Version 8.27

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Opdatering til version 8.27

Kære spillere

Opdatering på vej! Den vil blive frigivet på Tirsdag d. 16. september, mellem 11:00 og 12:00. Som sædvanligt betyder dette, at verdenerne vil være utilgængelige i et par minutter.

Lad os meget gerne vide, hvad I mener om indholdet af denne opdatering, her i tråden!


Ændringer til notifikationer i menuen

Vi har foretaget et par ændringer til måden notifikationer vises i menuen.
Især værd at bemærke er, at vi nu viser et tal ved siden af notifikationerne, som indikere antallet af nye objekter.

Eksempler:
Gamle notifikationer til nye forumindlæg

912c03b0368f13a6.png


Nye notifikationer til nye forumindlæg

cc0fce86ebd4feef.png


Der ud over:
  • Menuen vil nu indikere et nyt stamme forumindlæg med det samme, i stedet for ved næste hentning af siden.
  • Notifikationer tilføjet for nye venneanmodninger og stammeinvitationer.
  • Hvis det intet nyt er, så vil menu-ikonet blive utydeligt og forsvinde.

Marked

  • Ændrede formuleringen på nogle af menu-mulighederne på markedet for at gøre det klarer, hvad de er til. Rækkefølgen på menu-muligheder er nu blevet justeret til at placere de mest brugbare vinduer øverst.
  • Flyttede "Landsbyhandler"-plusfunktionen ind i listen over tilbud. Vi mener, at det er en forbedring i forhold til den gamle placering (øverst i "Egne tilbud" og "Andres tilbud"-fanerne) på 3 måder:
    • Fylder mindre nu
    • Den kan nu vise spillerne mere relevant råstofhandler baseret på, hvad de søger efter
    • Den gamle placering gav nogle (mobil) spillere indtrykket, at det krævede pluspoint at bruge "Egne handler" og "Andres tilbud"-fanerne fordi de stod øverst på disse sider
  • I stedet for at vise et tomt ratio for plushandler, så vil markedet nu vise, hvor meget 1 pluspoint er værd i råstoffer ved den handel. Dette skal hjælpe dig til at søge efter bedre handler, like som ratioen vist til "råstoffer for råstoffer"-handler.
  • Nogle layout forbedringer til den mobile version af markedet, hovedsageligt for at få den til at virke mindre overfyldt og nemmere at "tappe" på en smartphone.
  • Vi foretog ændringer til plushandler, med hensyn til blokkeringer og visninger. Pluspoint der foræres væk eller er købt med bestemte betalingsmetoder vil nu være blokkeret fra at kunne benyttes i plushandler, lige som de er blokkeret i overfør-funktionen. Vi vil også sikre at de brugbare pluspoint bliver vist i markedsvinduet. Vi føler, at disse ændringer vil garantere bedre brug af denne mulighed for alle spillere.

Kommando deling

Efter en global undersøgelse vi havde i juli om denne funktion, som vi fik positive tilbagemeldinger på, har vi tilføjet muligheden for at se andre stammemedlemmers kommandoer i vinduet til landsbyen de angriber. Bemærk: Pluskonto er krævet for at kunne se dette. (Bygger på en eksisterende pluskonto-funktion)
Delte kommandoer viser kun deres omtrentlige styrke, hvilket gøres ved at benytte det eksisterende kommando ikon-system. (Økser med forskellige farver til forskellige kommando styrker og ekstra ikoner tilføjes, hvis en adelsmand eller paladin ledsager dem).
  • Find "Kommando deling" i dine indstillinger-menu og vælg hvilke stammemedlemmer du ønsker, at dele dine kommandoer med og hvis kommandoer du ønsker at se.
  • Du vil kunne se dine stammemedlemmers kommandoer, hvis de har valgt at lade dig se dem.

commandsharing8.27.PNG


Andet


  • Tilføjet flere informationer om hvordan man optjener flag og hvor langt du er fra at få dit næste flag.
  • Tilføjet mulighed for at se status på din kontomanager for en enkelt landsby fra landsbyoversigten.
  • Tilføjet en mulighed så stammeledere kan give tilladelse til at spillere kan gå med i deres stamme uden an ansøgningsproces. Vi føler, at dette vil hjælpe nye spillere til at komme med i en stamme nemmere og kan give stammer mulighed for mere effektivt at få flere medlemmer.
  • Tilføjet en ny præstation for at have haft en konto i 1 år, 2 år, osv. Når opnået, så vil denne præstation give gradvist stigende mængder pluspoint. Disse pluspoint kan ikke overføres eller handles med.
  • Notifikationer om nye beskeder og fremskridt ved præstationer, som popper ind nederst til højre vil du blive der længere, så de nemmere kan læses.
  • Rekruttering: værdier vil ikke længere starte ved 0 og det er igen muligt, at bruge værdier foreslået af din browser baseret på historik.
  • Farmassistent poster vil nu være sorteret efter afstand som standard på nye kontoer.
  • Et lille "telefon ikon" vil blive vist ved beskeder og forumindlæg, som er sendt fra en mobil app. Mobil indikatoren vil kun kunne i beskeder til stammemedlemmer og venner.
  • Flyttede stamme "velkomstbesked"-redigering til stammens "egenskaber"-side.
  • Foretaget nogle layout justeringer ved stammens adlingsplanlægger og stammeledere har fået mulighed for at slå adlingsplanlæggeren fra eller til i stammen.
  • Hvis ingen filtre er defineret til en dynamisk, så vil igen landsbyer blive fundet til den.
  • Hvis du leder efter flere forbedringer til dynamiske grupper - vi er i gang med at indsamle jeres feedback og ser på hvad der er muligt.
  • Mindre brugerflade forbedringer.
  • Fejlrettelser.
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er naturligvis TIRSDAG d. 16. september.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på fejlen Flyverskjul :)
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
når jeg går ind på markedet så går den automatisk ind på handel med andre spillere nu, istedetfor oversigten hvor man selv kan sende resourcer :S Det er da max belastende, hvordan ændrer man det tilbage ?
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Kan vi få handelsmanden(npc) flyttet tilbage til sin gamle position igen ? Den ligger totalt uhandigt nu, det er jo en funktion man skal have nem og hurtig adgang til da det er sekunder det drejer sig om - sådan som den er flyttet nu er det noget værre bøvl....
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Man kan ikke selv ændre på rækkefølgen af markedsfanerne.
Jeg sender det videre til InnoGames, sammen med feedback på opdateringen.

Har I andet til opdateringen? Godt/dårligt?
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Resten ser ud til at virke fint nok - ikke noget man rigtig kan bruge til noget, men i det mindste generer det ikke i spillet.
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Man kan ikke selv ændre på rækkefølgen af markedsfanerne.
Jeg sender det videre til InnoGames, sammen med feedback på opdateringen.

Har I andet til opdateringen? Godt/dårligt?

Når nu du nævner det, jeg har en anden account som er 2 år gammel..

Jeg har Self. Fået den der præsentation og PP.. Men problemet er, jeg ikke længere spiller på den account. Og jeg kan først sende de PP til min anden Accounts i år 2019.. ? Hvorfor, det giver jo slet ingen mening?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Grunden til bindingen er primært for at undgå svindel/udnyttelse af "gaven". Men også fordi præstationen gives for at have haft en specifik konto i x-antal år og belønningen er til DEN konto.
Men intet forhindre en i at starte igen på den konto på næste verden og bruge pluspointene der :)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
I stedet for at vise et tomt ratio for plushandler, så vil markedet nu vise, hvor meget 1 pluspoint er værd i råstoffer ved den handel. Dette skal hjælpe dig til at søge efter bedre handler, like som ratioen vist til "råstoffer for råstoffer"-handler.

denne del syntes jeg nu ikke særlig godt om da det virker mer som om man skal hive nogle hurtig plus ud af folk der ikke er så opmærksomme 1 forket klig koster jo 1000 plus
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
har ikke læst igemmen om du har fået svaret på det men hvis ikke så gå ind i kvik bar og ret på market også det der står i ling der smider du det her efter &mode=send så gør den som du pleger



når jeg går ind på markedet så går den automatisk ind på handel med andre spillere nu, istedetfor oversigten hvor man selv kan sende resourcer :S Det er da max belastende, hvordan ændrer man det tilbage ?
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
tænker lidt at nu vor vi kan se vad der er sendt ud af angreb adler og farmangreb og så vider vorfor vises det så ikke på troper der kommer retur ?
at der bliver forsøgt på at gøre scrips ubruglige er for mit vedkomne på en måde ok
dog er det der bliver sat ind i spillet slet ikke nære så godt som de scrips der er så der i syntes jeg man er i gang med at ødelæge tw for dem der har spillet længe/dem der viser lyst til at lære spillet
så her syntes jeg man skal tage lidt mer hensyn til gamle spiller ellers havner de jo som mig at at drope tw/stope med at lære ny op
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Angreb er altid blevet omdøbt når de returnere, da de i systemet faktisk tæller som en ny kommando. Der er angreb, support og retur.
Jeg kan nævne, når jeg sender feedback til InnoGames næste gang, at der er et ønske om at tropper der kommer retur også viser hvad der er med, hvis det er en funktion flere ønsker :)

Fordelen, som jeg ser det, ved de funktioner der kommer ind i spillet, som gør en del scripts mindre nyttige, er at de ikke "går i stykker" ved opdateringerne og forfatteren til dem ikke stopper med at spille og dermed ikke længere opdatere dem osv.
Jeg er sikker på der kan gøres meget for at gøre nogle af de tilføjelser der er kommet til spillet endnu bedre og I er alle velkommen til at oprette tråde med forslag, når I har idéer til hvordan det kan gøres eller hvis I mener noget mangler. Så kan spiludviklerne se om det er noget de kan implementere :)
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Kommer der snart en 8.28 V. Da i opdatere heletiden, for vis der gør.. Så kunne det være fedt med en ny trin medalje..

Plyndre byer medaljen: Skal hedde Legendarisk, og have de der vinger xD

Og så skal man have farmet 20K byer,, eller noget derom kring, vis nogle kan forstå hvad jeg mener :)
 
Top