til admins

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hej vil man kunne lave instilinger på server

som gør at man kan skifte stammer i starten måske de første to måndter også lukke muliheden forstamme skift
der efter

så har folk mulihed for at finde dem de vil spille med uden atkøre solo i starten også kan vi få server
som skal kæmpes istedet for man rekoter sig til sejer gan på gan når det brander på

også farmgrænde på minst en server heletiden


må give jer jegtog fejl af den mba server den hvor god nok den manglet kun farmgrænse så havde den hvaret lige
og kunne havde gået ialle ratninger desvare hvor der folk som gik dual og farmet 4 mil mens de ander farmer 200000 til en mil


man bliver nødtil at sette instilingerne så dual kontoer ikke har farm fordele for det er det der gør de stikker af fraalle ander og ingen kan hamle op med en dual der er på 24/7 hvis man køre solo så skal det da hvare fordi
man inte laver og bare spiller tw 24/7 selv men så er det jo også en vardig vinder
og sådanne en vil alle kunne tiladesig og tage hatten af for uanset hvem det er



men vil i ikke godt tinge over det så vi minst har en server medfarm grænse på heletiden
og laver man kordte server så farmgrænse på dem det er det enste der har vist sig og virke
mod dual og igen må jeg bøje mig i støvet skolesage det for nogen år siden
her på forum farmgrænse på og serverne bliver lige han havde rat

vil så nødig se tw miste fleger folk tw har givet mig mange gode timer og en kone ikke og gleme :O)
men nu ser vi meger og meger de beder spiller skider på udskevne reler og hvad de forlanger af ander
v 15 er nok det værste vi har set endnu
og folk gider ikke meger det enste der holder på folk er at alle er enig om det ikke er måden og vinde på


men ting over det få instilinger der løser de problemer der har hvaret på de sidste server 4-5 server
der er mest farmgrænse og stame skift

også lav fri plasering på alle server så de små kan finde sammen de store gør det også men for dem er det ligemeget hvor de liger heller havde dem samlet et sted ind de ryder over aldt
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er ikke os alene der tager beslutningerne om hvordan indstillingerne skal være, InnoGames har altid sidste ord, så det er umuligt at love noget. Men vi tager naturligvis de ting du skriver her med i vores overvejelser :)

Uskrevne regler har vi af god grund intet at gøre med, da det jo er en form for god takt og tone der med tiden er opstået mellem spillerne, og så længe spillerne holder sig til de skrevne regler, blander vi os ikke i hvilke strategier de vælger at benytte sig af :)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
må give jer jegtog fejl af den mba server den hvor god nok den manglet kun farmgrænse så havde den hvaret lige
og kunne havde gået ialle ratninger desvare hvor der folk som gik dual og farmet 4 mil mens de ander farmer 200000 til en mil

jeg syntes da lige du skal vide at gytte kontoen var en solo konto i v14 så at han farmed mer ind andre mår jo være ham der er det mer aktiv så giv nu ikke dual kontoer skylden for alt
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Tjekliste:

1. Sørg altid for at angive korrekt titel på ens emne.
- var denne besked KUN til admins, så kan der skrives tickets eller beskeder direkte til os.

2. Serveren indstillinger bliver ikke rettet mens runden er i gang (med undtagelse af forkerte eller ødelæggende indstillinger).

3. Der er intet man behøver at sætte til som indstillinger og det vil næppe blive de samme på alle servere. Der gøres et forsøg på, at lave forskellige servere. Derfor vil alle serverne fra nu af ikke have farmgrænse, fordi der menes, at disse reder nogen fra dual konti.
Ej hellere skal der tages forbehold for dual spiller, eller de andre for den sags skyld. Reglerne bliver udformet af hensyn til ønsker, vores egne ideer og innogames præferencer.

4. Vi er efterhånden klar over hvilke indstillinger du ønsker på serverne. Der findes en del af disse emner efterhånden, fra dig selv af.

5. Jah, selvfølgelig tænker vi over de ideer der kommer ind. Det er mere et spørgsmål om det kan lade sig gøre og om der er mere end en, der ser det på samme måde.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
må give jer jegtog fejl af den mba server den hvor god nok den manglet kun farmgrænse så havde den hvaret lige
og kunne havde gået ialle ratninger desvare hvor der folk som gik dual og farmet 4 mil mens de ander farmer 200000 til en mil

jeg syntes da lige du skal vide at gytte kontoen var en solo konto i v14 så at han farmed mer ind andre mår jo være ham der er det mer aktiv så giv nu ikke dual kontoer skylden for alt


en konto der kkøre solo vil jeg garne se vinde og det vil hvare super flodt og det er en spiller som kan sit kram
og hatten af får det for det er sådanne spillet er tængt fra start så om ensolo spiller farmer 10 mil
er det ok man kan så diskoter om spillern ikke burte lidt ud i den friske luft så :O)
forden kan derikke hvade hvaret meget af så men vil hvare heldt ok at sådanne en spiller vinder
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Tjekliste:

1. Sørg altid for at angive korrekt titel på ens emne.
- var denne besked KUN til admins, så kan der skrives tickets eller beskeder direkte til os.

2. Serveren indstillinger bliver ikke rettet mens runden er i gang (med undtagelse af forkerte eller ødelæggende indstillinger).

3. Der er intet man behøver at sætte til som indstillinger og det vil næppe blive de samme på alle servere. Der gøres et forsøg på, at lave forskellige servere. Derfor vil alle serverne fra nu af ikke have farmgrænse, fordi der menes, at disse reder nogen fra dual konti.
Ej hellere skal der tages forbehold for dual spiller, eller de andre for den sags skyld. Reglerne bliver udformet af hensyn til ønsker, vores egne ideer og innogames præferencer.

4. Vi er efterhånden klar over hvilke indstillinger du ønsker på serverne. Der findes en del af disse emner efterhånden, fra dig selv af.

5. Jah, selvfølgelig tænker vi over de ideer der kommer ind. Det er mere et spørgsmål om det kan lade sig gøre og om der er mere end en, der ser det på samme måde.


hvor skiver jeg lige at der skal farmgrænse på ale server

og ja har skevet det mange ganne det samme og lige meget hjelper detog fleger og fleger opgiver og spille tw af den ene grund
tw bliver styret af dual kontoer og ingen har tid til at hamle op med dem

men lad osda køre tw heldti bund istedt for at en ud af de 3-4 server der køre heletiden bliver desejnet til at dual ingen fordel har og
folk ike kan hoppe rundt når de lige skal til og lidt igan

og siger heller ikke nogenserver skal laves om spør om der er mulihed forat en server kan køre med åben stamme skift i starten også lukket
efter en måndte eller to så har alle haft tidtil at finde sammen
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
The-Cleaner, vi HAR hørt dig! At blive ved med at gentage dig selv vil IKKE få os til at mene anderledes end vi gør.

Duals vil ikke blive forbudt, da det ikke er et brud på reglerne og det langt fra er hverken det problem du forsøger at gøre det til eller så stor en fordel som du virker til at mene det er.
Der vil ikke blive begrænset plyndring på hver anden, hver tredje verden eller lovet der kører en verden med dette hele tiden. Indstillingerne vil blive valgt alt efter ønsker fra spillerne, øvrige indstillinger på verdenen (om de passer sammen) og vores og InnoGames mening om hvorvidt det er fornuftigt.

Og jo du spørger om serveren (verdenen) kan laves om. Det er en indstilling der er til eller fra. Lige som kirker, paladiner og buer. Skal der ændres til lukkede stammer efter verdenen er åben, så skal indstillingen ændres og dermed laves der om på serveren.

Jeg håber det besvarede dine spørgsmål og du dermed ikke har behov for at gentage dem..igen :)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Kortere og hurtigere runder vil gøre det spændende.

Tribalwars er generalt et døende spil, Siden 2009 "Golden Ages" har tallet af spiller forladt Tribalwars (Kan man se på server statuserne og andre stats). Der er forskellige meninger om hvorfor at TW er døende. Jeg vil gerne dele de grunde jeg tror.

1. På grund af Tribalwars var et stort spil med mange spillere valgte innogames at tage Tw spillerne og placere dem på en af de andre.
2. Graffiken er nok ikke den største grund til at folk forlade spillet, man vælger spillene efter handlingen i dem.
3. Jeg tror personligt at der er får lidt reklamere af tribalwars, jeg så dem på et tidspunkt på flere websider.
4. De nye plusfunktioner skræmmer nok mange nye væk da det ligner et dyrt spil på månedligt basis, personligt bruger jeg (FA, Premium acc og Account manager)
5. Farm limit vil kun ramme de mindre aktive spillere når regnestykket er lagt sammen.
6. Flere events ville gøre det sjovere for spillerne at spille. Det juleevent var helt tilgrin.
7. Generalt set er "Deskopt spil" mere populære end browser spil.

Ting som kunne gøre spillet bedre.

1. En live chat ville bringe liv i spillet, jeg ved godt at dette ønske var nedstemt før, men den ville bringe liv i spillet igen.
2. Giv nogle premium gevinster hvis man rekruitere spillere via "Sociale Medier" eller på anden måde kan få dem ind, selve det at kunne spille med de venner man har i virkeligheden ville gøre det meget sjovere.
3. Lav nogle customised maps. Man joiner randomt spawner på en af øerne, Den stamme som dominere den ø man er startet på, lig en 7 dags join gap på.
4. Rette op på alt det over.

Min holdning ;) I må gerne admins give det til Inno hvis de overhovdet lytter efter os.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej

menkan i ikke bare svare kordt og godtpå det jeg spør om istedt forat svare på noget jeg ikke spør eller skiver om


kan detlade sig gøre at havde instilinger hvor stammerne er åbne i starten og lukket sener i spillet

så kan folk hoppe hvor de vil i starten og er låst når det gårian for alvorg

og er godt klar over dual er lovlige og vil blie ved med det så hvorfor nu bringe det op ???????

det er kun instilinger derkan gøre forskelen på om folk gider spille eller ikke

og så lige inden i snakker uden om igenmed noget andet jeg siger stadig ikke det skal på alle server kun en
ud af de 3 der altig køre så kan de to ander køre med lige de instilinger i vil

for der er ikke nogen server tilbage uden de går op i hat og briler meger
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
tobi4981:
Vi rapportere løbende til InnoGames og sender dem bl.a. feedback og idéer fra jer :)


The-Cleaner:
Jeg må bede dig læse vores svar igen, for jeg tror du har misforstået noget eller ikke læst dem grundigt nok. Der ER svaret MEGET direkte på dit spørgsmål! Og der er ikke svaret på noget, du ikke selv har bragt på banen.
Dette er sidste gang der svares på dit spørgsmål ang. låste stammer!
NEJ! Det kan IKKE lade sig gøre! At starte med åbne stammer og så ændre det til lukkede stammer vil kræve en ændring i indstillingerne undervejs på en verden og det vil og må vi IKKE!
Hvis det ikke er det du spørger om, så må du omformulere dit spørgsmål, så vi kan forstå hvad det er du faktisk mener.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tja, så må man jo enten få det ene eller andet :rolleyes:

Låste stammer med max. 5 medlemmer kunne være fedt eller bare max. 10 medlemmer i en hemmelighedsverden og så selvfølgelig med farmbegrænsning kunne være feeedt....

+ Ingen støtte udenfor stammen.

Meget låst, men giver en hel ny tilgang for spillerne ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Tja, så må man jo enten få det ene eller andet :rolleyes:

Låste stammer med max. 5 medlemmer kunne være fedt eller bare max. 10 medlemmer i en hemmelighedsverden og så selvfølgelig med farmbegrænsning kunne være feeedt....

+ Ingen støtte udenfor stammen.

Meget låst, men giver en hel ny tilgang for spillerne ;)


ja det hvor en fed nok server ikke for lang ikke fortids krævne i bund og grund en fed server

men avlidt at folk hopper rundt for os der stoler på folk laver tropper efter hvem naboen er og hopper de til fjenden
eller til nogen der nemt kan blive fjender så stopper man


og som jeg læste det så det mest ud som men ikke ville lave om på en instiling serven hvor starte med
fik ikke fadt i det hvor fordi man ikke kunne

og atjeg bliver ved med at skive om instilinger er jo fordi det er dem der gør folk ikke føler tw er spillet for dem
når det ender på samme måde hvargan 7 spiller ved jeg er smutte fra tw fordi de sidste 4 server
der har folk hoppet rundt ellers harde starte op af en dual der har farmet sig så stor
at det er umulidt og overleve som nabo


jg kan ikke få ind i mit hovde man ikke bare køre en konto som der køre med de instilinger som gør ingen farmer meger ind de ander
og lås stammerne men havde hvaret best hvis man kunne lade dem hvare udlåst i starten så folk kunne hoppe i noget
og opdage det gik ikke også nå og skifte engan

så hvor de folk som spiller tw for sjov og som ikke har tidtil at sede ved pcern 24/7 spille der

også køre man 2 server som virklidt tilfresstiler dem som giver gas giv dem lige det de ønsker

så bliver tw pluslig for alle og folk kan finde en server der passer til den tid de har til at spille i
og det vir rygtes og de ander lande vil hoppe med for det erike en både og server
det er en inten eller så er du til det ene vælger du det og er du til det andet så er det den man tager
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
det skal da kunne lønne sig at bruge en masse tid på tw ellers kommer det jo til at ligne mange andre spil tw er jo et onlin spil med en masse stratigese muligheder og syntes da bestemt det er noget der skal forblive så at låse for mange ting på en serve er jeg ikke tilhænger af
10 medlemmer i en stamme som er låst for stamme skift + ingen støte ude fra lyde skam sjovt men igen vil det være de aktive der vil have en fordel ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det skal da kunne lønne sig at bruge en masse tid på tw ellers kommer det jo til at ligne mange andre spil tw er jo et onlin spil med en masse stratigese muligheder og syntes da bestemt det er noget der skal forblive så at låse for mange ting på en serve er jeg ikke tilhænger af
10 medlemmer i en stamme som er låst for stamme skift + ingen støte ude fra lyde skam sjovt men igen vil det være de aktive der vil have en fordel ;)



det er jo derfor man skal lave to server til en som dig og en server som alle derikke vil det du vil kan gå på
så har alle en server der passer til dem

og ja folk der bruger tid skal havde fordel mendet har de jo i de kan gå langt meger off ind de ander
men det skal ikke hvare så det eronlien tiden der ene og alene gør man vinder

og det du siger der vil jo gøre at det er onlien tiden man vinder på tros folk bliver ved medat sige der ingen forskel er på
det og deter ren taktik man vinder på hvisdet hvor det ville man kunnespille med alle instilinger
og vinde uanset om der er farmgrænse eller låst stammer



nej laven server med farmgrænse som på v 16 og lås stammerne
hold støtte uden for stammerne
og fack grænse på
også giv serven lidt tempo
og lavet vinder kræv der ikke er mba eller størst domane

så kandem det lyster det hoppe på der og rasten på en af de ander to kan dem der vil havde det som det pleger og hvare hoppe på der
så er der frit val og alle er glade
og kommer der ingen på dem der køre som de pleger så er det jo fordi folk ikke gider dem og er et tejnpå at hvisman forseter i den stil uddør tw
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Tw uddør ikke forløbeligt. Der kommer et Tw2 som trækker nye spiller til sig via mobilen. Jeg tror bare at tw bliver mindre og serverne forsvinder indtil det bare er en stor server, hvilket er nice nok :) Tw har haft 10 gode år og nu træder tw2 snart til ;)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Låste stammer med max. 5 medlemmer kunne være fedt eller bare max. 10 medlemmer i en hemmelighedsverden og så selvfølgelig med farmbegrænsning kunne være feeedt....

+ Ingen støtte udenfor stammen.

Meget låst, men giver en hel ny tilgang for spillerne ;)

Enig - kunne være spændende - især med lidt mere hastighed på serveren. De lange forløb gør at alt for mange falder fra

..og så drop dog halveringer af byggetider, så dem der ikke ønsker at bruge +1.000,-/mdr har en realistisk chance for at følge med

Nogen af de mistede penge kunne Inno tage ved at forhøje prisen for en plus-konto
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Enig - kunne være spændende - især med lidt mere hastighed på serveren. De lange forløb gør at alt for mange falder fra

..og så drop dog halveringer af byggetider, så dem der ikke ønsker at bruge +1.000,-/mdr har en realistisk chance for at følge med

Nogen af de mistede penge kunne Inno tage ved at forhøje prisen for en plus-konto

godt forslag
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er super og se alle jers forslag og også se de kommer fra spiller som spiller serijøst

som i nok har kunne se både her i tråden og i ander så har der mest hvaret spiller der bare lige er inde og spille smarte
tor mest det er fordi de erskide ligeglad med tw også fordi det er nok bare det de har i ders liv

og admins tager det først serijøst når det ikke er den samme gan på gan der skiver
for tiger man så er man tilfres med sådanne som det er og jeg ved med alle dem jeg skiver med i spillet
langt fraalleer tilfres men desvare de fleste af dem der ikke er tilfres dropper bare udaf tw
også ser vi dem ikke igen


jeg søger ikke vi alle er enig kun forlag til at få liv i tw igan
og mange af jers forslag er gode forslag

jeg savner bare EN server hvor dem der spiller solo på ders konto og bruger heldt amenlig plus
og som har venner og famile og arbejte hus og hvad der nu er
at de har en server der er mulig og spille også uden at de har miste ders by hvargan de kommer på

en server med tempo en hvor stammerne er låst og farmgrænse og natbonus fra 08:00 til 00:00
og gap på 200 mili eller meger
også et vinder kræv der kan lses uden at tage ander spiller

også server til dem der virklig går op i det hvor defår hvadde garne vil havde så er alle med og
folk opdager tw er mulidt igen og mange vil gå fra den ene server til den anden
for at prøve krafter med de støre spiller


men igen tak for i kommer med forslag er ikke enig med aldt men det viser mig og ander at der er folk som nogen tor er tilfrese
ikke heldt er det og vi skal ikke hvare 100% enige for så kommer der ikke mange forslag der kan mixes i
og gide den perfegte server


vi skal havde gjort noget ved den flugt der er fra tw
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Casual har hvis mere eller mindre det du søger, med undtagelse af låste stammer :)
 
Top