Stamme Rank. (Top 10)

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
1 WaI. 52.510
WaI. er en stamme med en masse kendt folk, som helt sikker vil komme til at se noget til i fremtiden.
De vokser meget Pænt og deres MBA er med dem.

2 DBD 48.945
Virker som en okay stamme, ikke en jeg tror på at få nogen afgørne fakt i denne server.

3 DK-G 46.054
Tja som alle andre Noobs stammer (Masse-rec.), af info jeg har fået, så har de lidt problemer med at forsvar sig lige Pt.
på meget kort tid blevet Nr. på MBF over stammer.
ligger pænt endnu på MBA. Bliver spændende og se hvad der er fra deres side fremad set.
MBF/MBA?

4 WOW 34.643
kender ikke til de folk der rigtigt er i den stamme, men ud ad til ser de ikke ud af ret meget og ikke en stamme som skal satse på det store i fremtiden.

5 Ghost 31.571
Ghost stammen gælder jeg mig lidt til at se noget mere fra. kender nogen af folket i stammen og ved det er gode Angrebs folk.
ser frem til hvad de kommer frem med.

6 !!WC!! 28.489
endnu en stamme med Academy, siger mig intet og tror ikke på deres fremtid.

7 DK-G-2 27.518
Academy til DK-G ikke ret meget andet og sige end det som der er sagt^^

8 Assure 27.287
Assure er en stamme som jeg gælder mig ret personligt til at se om deres Taktik lykkes.
dog hvad jeg tror de for svært ved, men må håbe.
er kommet lidt med på MBA, men hænger mest på MBF desværre.

9 T.L.V 23.851
Kort sagt om denne stamme vil den ikke holde til noget, så snart den begynder og mistet byer, hvilket den vil ret hurtigt.
de vil ikke kunne formåde, at gør noget vildt i denne server her.

10 NL! 23.513
Er selv medlem i denne stamme og vil ikke udtale mig om denne stamme.


Håber der er andre som vil komme med deres menning omkring de forskellige stammer :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
OMG.. Det var godt nok en KORT beskrivelse af de stammer :eek:

Hvorfor laver du ikke en ordentlig ;)

De er lidt mere spændende at læse osv :D
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
der er ikke ret meget og sige om de stammer der :O synes mange af dem er ret tamme for at sige det lige ud :O
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Fin lille liste...

Hvad jeg lige kan se, er v8 faktisk delt godt op med gode folk i alle stammer! Så måske tager du lidt fejl, med nogle af stammer i Top 10 der. ;)

Og så der selvfølgelig stammer som DK-G som altid ender som, jaa i ved hvad :rolleyes:
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
1 WaI. 112.800 112.800 29 3.890 36 3.133
En stamme fyldt med gode spillere, adlet 6 byer og ikke selv mistet nogen i nu. den her stamme skal nok nå langt.. 1 ting er sikkert de flopper hva fald ikke og WaI. vil man nok godt kunne se som en af favoritterne til at vinde den her verden! ;)

2 DK-G 96.657 96.657 27 3.580 34 2.843
DK-G.. ja dem kender vi jo :D men nu ikke for noget alt for godt, for det har aldrig gået godt for dem, de har nogle gode spillere. men det er ikke nok når man ender med at være 60 medlemmer :laugh: vis man ser på deres adling.. (+8-2) har de overtaget 4 bb-byer :eek: tja lad os da se hvor langt de når med de små byer de tager :p

3 !!WC!! 79.741 79.741 29 2.750 31 2.572
desværre kender jeg ikke mange af spillerne og kan derfor ikke give en lige så god mening som på alle andre :mad: men man kan vel se lidt på deres adlinger.. (+2-0) godt plus til dem der da de faktisk kun har taget spiller byer og lader bb-byerne være i fred. ellers kan jeg desværre ikke sige meget om dem

4 Ghost 67.857 67.857 26 2.610 30 2.262
Ghost er en stamme fyldt med en masse gode spillere fra andre verdner som vil ku nå meget langt! dog ligger de i K sammen med WaI. som nok ville gøre det lidt svært for dem, vis de kan klare presset fra WaI. om at dominere deres kontinent så er det en stamme vi vil se der når langt!.. adling på (+4-1) er vil acceptabelt og faktisk er de 4 byer de har taget været spiller byer! så det er en stamme med god erfaring vi har her ;)

5 WOW 60.890 60.890 27 2.255 29 2.100
WOW ligger også inde med et par store spillere blandt andet har vi nogle fra verden 6 i WOW de har en adling på (+2-0) hvilket ser rimelig godt ud dog har de overtaget 1 bb-by :mad: de kunne godt lige undgåes at gøre men ellers så er det her en stamme som måske kan nå langt vis de blot kan arbejde meget godt sammen i stammen

6 NL! 55.622 55.622 22 2.528 24 2.318
jeg har kigget deres medlems liste igennem og faldt over et navn så tænkte jeg bare FLOP! men nu må vi se om de ikke bliver klogere ;) dog har de en adling på (+2-0) og kun taget spiller byer på over 1,1k point stort plus til dem der for det! men nu må vi se vil ikke lige sige de er med som favoritter selvom der er nogle rimelige spillere dog også med noobs imellem sig :rolleyes:

7 Assure 51.752 51.752 26 1.990 25 2.070
så har vi en stamme her som ikke har vist sig som noget stort med deres adling på (+0-1) men vi må vil se længere frem og se hvad de kan gøre af ting ;) jeg tror bare ikke på dem!

8 DK-G-2 42.726 42.726 27 1.582 27 1.582
de høre til under DK-G så der kan man jo læse oppe for at høre om dem ;)

9 T.L.V 42.482 42.482 18 2.360 18 2.360
2 ord.. DE FLOPPER! (+0-2) det siger jeg selv..

10 ~R~ 38.710 38.710 24 1.613 25 1.548
de ligger og har nogle gode spillere men de har også mistet 2 byer, deres adling ligger på (+2-2) de har kun taget spiller byer dog ikke nogle på over 1k og mistet 2 byer, de overlever ikke deres område når WaI. ligger og tager deres byer 1 efter 1 :D

håber i kan li listen!
 
Senest redigeret:

Humlebien Kurt

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvorfor slår du ikke bare DK-G og DK-G-2 sammen ?

Men det jeg ved om WC stammen, er at der vist nok er en del udlandske spillere med.
 
Senest redigeret:

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvorfor slår du ikke bare DK-G og DK-G-2 sammen ?

Men det jeg ved om WC stammen, er at der vist nok er en del udlandske spillere med.

top 10 liste = jeg skriver top 10 så kan jeg ikke bare ved rang 2 skrive DK-G og DK-G-2 :D så ville der jo mangle en rang 8
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jamen er det bare mig der er forvirret eller er den generelle holdning ikke at man skal erobre spillerbyer over 3k point før det tæller som spillerbyer :confused:
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jamen er det bare mig der er forvirret eller er den generelle holdning ikke at man skal erobre spillerbyer over 3k point før det tæller som spillerbyer :confused:

en spiller by er vel en spiller by, men jeg mener selv at de gerne skal være over 1,5k når man er så langt som nu ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så du siger at det er bedre at tage en spillerby på 26 point end en barbarby fra en du har fået til at stoppe på 10k :eek:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så vil det være bedre at tage en BB-By på 10k :)

Fin liste Storgaard, men måske er man lidt selvglad når det gælder sin egen stamme :rolleyes:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Enig Miss... Der var en grund til jeg aldrig kommenterede egen stamme da jeg lavede toplister. Selvglad er bare et prædikat man ikke ønsker sig...
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Er måske lidt enig med Storgaard, men alligevel, man skal ikke kun rose sin egen stamme :p

For der kan sagtens gå en masse ting galt osv :)
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
SSP = Stammen samlet Points
TB+ = Taget Byer
TB- = Tabte Byer
BB = Barbar byer
MBA = Modstandere besejret som Angriber
MBF = Modstandere besejret som Forsvar
MB = Modstandere besejret Total


1 WaI. SSP 195.784 TB+:1 Intern, 19 Fjende byer = 20stk MBA 545.782 MBF 17.574 MB 563.356
Wai ligger stadigt nummer 1, virker som en stamme der har styr på hvad de vil og virker meget målrette.
få udryddet dem som ligger i vejen for dem og ser ikke ud til at de få den store modstand fra nogen i deres område.
Den folk som er samlet der skal nok nå lang hen i server om det bliver den endelige vinder må tiden vise.

2 !!WC!! SSP 186.391 TB+: 4 BB 3 Intern 14 Fjende byer = 21stk TB-: 1stk MBA 201.652 MBF 63.818 MB 265.470
en stamme som har været meget fremad gående her på det sidste, har mere eller mindre udryddet Humle stammen ret hurtigt.
men trist med deres intern/BB adeleri der, for eller en meget flot stats ellers.
hvis hele stammen kommer igang som mange af deres medlemmer, kan det gå hen og blive endnu mere spændende stamme at følge.

3 CD SSP 123.623 TB+: 1 BB 5 Fjende byer = 6stk TB-: 1stk MBA 78.403 MBF 12.865 MB 91.268
En stamme som er kommet meget hurtigt op, har optaget en del fra Ghost, men er gået hen og blevet en okay stamme, dog med en minus med afstanden til flere af deres medlemmer. ser ferm til hvad de vil ligge sig ud med, efter som nogen af dem ligger ret tæt på Wai. hvor længe for de fred til at ligge som de gør?

4 DK-G SSP 120.850 TB+: 8 BB 1 Intern 8 Fjende byer = 17stk TB-: 8stk MBA 160.945 MBF 270.493 MB 431.438
DK-G har hvis snart haft deres storheds tid, de er faldet 2 pladser på samlet rang. mister mange medlemmer og nogle byer lige nu, virker til at de er faldet for presset ude fra. deres stats ser ikke for voldsom flotte ud, mange BB byer en enkel Intern.
tror stammen snart er ude af Top 10 og måske snart helt væk endda.

5 NL! SSP 104.333 TB+: 2 BB 10 Fjende Byer = 12stk MBA 177.262 MBF 30.104 MB 207.366
Udtaler mig ikke om ejen stamme.

6 WOW SSP 81.396 TB+: 3 BB 2 Intern 3 Fjende byer = 8stk TB-: 1stk MBA 92.296 MBF 66.291 MB 158.587
ja for at vær ærlige så kender jeg ikke en eneste af dem, men de har nogen få medlemmer som har fået en rigtigt god start, en rimlige MBA og kan se de også har haft lidt at se til, men ellers tror jeg ikke på dem ret meget fremad set.

7 Assure SSP 67.742 TB+: 3 BB = 3 stk TB-: 4stk MBA 42.468 MBF 85.600 MB 128.068
En Par kendte imellem ellers tror jeg mange af dem i stammen er helt nye spiller. de har en lidt trist forgang med deres adeler, på BB byerne. oven i det har de tabt 4 byer, tror det er en stamme som vi ikke kommer til at se ret meget til.
gætter de har taget deres mund for fulde end tropperne har været i brug.

8 T.L.V SSP 63.888 TB+: 1 BB 3 Fjende byer = 4stk TB-: 4stk MBA 31.731 MBF 57.830 MB 89.561
En lidt blandet stamme, en par gamle spiller ellers nogen nye spiller i stammen, tror ikke på dem i fremtiden, men lige nu skal de nok klarer sig, så længe de ikke ligger ud imod nogen af den større karakter. de har været gode til at tag andet end BB byer og været ude med riven, dog deres MBF ser ikke for køn ud.

9 DK-G-2 SSP 58.603 TB+: 1 Intern 2 fjender byer = 3stk TB-: 1stk MBA 41.004 MBF 89.564 MB 130.568
samme som deres Hoved stamme, ikke meget mere at sige om deres stamme.

10 NG SSP 51.256 TB+: 4 fjender byer = 4 stk TB-: 1stk MBA 159.363 MBF 37.099 MB 196.462
NG en stamme med få medlemmer, nye spiller og nogen lidt mere erfaren spiller, blandet fra de forskellige server. Høj Mba meget flot, ingen BB/Intern adeleri. en stamme som bliver spændende og følge fremad set.


Undskylder på forhånd stave fejl.
 
Top