Poke børsen

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Her i poke børsen gælder det om med alle midler inden for reglernes rammer at prikke, sladre og meget meget mere om alle andre så vi kan få noget skægt at sludre om :cool: Nogle vil sikkert kalde det noget så gammeldags og kedeligt som "rygtebørsen" men det skal vi som alt andet snart få pokeficeret.

Det første poke jeg har i ærmet er at det ser ud til at alle er skræmt fra vid og sans at pokemonjægernes ankomst. Kun en har formastet sig til at skrive i tråden... alle andre virker til at være flygtet til højre og venstre i bare skræk og rædsel. Dette kunne tyde på den letteste sejr i mands minde :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hva hvad er nu det her for noget :confused:

Ender sgu da med at jeg sender min Dragonite afsted som kan bruge Thunder, Blizzard, Fire Blast og Outrage hvis det her fortsætter. Intet slår en veltrænet drage som kan nogle tricks :cool:

Back 2 topic, håber at v12 bliver fed, med en masse kampe :)

Dog hvis Ash ovenover ikke får sin rival så må jeg sige at v12 skuffer :(
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Uh.. sikke en nice pokemon jeg skal ha fat på!
Watch out! I'm gonna take it from u!
 
Senest redigeret:

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Har set der er kommet pre-registrering.... men hvorfor er det kun noobs som vælger den løsning o_O'?
 
Senest redigeret:

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Kunne være at ''sviner'' legenden skulle starte op igen.. Ser ud til at være en nem runde :laugh:
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Ja jeg har da hørt et rygte om at patrioten er startet derinde, som Ad Libitum. Gad vidst hvem der er hans dual denne gang?
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg har hørt at der er 4 sætninger man skal undgå i en stamme hvis man vil klare sig godt. Altså hvis en af disse 4 sætninger er i din stammes regler så FLYGT!

1) Være aktiv hver dag
2) Være parat til at gå i krig eller hjælpe stammen med kort varsel
3) Man må ikke være under angreb når man kommer ind, da vi ikke ønsker bare at være et skalkeskjul
4) Man forventes at acceptere at vi til enhver tid kan flytte rundt på medlemmer. Selvom man måske er i hovedstammen kan man godt blive flyttet til akademiet eller nogle af de andre stammer efterhånden som vi vokser.

Hvis de er der alle fire så har du sikkert lavet dit livs fejltagelse :eek:
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg har hørt at der er 4 sætninger man skal undgå i en stamme hvis man vil klare sig godt. Altså hvis en af disse 4 sætninger er i din stammes regler så FLYGT!



Hvis de er der alle fire så har du sikkert lavet dit livs fejltagelse :eek:

Ser bestemt heller ikke professionelt ud, hvis man har dem som stamme regler :laugh:
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg har hørt at alle danske spillere er kedelige og genbruger stammenavne fordi de mangler fantasi :eek: gad vidst om det er sandt?
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg hører at Team Rocket allerede har forregistreret sig som stammen GC, men et så fantasiløst navn narrer ikke GCTA, vi ved i vil forsøge at stjæle vores pokemon for næsen af os :mad: Jeres onde slogan: "Steal Pokémon for profit. Exploit Pokémon for profit. All Pokémon exist for the glory of Team Rocket." er bare ikke acceptabelt :mad: Pokémons skal behandles med respekt og trænes som de kærlige væsner de er! Må jeres Meowth sygne hen a jeres ondskab :p
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Salon Roquet eller hvad det nu var at tossernes salon nu hed :p

Kan godt være at jeg starter derinde, men så bliver det kun for at genere Mini og Ash :laugh: Så har de også 1 mere at drille i v12 :p

Så kommer der måske en værdig modstander til pokemon jagten :laugh: Som regel så er de der bruger pokebørsen mest også dem med bedst overskud til at træne pokemons :p

Kunne være skægt at give minibossen en tordenkile, ikke sandt ***achu, men han har vidst ikke evnerne til at fange pokemons.
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Har hørt en lille fugl synge om, at ash er en ROOKIE Pokemon træner!
 
Senest redigeret:

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Har hørt at GC (Game chance) oprindeligt står for (Gothers central)
 
Senest redigeret af en moderator:
Top