Rygtebørsen

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte lyder på at Fakta mister cleanere hjemme, sender 1/4 cleanere imod folk eller også nogle spillere som har mistet alt off.

Eller er rapporterne bare fakes?
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Har en stærk fornemmelse af, at hvis der overhovedet deles noget i Fakta, så er det ævl og kævl:xmas eek:
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger at dgmk bliver sponseret af ældresagen og at flere i fakta er rasende over, at de ikke måtte være med pga alder:xmas tongue:
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Hørte i morges at dk-g stammen sidder og synger:

Vi er dem de andre ikke vil lege med
vi er det dårlige selskab
vi har en svag karakter og en billig fantasi
det er da godt at vi blev født
før aborten den blev fri
oh yeahhh

:laugh:
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Rygtet siger at ære er en mangelvare på v16
Folk skifter stammer, som jeg skifter underbukser
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at ære er en mangelvare på v16
Folk skifter stammer, som jeg skifter underbukser

Nu ved jeg ikke om du selv spiller i verden 16? Folk har ofte et andet navn herinde end i de forskellige verdner, og det er vel også fint nok. Hvis du spiller i verden 16, så ved du allerede at folk ikke er skiftet over for at vinde. Tværtimod. WWB havde 8 flag, så der er andre årsager til det. Jeg skal ikke gøre mig klog på specifikke årsager, da jeg ikke ved alt om det. Selv hvis jeg vidste det, så ville jeg ikke sige det her, da de sikkert selv vil komme med en forklaring, hvis de føler der er et behov for det. Der har som sådan ikke været stammeskift overhoved bortset fra i de sidste 24 timer. Så hvis du tager hele verdnen som sådan, så er det da nemt at afkræfte.

Jeg vil blot konstaterer at det er anderledes end i andre verdner, og de involverede parter ved sikkert allerede hvad der er forgået. Hvis man ser tingene i forhold til andre verdner, så synes jeg personligt at denne verden har været langt mere spændende en nogen anden. I hvert fald uforudsigelig på alle måder. Det må i hvert fald være positivt. På trods af hvad der er sket på det sidste, så er intet afgjort endnu. Det er ingen hemmelighed at jeg synes den her verden har de bedste indstilllinger i nyere tid. Så det ville jeg blot lige nævne endnu en gang, hvis der er nogle fra support der skulle se dette.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg skifter ofte nok til at det ikke er klamt .. har jeg fået at vide (;

Bestemt, KT, der er mange spillere som har udvist loyalitet og trofast er blevet i deres stamme .. Men der er også dem der ikke udviser nogen moral, noget som eksempelvis snifferne kraftigt efterlyste i den seneste debat om v18 ..
Det der er ærgrer mig er, at folk der offentligt siger A men gør B og stadig påstår de har ret eller ikke kan se hvor dobbelt moralske de er :)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
loyalitet og trofast er blevet i deres stamme
tro vi ser helt forskeligt på tingen
vis man ikke føler sig hørt i den stamme man er i samt at lederne tror de kan bestemme alt uden at tage resten af stammen med på råd mener jeg ikke det er nogen skam i at gå ;)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
loyalitet og trofast er blevet i deres stamme
tro vi ser helt forskeligt på tingen
vis man ikke føler sig hørt i den stamme man er i samt at lederne tror de kan bestemme alt uden at tage resten af stammen med på råd mener jeg ikke det er nogen skam i at gå ;)

Nej, det er jeg faktisk enig med dig i.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Nu er det jo ikke nemt at høre folk, der vælger at være tavse.

Du glemmer de folk, som både på offentligt forum og i stamme forum siger A, men gør og mener B ...
Det gør det meget svært for en ledelse, som ellers altid er meget åben ...

Og så er der de spillere der ikke kan lide et demokrati :)
 
Senest redigeret:

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Rygtet siger at verden 16 er afsluttet inden for 2 uger
WWB har eftersigende sagt stop!

Tak til de spillere som har kæmpet bravt og kan være stolte af deres indsats - enkelte spillere burde dog ikke kunne se sig selv i øjnene.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte siger at ICU2 bare er endnu en skraldemund, som kun har det i munden siden han nægtede at svigte CWR :laugh:

Men ES er jo alligevel kun gode venner med visse personer :p
 
Top