KONKURRENCE: Klar, parat, post!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere


Denne konkurrence er NEM!

Det eneste du skal gøre for at deltage er at pre-registrere dig til Verden 25 inden den åbner d. 18. november og så poste i denne tråd :eek:

Efter åbningen af verdenen vil der blive trukket 3 vindere mellem de der har postet i denne tråd, som hver vil modtage 3 dages premiumkonto på Verden 25 på den konto de har deltaget med.

KLAR, PARAT, POST!


Smiger, blær, vittigheder, sjove tegninger og andre opfindsomme indslag i jeres post KAN måske gøre sandsynligheden for at vinde større.......Fortuna, heldets gudinde, siges at kunne lide den slags fjollerier ;)


Jeres
Tribal Wars Team
 

Lady Luck

Nybegynder
Reaktionsscore
0
En Lady tigger ikke, en Lady praler ikke og en lady smiger ikke!

Denne Lady ligger dog sin lid til sit eget navn, heldets gudinde må da være med sin "navnesøster"

Lady Luck
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg håber ikke, jeg bliver taget, for så bliver Snoevl bare fornærmet:p

Jeg er jo så godhjertet, så det kan jeg nok tilgive ;-) men jeg forventer til gengæld, du sender mig et par dages pluskonto som en gave ingame, hvis det sker!!!!!!! :mad:
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg vil gøre noget helt ekstra ordinært og have et billede af hvor klar til kamp jeg er:

latest
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Konkurrencen er ovre og de 3 heldige vindere er fundet ved kast med terning, hvor kun Fortuna havde indflydelse :)

TILLYKKE TIL:
- Baron2344
- Lady Luck
- Arctic

Jeres præmier vil blive tilføjet på jeres konti i aften og kan findes i jeres inventar :)

Mange tak for deltagelsen og held & lykke på DK25!
 
Top