Adeltrain funktion, er det fair?

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Jeg har haft snakket lidt rundt og det ser ud til mange folk er helt forelsket i den nye adelstrain funktion (I ved, den funktion der gør at vi ikke længere behøver at åbne flere faner op, for at sende et godt train, men derimod bare kan tilføje et adels led til angrebet)

Men hvad har dem som skal forsvare sig imod det? Man kan jo selvf. stacke, men det er ikke hver gang man har muligheden til at stacke, og så må man snipe trainet i stedet. Nu da ALLE i stort forstand, kan sende perfekte trains, så er det jo blevet markant sværere at snipe (I teorien).. Derfor tænkte jeg, om ikke man kunne få en lignende funktion som adelstrain funktionen, blot til at supporte sig selv og stammevenner?? Lave en grænse for at kun 5 af disse led kan sendes (så man ikke laver 50 led og sniper med 100% garanti). På den måde har forsvareren også en vis funktion der kan hjælpe med at snipe.

På den måde gør man det i så fald, måske mere lige?

Jeg kan også se ulemperne ved det, det gør spillet for let for spillere med massere tid og erfaring.. JA, men har det så ikke gjort det siden begyndelsen? alle der har haft mere tid og erfaring på hånden, har lært hvordan man smører sig udenom ting.
Samt man kan jo også splitte sin hær mere op, så et evt. snipe ikke er stærkt nok til at få dræbt adlen..
man kan også sende Nuke noble train, altså lave 1 adel i 4 byer (henholdsvis offensiv, defensive kan også bruges) og så time sine nukes + adel til at lande stortset samme tid.. det kan ikke rigtig snipes..

Så alt i alt mener jeg det er en rimelig fair funktion, at kunne sende def på samme måde som med adelstrain funktionen. Da de gode selvfølgelig må lære at spille udenom disse forhindringer, og de knap så gode har stadig værktøjer til at være en del af spillet.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ville syns det var skidt, eftersom der lige går lidt før man kan lave 4 noble cleans.. Ville være ret svært at adle sin første by så xD
Hva angår noble cleans, duer det jo heller ik altid som et alternativ.. Så preadler & readler folk bare byen, så man står med 4 smaskede cleans xD

Syns egentlig bare de sku trække det skidt tilbage, hvis man ik gider sætte sig ordentlig ind i spillet, er det sku ens egen skyld man sender et dårligt train ..Desuden er der jo også os tosser der sætter en ære i at ku gøre tingene BEDRE.. Ret kedeligt hvis alle kan gøre det samme xD
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Der er vi enige Dekani, man burde gøre så alle kan fejle, hvis ikke de sætter sig ind i tingene.. men nu er det som det er, så prøver jeg at skaffe funktioner for et defensiv..
eller er det her vi vil have skill forskellen skal ligge? i forsvaret..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Der er vi enige Dekani, man burde gøre så alle kan fejle, hvis ikke de sætter sig ind i tingene.. men nu er det som det er, så prøver jeg at skaffe funktioner for et defensiv..
eller er det her vi vil have skill forskellen skal ligge? i forsvaret..
Tjaa på sin vis er det vel egentlig ligemeget.. Før eller siden kan man jo gi 500pp for at dræbe inc. adler.. Så gør vel ingen forskel i længden når man tænker over det xD
Bare mig der sidder fast i fortiden, hvor man sku yde for at nyde xD

Minder mig lidt om dengang vi jokede med at man en dag ku købe rås med pp. ... Go Figure...
 
Senest redigeret:

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
I stedet for at kigge nostalgisk på dette, så hvorfor ikke prøve og reelt se hvad der bliver sagt..
Det eneste jeg spørger om er: er det egentlig ikke mere fair, hvis den som forsvarede sig (selv offensive spillere skal forsvare sig selv engang imellem) at man så også havde en funktion til faktisk at kunne snipe en smule lettere.. eller er det kun angriberen der skal have fordele, såsom nu, at enhver kan reelt set sende perfekte trains..
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
jeg er slet ikke vild med alle de ny ting og vis det skal være så nemt at snipe kan der i verdens indstilningerne jo bare laves et gap på 250 milsek
men i sidste ende er det vil et ? om at man lære ny spiller op for der er jo intet svært i at snipe når man har prøvet det et par gange
 

The-Smed

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nu har jeg ikke læst det hele igemmen men efter hvad jeg kan se er der nogen som mener at alle skal havde samme muliheder og folk der ikke gør

til dig der mener alle skal kunne spille lige med samme muliheder du skal huske dem der kalder sig gode her i spillet kan noget uden de har fordele og det har de aldig kunne

det er jo ikke for sjov de ikke går ind for server der gør alle lige så man skal klare sig med taktik og ikke fordele
er så også derfor tw snart er dødt ingen gider spille spil hvor en lille gruppe smader aldt
i relerne står der og har altid stået at man ikke må atomatiser spillet udover der alle har muliheder for med plus
t metode og hvad folk bruger er lige netop at atotimaser det man holder en kbap nede også køre den de faner igemmen
man har åbnet

spil som i altid har gjort ellers bare hop på tw server med masser af folk på så de få ikke kan smader en server
 
Senest redigeret af en moderator:

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
det er vidst også 100ms og ikke 500ms som ville være et halvt sekundt :) damn så skal et train laves med tæerne for at kunne laves så langsomt :D

Fik lige kigget på Casual.. xD

Troede det var 500 ms indtil jeg testede det på v24 :p

Men de burde da lave et (gap) på højst 200-300ms, vis det skal være fair :D
 
Top