Rygtebørsen

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er glad for at kommentere :eek:
Det ved ALLE da :huh:

Du kan da bare håbe Shake er lige så dårlig til at lege undercover som din ven Alex89 er, så kan du jo snart tjekke stats og se om han er guld eller håbløs :p



Nu vi er ved håbløs, rygtet siger at TW på V7 er så frygteligt dårlige de ikke engang kan sætte en bare rimelig krigserklæring sammen :eek:

Dette skulle være hvad de har sendt:
Stammen Tribal warriors har erklæret stammen New PlayGround krig!

Krigens navn: WW1

Erklæring:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
I træder i Alex' fodspor.. Sikke som han har tendens til at imponere gud og hver mand :)
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lad os komme tilbage til, hvad dette debatindlæg drejer sig om, og det er rygter :)


Gider nemlig ikke og svarer på dine indlæg Kenned, da du åbenbart ikke har andet at tage dig til end at tjekke/skrive indlæg hvert andet minut :eek:


Der går rygter om at FW og [NM] er startet på V8, og satser mere på den end V7 :eek:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Så skal jeg da lade være med at svare så hurtigt i fremtiden når jeg er grunden til du ikke vil øse ud af dine storslåede bedrifter der får alex til at ligne en noob i forhold til dig ;)

eller.. måske du bare skal lade være med at snakke sådan om andre når der ikke skal mere til at du trækker dig igen :)

Jeg har hørt rygtet at shake's tw evner er en omgang tynd *** og sødmælk.. gl hf guys :)
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vil elske at snakke om din og Alex´s manglende tw evner, men dette er rygtebørsen, ikke et debatforum hvor du skal fremhæve dig selv, samt din eneste (fiktive)ven Alex :p

Lav en tråd, så skal jeg med glæde svarer dig :cool:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
så forklar mig hvorfor du begynder på det i denne tråd når det åbenbart ikke hører til her, smarte..

Hvem er du.. åbenbart ingen siden du ikke vil stå frem.. bebrejder dig ikke, med mindre du er wildere eller flyverskjul er du ikke i nærheden af Alex' niveau og kommer det højst sandsynlig aldrig.
 
Senest redigeret:

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det var da dig, der startede med det, da du prøvede at spille ridderen på den hvide hest, som skulle redde stakkels forsvarsløse Alex (Puke)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Så stopper i, tak. Tråden går tilbage til sit emne nu, og i kan tage jeres diskussion i PM.
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Så tror jeg at jeg vil starte :laugh:


Hører et rygte om at nogle i NPG sender 1 cleaner + train og så kommer der endnu en cleaner til sidst efter trainet.

Nogle som kan bekræfte elller afkræfte det ? :D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte siger at DxxM adler barbar landsbyer i NPG's område :huh:

Eller også er det bare uheldigt at min nye by får besøg af dem? :p
 
Senest redigeret:

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Et rygte siger at DxxM adler barbar landsbyer i NPG's område :huh:

Eller også er det bare uheldigt at min nye by får besøg af dem? :p

Underligt. Jeg troede det var omvendt. At Dekani adler BB i DxxM's område


Jeg har hørt rygter om, at det er så vigtigt for "pro"spillerene (hahahahahhaha), at vinde, at de bruger ufine metoder. Og at det langt hen af vejen bliver accepteret, fordi de har spillet det i så mange år, og kender alle. Velkommen til den danske indspiste TW server.... SUK
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt rygter om, at det er så vigtigt for "pro"spillerene (hahahahahhaha), at vinde, at de bruger ufine metoder. Og at det langt hen af vejen bliver accepteret, fordi de har spillet det i så mange år, og kender alle. Velkommen til den danske indspiste TW server.... SUK

Du er godt nok utrolig :laugh:
Fortæl os nu endelig hvilke ufine metoder du hentyder til? :p

Startede de flere konti, blev fanget fordi de ikke kunne holde mund om det og nogle valgte det ikke var ok at snyde på den måde og meldte dem, valgte at i stedet for bare at sige "jeg begik en fejl, jeg lukker mine andre konti og gør det aldrig igen" at forsøge at lyve sig ud af det og skylde skylden på modstanderen og korrupte supportere og sendte beviser på denne opførsel i form af screenshots til nogen (som stadig er i besiddelse af disse) og afslører sig selv endnu mere i samtaler på skype?? :confused:
Er det SÅ slemt? :(

Fordi sådanne personer bør da klart holde sig til ludo eller andre spil hvor deres mindreværdskomplekser og uhyggelige trang til at vinde for hver en pris ikke får dem til at snyde, lyve og opfører sig som et fæ foran alt for mange mennesker ^^



Rygtet siger at den åååååh så ærlige Bilka får sin helt egen udgave af reglerne leveret af NPG med fine tegninger og ord forklaringer og eksempler der dækker ALT i håb om han så måske kan forstå bare nogle af dem..ja vi ved godt det måske er lidt optemistisk at tro han kan, men som vi siger i NPG: HVEM KA, måske Bilka denne gang :p
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Engag når jeg kommer til en computer igen, så kan det være jeg gider kommentere på sene propagande, og komme med de rigtige screenshots, der beviser hvem de rigtige syndere er. SUK
(hvis jeg da orker at spilde min tid, da de folk der har spillet sammen i årevis på magisk vis har fået samme ensporede holdning til tingene)

Men hvis folk vil blive ved med at svine folk til, for noget de ikke ved noget som helst om, så værsgo, for som tidligere nævnt så generer det mig på ingen måde, og folkene på mit hold kender sandheden.

For mig virker det som en flok børn på en legeplads der ikke bliver beundret af de andre børn som de er vant til, og rent faktisk får ærlige tæsk i et spil som de har spillet i årevis.


Men skal overveje at bruge min tid på at skrive den tekst til jer, MED billeder og beviset når jeg kommer fra ferie.

Samtidig håber jeg at spillerne i NPG fortsætter denne verden og de krige de selv har startet, i stedet for at bruge undskyldninger som vi har set alt for mange gange før. Fik os en ærlig krig, vis os jeres skills så vi andre nybegyndere kan lære af det, og spil et spil hvor man vinder emmer taber med samme sind.

Rettet af Support

Men tilbage til det denne tråd i virkeligheden omhandler.



Rygtet siger, at Dekani adlede en barbarby i DxxM land, og stackede den med katapulter. Og den by hun sendte support fra, blev i mellemtiden adlet, så BB byen lå forsvarsløs hen

(undskyld formuleringer og stavefejl, men en iPhone kan godt drille lidt)


Og nu tilbage til det denne tråd handler om.
 
Senest redigeret af en moderator:

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Er Bilka mod at svine andre til for noget man intet ved om? :eek:

Og mig der synes der ikke kom nogle gode rygter her mere :laugh:

Opfølgningen hvor han så kommer med vrøvl han intet ved om lyder mere som ham dog :huh:

For mig virker det som en flok børn på en legeplads der ikke bliver beundret af de andre børn som de er vant til, og rent faktisk får ærlige tæsk i et spil som de har spillet i årevis.
At bl.a. dine medlemmer står i kø for at give os info og at største delen af vores fjender på et eller andet tidspunkte har søgt ind i NPG siger første del er som det altid er..folk ser op til dem der kan spille spillet uden snyd og tuderi "Bilka" ;)
Anden del :laugh::laugh::laugh: rygtet siger der kommer en tråd der viser hvor mange tæsk vi får og hvor lidt der skal til før Bilka ser det som en sejr..samtidigt viser den hvor mange der var nød til at være i krig mod os før DxxM turde erklærer krig..og så har den ikke engang ALLE de stammer med der er samlet for at slå os nu :eek:

Og Bilka's mål med spillet: Få alle der rent faktisk kan spille ud af spillet eller svært deres ry til med usande rygter så han selv kan komme til at ligne en STOR MAND :laugh:
Desværre Bilka, nogle vil uanset om de spiller i 10 år stadig være nybegyndere fordi de er ude afstand til at lære det vigtige i at ens opførsel også betyder noget for hvem der vil spille med en..du er 100% sikker i den katagori :p
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
ej helt ærligt... stop nu

Det er simpelthen alt for trist at se på. Hold jer nu til de oprindelige emner, og lad da være med at gå op i hvad fjenden mener om en? Det kan da være fuldstændigt ligemeget. Spil nu bare spillet, det kan da ikk være så svært.

og stop nu den personlige hetz ikk'? plz... for alle andres skyld
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Du tuder og tuder. Kom nu ind i kampen som Yan88 siger.

Er jo virkelig sørgeligt. Selvom I er børn på legepladsen, så prøv da lige at være bare en smule voksne.

Viser virkelig hvor ringe tabere I er

Og går ikke i krig med stammer før der er en reel grænse mellem stammerne?? Kunne det have noget at gøre med det? Eller skal vi bruge din selvopfundne grund igen igen. Sørgeligt.

Kom nu i gang med spillet, og ikke det pjat der, og vis hvor gode I er.


OG hvis jeg en gang ser den der "flot at der er 13 stammer mod os" argument for at tabe, så knækker jeg mig. Er jo jer selv der har valgt denne diplomatiske vej, men tuder når I taber


Vil du ikke være sød at oprette en ny tråd, der hedder "personlig herts mod Bilka" så vi kan holde disse andre tråde rene for dit piveri. Ville være nice
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
For mig virker det som en flok børn på en legeplads der ikke bliver beundret af de andre børn som de er vant til, og rent faktisk får ærlige tæsk i et spil som de har spillet i årevis.

Hvor har jeg selv tænkt den tanke mange gange før, men jeg har ikke selv været i stand til at formulere det så fint.. Jeg ved udemærket hvad du mener og dit eksempel er ikke kun hylende morsomt, det er også ganske rigtigt :wave:
 

DeletedUser

Guest
Alle dem, der har screenshots og beviser for, at andre i spillet snyder, er mere end velkomne til at oprette en ticket, som jeg vil svare på.

Og Bilka; INGEN i Support-teamet tager sider, holder med bestemte spillere eller favoriserer nogen, så stop de latterlige beskyldninger, for det er ærlig talt ved at være irriterende at læse.

Opret en ticket på V7 med navne og beviser (screenshots, PM's osv.) for, at folk snyder, så lover jeg jer alle sammen, at jeg nok skal kigge på det. Og det er lige meget, om man er i NPG, DxxM eller hvor man ellers opholder sig.
 
Top