Rygtebørsen

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Sødt Lassed .. spillede du overhovedet på verdenen? (;
Faktum er at DA de sidste uger (hvis ikke måneder) har forsøgt at få WWB ned med nakken, men kunne ikke bryde igennem kollektivet ..

Verden blev overstået, da nogen valgte at bringe support ind i kampen, efter en WWB spiller var havnet i koma og var nødt til at blive sittet .. Simpelthen fordi der ikke var andre måder for DA at vinde på :)
Men det er ok, ikke alle kan vinde med rent spil :)
Og du skal da have et tillykke, hvis du mener din præstation var noget at råbe hurra for - så sættes standarden også derefter xD

Okkenok skal dog have ros for det han fik DA til at blive, han var trods alt den lille på et tidspunkt, men kæmpede flot til det sidste.
Derudover skal spillere som -TAI-, Bossen og Darkhead også have min ros for deres kamp
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Sødt Lassed .. spillede du overhovedet på verdenen? (;
Faktum er at DA de sidste uger (hvis ikke måneder) har forsøgt at få WWB ned med nakken, men kunne ikke bryde igennem kollektivet ..

Verden blev overstået, da nogen valgte at bringe support ind i kampen, efter en WWB spiller var havnet i koma og var nødt til at blive sittet .. Simpelthen fordi der ikke var andre måder for DA at vinde på :)
Men det er ok, ikke alle kan vinde med rent spil :)
Og du skal da have et tillykke, hvis du mener din præstation var noget at råbe hurra for - så sættes standarden også derefter xD

Okkenok skal dog have ros for det han fik DA til at blive, han var trods alt den lille på et tidspunkt, men kæmpede flot til det sidste.
Derudover skal spillere som -TAI-, Bossen og Darkhead også have min ros for deres kamp

Det er næsten morsomt at læse det indlæg. du er efter alt og alle, og sandheden er den at det er jer der åbenbart ikke kan finde ud af at overholde reglerne. Nu blev huttis konto og tossehans ikke låst fordi han blev sittet. Men fordi i lige havde taget 50 byer eller lignende fra ham, og sikkert også den person der selv har været på kontoen. De præcise detaljer kendes kun af jer, men statistikkerne siger vidst tydeligt at der var et eller andet helt galt.

Det kan vel aldrig være vores skyld at i vælge at slette jeres kontoer. At en konto er blevet udelukket gør da ikke at i ingen chance har. I har flere byer end vi har. Hvis der er noget i ikke har haft i wwb så er det da et kollektiv. Den tid før de nye medlemmer kom ind angreb i hver for sig, hvor sandheden er den at havde i bare koordineret en lille smule så have i kunnet udrydde os allerede dengang uden problemer.

Okkenok gjorde det godt ja, men hans tropper kom jo nok også et eller andet sted fra. Så ja, vi er skam stolte over at i stort set ingen byer kunne få fra os på trods af at i havde 6 gange så mange tidligere i spillet.

At i har travlt med at kaste med sten efter alle andre må jo stå på jeres egen regning. I har ingen undskyldninger haft for at forlade spillet. Selv da de gamle wwb medlemmer kom over til os, havde i flere byer end os. Det havde i også i går.
I brød reglerne hvilket i udmærket var klar over, og efterfølgende vælger i så at slette jeres kontoer. De eneste i har at bebrejde er jer selv, og hvis der er nogen der skulle have en grim smag i munden så må det være ja.

Vi har det skam helt fint, og ja... Vi er stolte over at vi fik vendt det hele på hovedet. At i så ikke kan anerkende det betyder ikke specielt meget i vores verden
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg er glad for at jeg kan sprede lidt morskab og aktivitet på et ellers gråt og kedeligt forum/spil - og jeg kan se at du kan gøre det samme (;
Mht. hvilke regler der er brudt, er det mig stadig en gåde hvilke det skulle være, for da vi blev klar over hvilken situation rådførte vi os naturligvis med de nedskrevne regler - hvordan disse fortolkes er åbenbart forskelligt :)

WWB har mere kollektiv end du åbenbart er klar over - at nogle ikke kunne indordne sig og vælger at køre sit eget spil, er da deres eget problem .. Der er en grund til i heller ikke kunne få taget byer fra WWB de sidste par uger på trods af i var en større stamme, ligesom du siger at en enkelt spiller ikke formåede at tager byer fra Okkenok i sin tid :) At du ikke formår at læse dig frem til den anerkendelse der gives til disse præstationer i min forrige post, skal ikke ligge mig eller andre til last.

Derudover aner jeg ikke hvilke sten du mener der er kastet, men såfremt de er eksisterende og uberettiget samler jeg dem da gerne op igen :)
 
Senest redigeret:

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Faktum er at DA havde svært ved at bryde igennem hos WWB, men samtidigt er faktum at WWB havde lige så svært ved, at bryde igennem hos DA. Den synes jeg vi har været lige gode om.

Ros til Okkenok er også på sin plads, han er en dygtig spiller, men uden hans stamme bag ham var det slet ikke gået.

At DA tager nogle tidligere spiller fra WWB ind, det er vel ikke så underligt, når de nu får tilbuddet? WWB havde omkring seks gange så mange byer, så jeg tror at enhver stamme, som får kastet sådan en livline, vil tage imod den. Det var trods alt ikke DA, som "stjal" de omtalte spillere, det var disse som selv kom til DA. Hvorfor de præcist gjorde det, må være imellem dem og WWB, men DA som helhed kan næppe bebrejdes.

Det er også et faktum, at WWB som sagt havde cirka seks gange så mange byer som DA, og havde de angrebet samlet havde DA hurtigt været fjernet. Angrebene på Okkenok, og få andre, kom altid i bølger godt nok fra forskellige spillere, men aldrig på samme tid. Alene af den grund, at WWB ikke lod til at samarbejde, gjorde at det blev holdt stand.

Er det bekræftet med sikkerhed, at hele WWB har sat deres kontoer til slet?
Hvis det er, så ærger det mig meget. Jeg havde set frem til en god lang kamp, som ville bølge både frem og tilbage. Det er trods alt derfor vi spiller, er det ikke? For mig personligt, er det i hvert fald pga. udfordringen, ikke for at vade nemt hen over andre spillere.

At to WWB medlemmer bliver udelukket, er vel pga. brud med reglerne. Så vidt jeg er orienteret, må man ikke internt adle en spiller, som er under kontorepræsentation, spilleren skal selv være del af overgangen, eller som minimum have meddelt support, at det sker med accept. Er den regel blevet brudt, og her gætter jeg bare, bliver man selvfølgelig udelukket, men jeg synes ikke at det er grund til, at resten af stammen smider håndklædet i ringen. Forhåbentlig er det blot en midlertidig udelukkelse. Personligt havde jeg ikke ladet mig slå ud af det, specielt når vi tidligere har været oppe imod værre odds, og så ligger det bare ikke til mig at give op, uanset hvad.
DA var selv ved at ryge i samme fælde, da et af vores medlemmer valgte at stoppe på denne verden. Vi kontaktede support og forhørte os til hvad vores muligheder var, for regler skal selvfølgelig overholdes. Min egen personlige ide var netop, "jamen jeg sitter ham da bare lige, og så fordeler jeg ellers hans byer ud til andre medlemmer", men ak nej, i stedet måtte jeg straks afslutte kontorepræsentationen, og ellers give hans byer fri til alle medlemmer, som så selv måtte spejde og/eller cleane byerne.
At pege fingre og sige, at den eneste måde DA kunne vinde på var at få spillere udelukket, det er ikke rimeligt, specielt ikke når stammerne var så lige. WWB kunne lige så lidt få et stort gennembrud ved DA, som DA kunne ved WWB.

Jeg er en ærlig spiller, realistisk og logisk, og jeg peger ikke fingre af nogen. Der er trods alt mange måder at spille dette spil på, og vi har måske alle hver vores.
Hvis det bliver sådan at DA vinder ved at WWB sletter deres konti, vil det for mig ikke være nogen stor eller sød sejr, ikke den måde jeg ønsker at vinde på. Men det vil trods alt være en sejr, for det er ikke os, som på nogen måde har tvunget WWB til at opgive deres konti. Udelukkelsen kunne være midlertidig, det er set før, og samtidigt ville de stadig være en formidabel fjende, selv med det par hundrede byer færre. Jeg er ked af, at WWB vælger løsningen at slette deres konti, hvis det altså er det endelige tilfælde.
Det vil samtidigt være en sejr i den forstand, at vi holdt sammen, samarbejdede og holdt ud, selv da vi var meget underlegne. Det viser at sammenhold i enhver stamme betyder meget.

Hvis WWB forsvinder stille ud i natten, vil jeg håbe at andre stammer griber chancen, og giver DA modstand. Nu ved jeg ikke hvor mange af de andre stammer, som rent faktisk er aktive og villige til at forsøge, for tidligere har vi set meget lidt aktivitet hos andre end os selv og WWB. Jeg ved heller ikke hvor meget modstand de kan gøre, når vi sidder med fire gange så mange byer som andre, men måske de kan formå at adle flere af de barbarbyer som WWB i så fald efterlader end vi kan i DA.

Jeg vil hellere spille en god og jævnbyrdig kamp og tabe, end jeg vil have en sejr foræret. Jeg spiller for at blive underholdt, ikke blot for at vinde, og der er bare mere underholdning i en lige kamp.

Så med dette indlæg peger jeg ikke fingre, jeg kaster ikke med sten, jeg erklærer ikke en eller anden ide om, at DA er den bedste stamme.
Jeg ønsker blot at sige, at jeg har nydt kampen imod WWB, hele vejen igennem, og jeg havde virkelig set frem til, at den var fortsat længe endnu. Og så opfordrer jeg andre stammer til, at gribe chancen og vise os, at vi har taget fejl i vores vurdering af dem.

Én ting er sikkert. Selv hvis WWB forsvinder, vil denne verden stadig fortsætte noget tid endnu.

Fortsat god kamp til alle, som vælger fortsat at deltage. Må den blive lang og underholdende.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Lige en påmindelse, det er ikke tilladt at diskutere udelukkelser på forummet :)

Hold jer venligst til rygter, som denne tråd er oprettet til - Propaganda kan oprettes i en ny tråd.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Først og fremmest tak for et sagligt input i sagen, halkjaer - og velkommen til forum, hehe :)

Faktum er at DA havde svært ved at bryde igennem hos WWB, men samtidigt er faktum at WWB havde lige så svært ved, at bryde igennem hos DA. Den synes jeg vi har været lige gode om.

Ros til Okkenok er også på sin plads, han er en dygtig spiller, men uden hans stamme bag ham var det slet ikke gået.

Enig, og der er også det jeg roser for. Det er af åbenlyse årsager ikke muligt at se hvem der har støttet hvor og hvornår, hvorfor rosen primært går til Okkenik - han skulle trods alt også stå for koordineringen og organiseringen af tropperne :)

At DA tager nogle tidligere spiller fra WWB ind, det er vel ikke så underligt, når de nu får tilbuddet? WWB havde omkring seks gange så mange byer, så jeg tror at enhver stamme, som får kastet sådan en livline, vil tage imod den. Det var trods alt ikke DA, som "stjal" de omtalte spillere, det var disse som selv kom til DA. Hvorfor de præcist gjorde det, må være imellem dem og WWB, men DA som helhed kan næppe bebrejdes.

Ingen bebrejder DA for at tage nye og store medlemmer ind - de/i så naturligvis jeres chance og greb den. Der er der, i hvert fald for mit vedkommende, heller ingen sure miner over; og jeg har heller ikke hørt andre brokke sig over selve handlingen.

Det er også et faktum, at WWB som sagt havde cirka seks gange så mange byer som DA, og havde de angrebet samlet havde DA hurtigt været fjernet. Angrebene på Okkenok, og få andre, kom altid i bølger godt nok fra forskellige spillere, men aldrig på samme tid. Alene af den grund, at WWB ikke lod til at samarbejde, gjorde at det blev holdt stand.

Målet var på daværende tidspunkt et andet, og det skal da heller ikke være nogen hemmelighed, at de individer der primært forsøgte at få hul på Okkenok uden held senere skiftede stamme ... If you can't beat them, join them! (;

Er det bekræftet med sikkerhed, at hele WWB har sat deres kontoer til slet?
Hvis det er, så ærger det mig meget. Jeg havde set frem til en god lang kamp, som ville bølge både frem og tilbage. Det er trods alt derfor vi spiller, er det ikke? For mig personligt, er det i hvert fald pga. udfordringen, ikke for at vade nemt hen over andre spillere.

Der er stor enighed om det, i sær efter 36 timer hvor DA har haft rig mulighed for at udnytte muligheden, som de også har benyttet sig af, og måden support har håndteret sage(n/rne) på. Men jeg skal ikke kunne sige om beslutningen er endelig - det kommer trods alt an på flere ting.

At to WWB medlemmer bliver udelukket, er vel pga. brud med reglerne. Så vidt jeg er orienteret, må man ikke internt adle en spiller, som er under kontorepræsentation, spilleren skal selv være del af overgangen, eller som minimum have meddelt support, at det sker med accept. Er den regel blevet brudt, og her gætter jeg bare, bliver man selvfølgelig udelukket, men jeg synes ikke at det er grund til, at resten af stammen smider håndklædet i ringen. Forhåbentlig er det blot en midlertidig udelukkelse. Personligt havde jeg ikke ladet mig slå ud af det, specielt når vi tidligere har været oppe imod værre odds, og så ligger det bare ikke til mig at give op, uanset hvad.

Jeg er ikke selv en af de to spillere, som er blevet udelukket, hvorfor jeg heller ikke kan komme med noget som kan siges at være 100% sandt. Men for at mane alle rygterne til jorden, så var spilleren ikke under kontorepræsentation! - vedkommende var hoppet af rettidigt og efter noget tid påbegyndte adlingen - ligesom du den beskriver i jeres situation i citatet nedenfor. Vi har selv måtte spejde og cleane byerne - det har dog været held i uheld, at i også har angrebet den pågældende spiller, så troppe antallet var lavt, samtidig med vi hver i sær havde udstationeret tropper i byerne, som blev trukket hjem rettidigt. Derfor gik det hurtigt - og hvis i giver den et forsøg tror jeg også i finder ud af hvor nemt det er :)

Vi har desuden fået flere forskellige forklaringer for hvorfor der er sket en udelukkelse og ikke en endelig der kan fremstilles som værende reel, legitim eller troværdig. Derfor har stammen i samråd valgt at handle sådan - det skal dertil siges, at det ikke er første gang dette er sket.

DA var selv ved at ryge i samme fælde, da et af vores medlemmer valgte at stoppe på denne verden. Vi kontaktede support og forhørte os til hvad vores muligheder var, for regler skal selvfølgelig overholdes. Min egen personlige ide var netop, "jamen jeg sitter ham da bare lige, og så fordeler jeg ellers hans byer ud til andre medlemmer", men ak nej, i stedet måtte jeg straks afslutte kontorepræsentationen, og ellers give hans byer fri til alle medlemmer, som så selv måtte spejde og/eller cleane byerne.

At pege fingre og sige, at den eneste måde DA kunne vinde på var at få spillere udelukket, det er ikke rimeligt, specielt ikke når stammerne var så lige. WWB kunne lige så lidt få et stort gennembrud ved DA, som DA kunne ved WWB.

Jeg er en ærlig spiller, realistisk og logisk, og jeg peger ikke fingre af nogen. Der er trods alt mange måder at spille dette spil på, og vi har måske alle hver vores.
Hvis det bliver sådan at DA vinder ved at WWB sletter deres konti, vil det for mig ikke være nogen stor eller sød sejr, ikke den måde jeg ønsker at vinde på. Men det vil trods alt være en sejr, for det er ikke os, som på nogen måde har tvunget WWB til at opgive deres konti. Udelukkelsen kunne være midlertidig, det er set før, og samtidigt ville de stadig være en formidabel fjende, selv med det par hundrede byer færre. Jeg er ked af, at WWB vælger løsningen at slette deres konti, hvis det altså er det endelige tilfælde.
Det vil samtidigt være en sejr i den forstand, at vi holdt sammen, samarbejdede og holdt ud, selv da vi var meget underlegne. Det viser at sammenhold i enhver stamme betyder meget.

Dejligt at høre at der fortsat eksisterer spillere af denne kaliber.
Jeg indrømmer gerne, at jeg fejlagtigt pegede på DA og dermed inkluderede alle, da faktum er at det kun er enkelte spiller(e), som bør føle sig ramt. Du var naturligvis ikke en af disse, men du blev sat i samme bås som de andre og for dette undskylder jeg, ligesom andre der fejlagtigt blev sat i samme bås også skal modtage min undskyldning. Når det er sagt, så er det ikke nogen hemmelighed at nogle i DA (tidligere nævnt, dog ikke ved navn) ønsker at vinde for enhver pris og hvis de ikke kan vinde i kamp, må de tage andre midler i brug. (Hvorledes dette bliver tolket af læseren, må den enkelte selv stå til ansvar for!)

Hvis WWB forsvinder stille ud i natten, vil jeg håbe at andre stammer griber chancen, og giver DA modstand. Nu ved jeg ikke hvor mange af de andre stammer, som rent faktisk er aktive og villige til at forsøge, for tidligere har vi set meget lidt aktivitet hos andre end os selv og WWB. Jeg ved heller ikke hvor meget modstand de kan gøre, når vi sidder med fire gange så mange byer som andre, men måske de kan formå at adle flere af de barbarbyer som WWB i så fald efterlader end vi kan i DA.

Jeg vil hellere spille en god og jævnbyrdig kamp og tabe, end jeg vil have en sejr foræret. Jeg spiller for at blive underholdt, ikke blot for at vinde, og der er bare mere underholdning i en lige kamp.

Der er bestemt stammer derude som er aktive og arbejder sammen - måske ikke i samme omfang, da det er individuelt hvor meget tid og energi man ønsker at ofre på spillet.
Når WWB byerne så småt bliver overtaget kommer der nye frontlinier, hvilket naturligvis kommer til at føre til nye kampe - hvorvidt resultatet er givet på forhånd kan man kun gætte om, men da verdenen vindes vha. flag, tror jeg ikke det varer længe før der er en afslutning.

Så med dette indlæg peger jeg ikke fingre, jeg kaster ikke med sten, jeg erklærer ikke en eller anden ide om, at DA er den bedste stamme.
Jeg ønsker blot at sige, at jeg har nydt kampen imod WWB, hele vejen igennem, og jeg havde virkelig set frem til, at den var fortsat længe endnu. Og så opfordrer jeg andre stammer til, at gribe chancen og vise os, at vi har taget fejl i vores vurdering af dem.

Én ting er sikkert. Selv hvis WWB forsvinder, vil denne verden stadig fortsætte noget tid endnu.

Fortsat god kamp til alle, som vælger fortsat at deltage. Må den blive lang og underholdende.

Jeg takker for dit indlæg og beundrer din tone. Ingen negativ reaktion herfra, men er glad for at der trods alt er ære tilbage i spillet.
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Sødt Lassed .. spillede du overhovedet på verdenen? (;
Ja til din store surprise, så spillede jeg på verden, nok mere end jer, da fremgangen var større her..Vi her i DA vandt på ærlig vis, du vil nok ikke anerkende det, så la' vær.

Mhs til rekkrutteringen af tidligere WWB medlemmer, begrundelsen er IKKE, at de gjorde det for at vinde. Ønskede de en sejr på daværende tidspunkt, ja så blev de da bare i WWB, men det så kaldte kollektiv, ja det kendte i ikke til. I angreb sågar min flagby med 40 cleanere, og kun den, ja så sendte vi 400 k deff tropper til den, minimalt af mistede troppe antal. Vores nye medlemmer forlod WWB af andre grunde, den grund kendes af få og lad det forblive sådan!

I de sidste to måneder, har alle mine deff tropper fået det grønneste mos på sværet og 20 kilo mere at slæbe rundt med. Jeres kan i hvert fald løbe et marton, jeres var på en hård rejse.I løbet at vores aktioner, har DA for første gang været rang 1 hvilket skylles jeres byer, så jo vi fik nogle af jeres byer.
Rosen fra min side vil jeg give til Sturnn, wwauu en fabelagtig spiller.
Vi vandt på ærligvis. For at sige det rent ud, er det dårlig stil, bare at gi op, hvilket i jo gør.

Og hvem gemmer sig bag "bille" for du ved jo alt;)
 

Sturnn

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvem der havde vundet af DA og WWB på "ærligvis" må stå i det uvisse, havde i hvert fald været en sjov kamp og trist det aldrig bliver afgjort.

Desværre blev en af vores spillere alvorlig syg og kunne ikke komme på mere. Vi troede vi havde styr på reglerne de er blevet læst igennem flere gange men sket er sket og det er taget med support det som skal siges der. Vi så ingen grund til at fortsætte som omstændighederne nu var blevet til. Og nej han blev ikke sittet samtidig med vi tog hans byer.

En af grundene Lassed1 til vi ikke angreb DA den sidste tid var vi skulle spare op til 200 adler for at tage en af vores egne spillere ud, derfor lidt stille fra vores side da 200 adler er mange adler på denne verden.

Herfra vil jeg i hvert fald sige tak for spillet på v16 både dem i WWB/DA, men også alle de andre spillere på verden som har brugt en masse tid på spillet.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvem der havde vundet af DA og WWB på "ærligvis" må stå i det uvisse, havde i hvert fald været en sjov kamp og trist det aldrig bliver afgjort.

Desværre blev en af vores spillere alvorlig syg og kunne ikke komme på mere. Vi troede vi havde styr på reglerne de er blevet læst igennem flere gange men sket er sket og det er taget med support det som skal siges der. Vi så ingen grund til at fortsætte som omstændighederne nu var blevet til. Og nej han blev ikke sittet samtidig med vi tog hans byer.

En af grundene Lassed1 til vi ikke angreb DA den sidste tid var vi skulle spare op til 200 adler for at tage en af vores egne spillere ud, derfor lidt stille fra vores side da 200 adler er mange adler på denne verden.

Herfra vil jeg i hvert fald sige tak for spillet på v16 både dem i WWB/DA, men også alle de andre spillere på verden som har brugt en masse tid på spillet.

Okay, ja det forklar jo en del. Jeg synes stadigvæk det er ærgeligt i valgte at slette jeres kontoer, for selv uden tossehans, så var i ikke helt uden chancer. Men sådan er det. Vi har da trods alt haft vores kampe igennem de sidste par måneder, og det har da været skønt at det har været så jævnbyrdigt som det nu har været. du især sturrn har godt nok haft taget et nuke eller to, og fået snipet nogle adler :)

Men ja... God bedring til tossehans herfra, og tak for kampen til alle andre spillere i denne verden og især wwb.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
rygte siger nu er 3-4 server vundet her i dk med ikke rendt spil

da har spillet godt på v16 men får vi ikke snart server hvor stamme skift ikke er mulidt samt begranset farmning så vil vi se fleger og fleger forlade tw dk

taktiken er ude af tw man vinder på at spille uden ære nu og vinder kun hvis kontoen er på 24/7
 

Okkenok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
rygte siger nu er 3-4 server vundet her i dk med ikke rendt spil

da har spillet godt på v16 men får vi ikke snart server hvor stamme skift ikke er mulidt samt begranset farmning så vil vi se fleger og fleger forlade tw dk

taktiken er ude af tw man vinder på at spille uden ære nu og vinder kun hvis kontoen er på 24/7

Lige meget, hvad der sker i denne verden, så har jeg æren i behold. Jeg spiller kun med rent spil, og jeg vil hellere tabe med æren end at vinde på snyd, utroskab og dårlig karma.

Når det er sagt, synes jeg, det er en skam, WWB har valgt at stoppe, da vi har haft mange gode kampe, jeg nød især at drille dem, da vi var meget mindre, og de fik kamp til stregen. For mig har dette altid været et spil, hvor det gælder om at kæmpe og erobre byer, og for mig har det haft stor betydning, at jeg spiller med folk, der vil kæmpe både i medgang og modgang, hvilket vi har vist i DA kan lade sig gøre. Jeg ville som sagt gerne have haft flere tætte kampe, men tak for den tid, vi har haft sammen, og hvem ved, måske kommer vi til at kæmpe igen, enten mod eller med hinanden. Jeg er dog træt af, at Sturnn har overtaget MBF og MBT fra mig, men det koster at se godt ud:cool:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
de fleste spiller med rendt spil der er de få der vil vinde for hvar en pris men så længe instilningerne ikke hænder at folk har kæmpe fordel af at spille dual og at hoppe fra stamme til stamme så vil tw da forsete sådanne som det har kørt nu nogen server
og det giver ikke fleger lyst til at spille
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Rygtet siger, at The-Cleaner tidligere har udtrykt, at hans rolle i denne verden blot er, at hjælpe DA til sejren.

Rygtet siger, at The-Cleaner tidligere har beskyldt DA for, ikke at ville gå efter flag og ende denne verden, men bare ville være den største stamme.

Rygtet siger, at nu hvor DA så sidder med ti forskellige flag, og ligger til at ende verdenen om under 130 timer, begynder The-Cleaner at modarbejde dette.

Rygtet siger, at The-Cleaner forsøger at skrive rundt til forskellige stammer for, at få dem til at angribe DA. Blandt andet skulle stammen Dsk være blevet kontaktet.
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det kan ikke være rigtigt. the cleaner spiller jo altid rent, og bryder aldrig løfter :D men det bliver spændende at hører hans svar til den. Bare lige til the cleaners teori om at man kun vinder med Dual. Der er stort set ikke et af vores medlemmer der spiller Dual. Og hvis de har gjort har det været maks en uge eller lignende. Og ja. Så har du tidligere nævnt at det altid er de samme spillere der vinder i hver verden. Cirka 70 procent af vores medlemmer har ikke haft vundet før. Så igen er der ikke rigtig nogen af dine pointer der holder
 

halkjear

I træning
Reaktionsscore
0
Rygtet lyder, at The-Cleaner igennem det meste af verdenen, har haft en såkaldt personlig IAP med Hesten, altså en aftale om ikke at angribe hinanden. Men nu hvor Hesten sidder med et af de vindende flag, er han det første, og på nuværende tidspunkt eneste, medlem af DA som modtager angreb af flere spillere fra A.J. deriblandt The-Cleaner. Alt dette blot fire dage efter, at han har udtrykt, at DA skulle skynde sig at tage de resterende flag og lukke verdenen.
Vendekåbe?

Rygtet lyder, at The-Cleaner undskylder dette med, at Hesten er så stor at han nemt kan klare angrebene, samt at det ville være dårlig holdånd ikke at deltage med sin stamme. Samtidigt, da nogle få i DA angreb The-Cleaner tidligere, meldte Hesten fra pga. deres aftale.
Dårlig stil?

Rygtet lyder desuden, at The-Cleaner mener, at DA blot skal læne sig tilbage og lade andre stammer angribe uden at svare igen, da det vil være at hovere og miste "den sidste ære", at tage byer fra andre spillere nu hvor DA allerede ejer de nødvendige flag.
Er det rimeligt?
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger, TC belærer mig om spillet hver gang, jeg angriber ham. På trods af hans utallige lektioner om hvordan man eksempelvis kan bryde igennem enhver mur med 3 cleanere, har jeg formået at tage mange byer fra ham og knap på mange den anden vej (0?).

Efter V16 håber jeg inderligt, jeg får den store "theory crafter" at se i praksis. Umiddelbart gider jeg ikke spille flere verdener hvor TC er med, da jeg simpelthen ikke kan se, hvordan jeg nogensinde skulle få en chance for at vinde over ham.

Rygtet siger at verdenen er slut og det vil jeg gerne have lov til at ærgre mig over. Jeg er ikke i tvivl om WWB havde langt mere at give af, hvis motivationen og engagementet havde været til stede. Men de skal i hvert fald have tak for kampen så længe, især Paillen som bestemt ikke ville forære mig noget her til sidst.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol ja vi hjalp da fordi der inte skete før wwb slette men tros vi ingen hemliheder havde og vi rydet hemliheder for da da de ikke kunne selv
så mente de at 3 dage efter kunne de da lige tage hvors byer
det kalder jeg stil eller mangle på det samme

men spil i nu bare på de danske server så køre vi vider på net der er lidt meger stil og folk ved hvad en flygtning er og man bliver i stammerne fra star til slut de danske server bliver ikkevundet meger på at kæmpe det er kun at tage folk ind og det er lige meget om det er venner og fjender eller flygtninge

man vinder ja men jeg vil sku heller tabe så
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
CL husk lige at folk er glad for du rykker over på net da du så måske kan lære at spille i stedet for kun at brokke dig
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
The Cleaner det forlyder rygter om, at folk stopper med at spille hvis ikke de kan skifte stamme, væk fra brokkehovederne ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja nu fik folk jo lov at styre stammen de første 4 måndter og det gik jo ikke godt
det gik først nogen lunde da der hvor en der samlet serven mod 5 min
men vis nu hvad i kan og lad os se jer over leve de første måndter af en server når
der ikke er en der tør gør mod de store

nu slepper i for vi er der så nu må i jo vise hvad i kan for vi har ikke set det de 10 år tw har kørt nu er jers unskyling væk så i skal til at finde på en anden nu

der skal de ratte instilinger til før vi starter

og når det kommer til brokhover så er jeg nok den der brokker mig minst her på serven er vi blivet beskyldt for at tage flygtninge
som så aldig havde hvaret en flygtning alle brokket sig da vi skifte stamme
og når jeg bad folk om at hvare aktive tudet folk
den her server har jeg taget det meget stille og rolig og det er ander der har førdt ordet
det enste tispungt jeg hvor aktiv og gjore lidt hvor da jeg fik alle mod 5 min som gør i lever endnu

men nu må vi se hvad folk kan skal nok holde øje med serverne også kan i gøre lige hvad i vil jeg spillewr ikke for at få venner dem har jeg nok af jeg spiller for sjov og skifter ikke miening hvardag som jeg har set de fleste gøre her i det her spil

vil så sige har mødt folk her inde som har vist man ikke kun går efter små hesten er en af dem han bliv så lidt suger fordi vi gik efter den enste hemlihed der kan stoppe tiden og det hvor hans :O) men når har lige har nakket os så kan han nok godt se det hvor den enste mulihed der hvor

men rygterne siger jo at admins ikke tør lave en server med lukket stammeskift og farmgrænse og fackgrænse og så længe de ikke tør det
vil i nok ikke se os på de amenlige server
 
Top