Faktabørsen

Status
Ikke åben for yderligere svar.

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja dette er så faktabørsen :)
Alt der bliver lagt her skal man kunne bevise eller også hører det til i RYGTEBØRSEN!:)

INGEN :eek:fftopic: Og INGEN SPAM!

Fakta er lige pt.
At HT-DK Betegner 200økser og 25lk som en cleaner. At HT-DK gerne vil se Deka få stryg. Men de vil ikke selv give ham dem :)

(er godt klar over den fejl i titlen)
Håber en support vil rette det :)
 
Senest redigeret:

emilsen1

Nybegynder
Reaktionsscore
1
fakta er at der er en der syntes det er smart at bruge Suicider navn på andre verdner for at virke smart :D
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg ser ingen beviser.

Uden beviser virker du bare dum - specielt når du har lavet en tråd som denne.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Avvv.. I har pralet med at i ville tage deka ud nu har i hans navn så goahead:)

Når i beviser modsat vil jeg self ændre det:)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Avvv.. I har pralet med at i ville tage deka ud nu har i hans navn så goahead:)

Når i beviser modsat vil jeg self ændre det:)

Bevis at vi har pralet med det.

Jeg har ingen bevisbyrde her. Du kommer med noget du mener er et fakta og nævner i første indlæg at der skal beviser på bordet. Du kommer ikke med beviser altså går du mod hvad tråden er oprettet til og har i virkeligheden bare lavet 'Rygtebørsen2 + chitchat' i stedet for noget der var bare en smule fornuftigt.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dekani er en tøs der ikke tør vise hvem han er og fortjener at få nogle gedigne stryg.
(lamba) Regner med at det var jer der ville give ham stryg
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
(lamba) Regner med at det var jer der ville give ham stryg

Så er det jo heller ikke et fakta at du skriver:
Avvv.. I har pralet med at i ville tage deka ud nu har i hans navn

Jeg siger blot at han fortjener dem. Der står intet om at jeg vil prygle ham, at HT-DK vil prygle ham eller at nogen andre skal.

*bip*. :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg har ikke slettet noget. Jeg har bare indsat den halvanden linje mellem andet citat og '*bip*'.
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Fakta Børsen er set før så det er dumt og sige det er *bip* der laver disse tråde Lamba ;)

Hva angår det faktum at HT-DK tror en hær er 200 økser og lidt LK, tjaa... altså var jo et citat L33T havde liggende så går udfra det er sandt..

Fakta: HT-DK tror at jeg er en **'er :(
 
Senest redigeret af en moderator:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Fakta Børsen er set før så det er dumt og sige det er klaphatte der laver disse tråde Lamba ;)
Jeg siger ikke at Faktabørsen er et dumt koncept - jeg siger at L33T er en *bip* at lave den for så selv ikke at opfylde kravene han selv stiller op. Det udvander konceptet 100% og bliver bare til rygtebørs2 - nu med chitchat.

Hva angår det faktum at HT-DK tror en hær er 200 økser og lidt LK, tjaa... altså var jo et citat L33T havde liggende så går udfra det er sandt..
Jeg har stadig ikke set citatet - og jeg anser det heller ikke for bevis da alle kan lave deres egne citater. Det kræver sgu ikke en IQ på over 16.

Fakta: HT-DK tror at jeg er en **'er :(

**'er? - Vi VED at du er nul og niks - that's a fact.
 
Senest redigeret af en moderator:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sammuel sagde:
Bare lige for hyggens skyld, hvordan fandt du ud af Dekani's navn.
Personligt ved jeg det også godt, jeg er HT-DK'er og har lidt af en flair inden for programmering.
Så det tog mig ikke mindre end 5 minutter at finde den strengværdi han var logget ind med som første lige til hans in-game navn :p

Men sådan helt for sjov skyld har jeg ikke sagt mere til de andre i stammen da Dekani "næsten" skal have en chance :p

Og hvis du mangler noget godt stof til rygte børsen siger rygtet at Dekani allerede har mistet 1 hær til HT-DK fællesskabet :)
1 hær på 200økser og 25lk:)


Lamba sagde:
PL'er? - Vi VED at du er nul og niks - that's a fact.
Nej lamba dekani er 100* så god som dig sorry to say..


Og i min faktabørs er der en ny regl! Snak pænt til andre:)
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
1 hær på 200økser og 25lk:)
Det kan jeg ikke se står nogen steder i det du citerer.

Der skal beviser på bordet - ellers er det ikke mere værd end et rygte.

Nej lamba dekani er 100* så god som dig sorry to say..

Og i min rygte børs er der en ny regl! Snak pænt til andre:)

1) Jeg har aldrig nævnt om han er god eller ej - han er bare nul og niks. Han betyder intet for verden 9 og viser heller ikke her på forum at han skulle være noget værd. Jeg er selv så lysegrøn som man kan være i det her spil - har endnu aldrig overtaget en by. Det virker bare ikke imponerende at have så meget i munden som han har når man også har så lidt at bakke det op med.

2) Der fik du det så selv sagt. "I min rygte børs" - altså bør du lade være med at kalde det en faktabørs.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja enhvermand kan skrive fejl
et nul og niks fra v9? ´Nej det er han ikke :)
i er NUL OG NADA på v9 og v8 :)

Deka har sagt at han har mistet 200økser 25lk til jer. Er du med? også skriver en af jeres venner at han har mistet sin hær på jer:)
Er det bevis nok?
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Deka har sagt at han har mistet 200økser 25lk til jer. Er du med? også skriver en af jeres venner at han har mistet sin hær på jer:)
Er det bevis nok?

Nej, du forkludrer tingene igen, igen, igen.

En hær er en gruppe af enheder. Dekani angreb et af vores medlemmer - angiveligtvis - med 200 økser og 25 LK der alle døde. Derfor døde den hær. Uanset størrelsen er det stadig en hær.

Du konkluderer bare at en har sagt at Dekani har mistet sin hær - hæren var på X af A og Y af B - hovseda; de mener sådan og sådan!

Eks: Jeg kigger på en racergrøn Aston Martin og siger det er en pæn bil. Du kigger på samme bil og ser den er grøn. Du konkluderer at jeg godt kan li' farven grøn.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
nej..
En hær er mere end det der.
Som sagt af deka selv er det et FARMRUN han har mistet men i kalder det en hær.. ifølge medaljer er det en hær.. men andre ser det som små tab..
Do you get it?
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
nej..
En hær er mere end det der.
Som sagt af deka selv er det et FARMRUN han har mistet men i kalder det en hær.. ifølge medaljer er det en hær.. men andre ser det som små tab..
Do you get it?

Forskellen er at jeg snakker objektivt set - du snakker subjektivt.

I virkelighedens og fornuftens verden er en hær en gruppe enheder i et område.

Hvis jeg sender en del af min samlede hær mod dig, så er det stadig min hær du har slået ihjel. Det er ikke hele hæren (bestemt ental) - men en del af min hær (ubestemt flertal).

Edit: Dybest set forstår jeg ikke hvad du regner med at få ud af det her. Du har lavet en tråd hvor du selv fejler i forhold til de regler du selv stiller op. Du mundhugges omkring ordvalget 'hær', uanset hvor korrekt det er benyttet.

Suk, altså. :(
 
Senest redigeret af en moderator:
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top