. Alle byer fuldt op :huh:.. Verden 1, du kunne bare være stoppet første gang :)..

Verden 2, du stoppede kun fordi du blev angrebet af de store spillere, men havde en by tilbage som skulle sende angreb af sted fra :huh:..

Men tilbage til emnet :).. Spamburg, du er med i en god stamme som ligger højt oppe og kan klare sig lang tid ;)..
Dog er der nogle pro stammer som man skal passe meget på..

Bla. NPG, ved ikke helt med TRML, for dem har i vist set lidt til :laugh: For såvidt jeg kan se på stats ligger i en lille krig med dem :D..
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
generelt er jeg enig med dig.
Men i denne situation tager du fejl da det handler om at Miss åbenbart mener at Spamburg ligger dårligt i forhold til at blive adlet, hvilket på ingen måde at sandt hvorfor jeg spørger miss hvordan et godt område ville se ud? uden andre spiller overhovedet måske?

når jo, men der hentyder jeg jo til det er en individuel holdning, måske miss vil foretrække uden spillere, det burde give ham en chance da :p
selv syntes jeg fronten er sjovest ;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nææh Pat.. Synes det er sjovere med spiller omkring sig ;)..

De skal bare nakkes :p.. Så har du en ny farm :laugh:..

Foretrækker også selv fronten, den er den sjoveste :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Lille Spamburg :).. Du er pointwhore.. Alle byer fuldt op :huh:.. Verden 1, du kunne bare være stoppet første gang :)..

Verden 2, du stoppede kun fordi du blev angrebet af de store spillere, men havde en by tilbage som skulle sende angreb af sted fra :huh:..

Bare lige for at svarer tilbage her..

Jeg er ikke pointwhore? Jeg spillede på verden 1, og idet jeg opdagede det var dårligt, nedgraderet jeg alle byer så de var gode.. Plus, hvis jeg var pointwhore ville jeg nok have flere point?

I verden 2 angreb jeg dem, og da jeg ikke havde nogen stamme og havde 3 byer, lå i et område fyldt med spillere fra den samme stamme, mente jeg at det nok var det fra mig i den verden ;)


Men tilbage til topic..
Tænkte lidt, kommer du til at lave flere af disse, er er det her en one-time only??
Og miss, før du skriver at D40M er et akademi/wing, vil jeg mene at du lige skal kigge på vores stammeprofil.. Der står at det ikke er en wing, men en udvidelse (ved det er det samme), og den er der for at lære nye spillere op. Der er også nogle pro spillere.. Det er hvad der står (ikke direkte, men noget i dne stil)
 
Top