Rygtebørsen DK25

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
væk fra det konstruktive og tilbage frem med mudderet igen...... flot folkens.
og nu vi er der, hold nu op hvor er du blød at høre på el-barto... - The Cleaner med stavekontrol - stik piben ind please.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Madlung det er en rygtebørs.. der hører rygter til.. det du skriver om hører til Forslag.

det høre ikke hjemme under forslag, for det tager udgangspunkt i denne verden, såvel som øvrige da det er møster jo.
Det er de spillere der spiller lige her, på denne her verden, som jeg henvender mig til - i den grad inklusiv dig selv E ;)
Nu er i ude og give op idag - langt før serveren er slut - det er jo en joke.....
og ikke at i giver op fordi det er en kamp mod overmagten, men fordi der er så sygeligt lang tid igen, og det sætter en fed streg under alt hvad der er skrevet tidligere.
Den måde topstammerne laver stammer på smadre TW fuldstændig, og det er lykkedes igen på rekord tid lyder det til...... så kan du sige det ikke høre til her, det må i selv ligge og rodde med.
men køb et spejl og snak sammen med hinanden internt , det kan jo ikke være sjovt for nogen af partnerne det her - alle er tabere !

og @El-barto, så kan jeg godt se du har redigeret beskeder nu, men dine udtalelser om dual-kontoer er jo *****iske.
Jeg er selv imod dual-kontoer som du nok kan læse, og spiller næsten altid alene, men de argumenter du ligger for dagen er jo helt væk, og nok ikke ligefrem måden man skaber den konstruktive dialog på om emnet på.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Ligesom dengang i V18 hvor i gav op?? :rolleyes:

jeg kan godt følge dig, og med den argumentation kan jeg acceptere at det skrives herinde. Men det giver stadig ingen grund til at brokke sig over hvordan tonen er på en normal rygtebørs.. det sådan det bare er nu om dage.. rygtebørsen vil altid være rygtebørsen..
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
og en sidste lille sidenote:
Hvis der er givet op herinde, så burde der stå mange store spillere med tid på hånden nu både i førestammen og dem der giver op.
prøv at gå ind og start op i den nye classic-runde som solospillere.
Nu er jeg ikke selv derinde, men kan da se en super flot fordeling af spillere indtil nu. Tror det ville være sundt for mange at prøve at starte op derinde.
Derinde tror jeg det kan blive sjovt at være med selvom man ikke er i vinderstammen, netop fordi der er så mange om buddet, og diplomati derfor får en helt ny rolle.
håber på noget backstabberi af den sjove slags med skiftende alliancer og mange der kæmper med om topplaceringen.
ja, også er den altså tidsbegrænset, så burde være til at overskue for de fleste.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ligesom dengang i V18 hvor i gav op?? :rolleyes:

jesus E tag dig sammen.
jeg kritisere ikke at i giver op, jeg kritisere topstammerne for at ødelægge serverne.... i mine øjne kunne det netop lige så godt have været omvendt - men det havde jo gjort intet bedre.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
nå jeg troede det var en kritik af begge, undskyld jeg ikke kunne se igennem sløret at du udelukkende mente det du gjorde, på trods af du nævnte det at opgive var en joke (som jeg mente V18 også var en joke jo så).

men så har vi fået det på plads, tak.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Nu er i ude og give op idag - langt før serveren er slut - det er jo en joke.....
og ikke at i giver op fordi det er en kamp mod overmagten, men fordi der er så sygeligt lang tid igen, og det sætter en fed streg under alt hvad der er skrevet tidligere.
læs nu hvad jeg skriver.

Det er en joke at serverne bliver så korte at der ikke er kamp, men fedt du lige vil hævde dig selv eller pege fingre - eller hvad fanden du laver.
Som jeg også har skrevet tidligere er det her et gammelt mønster, og jeg siger ikke jeg ikke selv har været med til at lave sådan noget med RASTA osv. Men det var jo ligesom starten på oplægget..... der er ikke nogen der er bedre end hinanden her - drop nu det pis der og gro et par.
det handler om at komme videre ffs
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Og hvordan vil du anbefale jeg gror et par på nuværende stund? starte op i Classic...
Tak fordi du pointere ud med fed tekst, nu kan jeg faktisk se sammenhængen, det må du undskylde jeg ikke lagde mærke til, tror bare jeg var for fastlåst i det der stod ovenover til rigtig at opfatte det nedenunder.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
en rigtig rigtig god start ville være classic ja, for der bliver man bare placeret random i stammer og den er kun et par dage gammel.
Men når jeg siger gro et par, så mener jeg at droppe alt det mudderkasteri og snakken om servere tilbage i fortiden - prøv nye medspillere og prøv nye stammekonstalationer.
det spændende bliver jo den næste rigtige danske verden, altså om mønsteret køre videre eller om nogen har sten i pungen og tør starte noget helt nyt op.
Og E, vi to har snakket om det her så pisse mange gange - derfor endnu mere irriterende. Jeg ved du sagtens kunne være stammeleder i en af de "nye" stammer der kunne opstå.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
jeg har prøvet Madlung.. det ved du udmærket.. men at blive ved, med at kæmpe en tabende kamp i DK dur bare ikke længere.

Folk kan være så utrolig hellige på forum, og når snakken kommer til hvordan DK kan, eller SKAL reddes.. men når det kommer til stykket er der bare altid nogen som er ligeglade, og dermed fortsætter den onde cirkel..

Jeg kunne sagtens lave noget nyt på V26 eller en endnu mere fjern verden.. men problemet vil altid være der: der vil altid være folk der er ligeglade, hvilket medfører at alle verdener afgøres forholdsvis hurtigt.

Vi har netop brug for flere utraditionelle verdens opsætninger:
-få i stammer
-låste stammer
-ingen support til andre stammer (og jeg ville altså mene der burde laves en udvidet version af dette, så når man stammehopper, så ryger tropperne hjem igen)
-begrænsede farming
-paladin uden våben

For det er for svært at få budskabet ud til folk, at de gode skal fordele sig ud 2 og 2.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
jeg ved det, det er til at hive hovedet af sig selv over...
men kunne man "bare" få 4 af de helt store fordelt fra start af, så er man virkelig virkelig langt.
er der 4 stammer med top spillere i fra start af , som alle er klar på "spille-reglerne" , så tror jeg næsten det er ligemeget om der samler sig en flok af de øvrige store i en stamme for sig.
så er det de forhåbentlig kan "styre" serverens gang og holde sådanne stammer nede - men ja, det er muligvis en drøm :p

men tror du har ret i der skal verdensopsætninger til at løse det såsom få spillere i stammerne - men dk-serverne er små nu jo, så små stammer er fint i min bog. det vigtigste er at der er flere stammer om buddet i toppen.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
V22 var jo et stjerne eksempel på massere diplomati, krig, og langvarig server.

V23 nåede jo at lukke før 22..
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
ja, v22 var desværre ikke så velbesøgt, der var ikke så mange spillere og der manglede mange af de store.
men ja, den verden havde de bedste indstillinger jeg har set til dato, og også været den sjoveste - så mere af den slags ja :D
tænk hvor vild den var blevet med 50 spillere mere :D
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg il da gerne trække i land, hvis det på nogen måde hjælper, men min undren skyldes nok, at jeg ikke helt forstår din modstand Madlung.

Jeg kan sagtens forstå din irritation over den måde de sidste verdener har udvilket sig og jeg synes bestemt også, at det er en kedelig udvikling.

Til gengæld forstår jeg ikke, at du har en eller anden mission om at skulle lege gårdvagt herinde på rygtebørsen og skyde os i skoene at det er på grund at mudderkastning herinde, der laves grupperinger osv. Nu har jeg aldrig været på dette forum før og jeg synes bestemt ikke tonen er særlig hård - faktisk tænker jeg lidt, at den, der går mest til kanten er dig i din udfarende tone mod - ja stort set alle.

Misforstå ikke - det synes jeg egentlig også, at der er plads til - hvis man så vil gøre sig bare en anelse modtagelig for, at en del herinde kunne være skrevet med en påtaget arrogance, smil på læben og ironisk distance. For min egen del, var min prikken til dualkontoer nok også bare et forsøg på at rode lidt op i folk og få lidt nostalgiske tilstande i forhold til nye verdener, men på skift er det ikke altid nemt at få nuancerne med, så sorry hvis min agenda mislykkedes.

På bundlinien er vi helt enige om hvad og hvornår en verden er sjov - mine grænser for hvad man kan kaste afsted på en rygtebørs uden at det burde afstedkomme andet end kærlig modtagelse af de drillerier, der hører ethvert konkurrencespil til.

Med hensyn til det sidste indlæg, jeg siden har editeret, var det ligeledes en håndsrækning til Snoevl i form af en godmodig joke, eftersom han har sendt en del hatemail til mig siden han tabte verden 24.

Jeg kunne godt tænke mig kom tilbage dertil, hvor man kunne skille verdener ad og tåle nederlag og drilleri og alle sammen have det sjovt med spillet - det er jo trods alt det vi er her for og kan kun sige for egen regning, at hvis det bliver alt for personligt gider jeg sgutte være med, men at man også alle sammen bør kunne tåle lidt røg.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Til gengæld forstår jeg ikke, at du har en eller anden mission om at skulle lege gårdvagt herinde på rygtebørsen og skyde os i skoene at det er på grund at mudderkastning herinde, der laves grupperinger osv. Nu har jeg aldrig været på dette forum før og jeg synes bestemt ikke tonen er særlig hård - faktisk tænker jeg lidt, at den, der går mest til kanten er dig i din udfarende tone mod - ja stort set alle.
hvad snakker du om El-barto :/
jeg har aldrig på noget tidspunkt påstået at forum har skabt groupperinger på spilservere eller hvad du siger.... det ved jeg ikke hvor du får fra.
når jeg snakker til dig i første omgang er det fordi du midt i snak om duals tager niveauet ned på 0 med denne kommentar:
Alle dem, der spiller dual og triple konti er jo dem, der ved de ikke er dygtige nok til at kunne klare sig selv.
 

El-Barto

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis ironien og sarkasmen i den oneliner ikke var til at få øje på undskylder jeg - jeg har for vane at glemme der notorisk skal sættes smileyer for at vise dobbelttydighed i en sætning. I øvrigt synes jeg nu det er dig, der rammer bundniveauet med din efterfølgende kommentar til mig.

Med hensyn til resten, så prøv du at læse tråden igen og ikke mindst dine egne indlæg - så kan du nok se min pointe.

edit: I øvrigt gider jeg ikke mundhugges med dig, da jeg egentlig tror vi er enige rigtig langt hen ad vejen, men jeg bare fik udformet min antipati mod dualkontoer på en fjollet måde og derefter er der gået manglende evne til at både skrive og læse uden forudindtagethed i den.

Så sorry og over and out.
 
Senest redigeret:

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
amen barto..... jeg gider da ved gud heller ikke bruge et sekund mere på den snak her.
jeg syntes det kunne være fantastisk hvis folk kunne snakke ud om det som det handler om istedet for at komme med ligegyldige skriv som jeg oprigtigt mener dine er.
jeg har tidligere fået min del af ban's fra forum pga. sprogbrug og andet, jeg er sådan set bedøvende ligeglad med tonen herinde eller om du syntes jeg er flink eller en ***** - couldn't care less....
jeg prøver ( i dyb frustration ) at komme med råd til TW.dk fordi det køre sig selv i graven og har gjort det over en længere periode. Alle andre temaer end det såsom sprogbrug eller en server for 3 år siden er så pisse ligegyldigt.

var din, i mine øjne latterlige, kommentar bare en joke, jamen så er jeg da ked af jeg giver dig et møgfald..... men håber du forstår at selvom det er en joke så køre folk konstant væk fra den snak som hele tiden liiiiige er ved at blive spændende.
og køre du et par kommentarer ned så er vi tilbage ved folk der mundhugger.....
Og jeg siger ved gud ikke at det er årsagen til problemet.... jeg siger bare det er svært at løse problemet ( på serverne ), når folk ikke kan snakke konstruktivt sammen på fælles forum.
Så Cleaner, lad os bare droppe den her ;)
 

Arctic

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Lol, vilde rygter der går om nogle spiller herinde så, i hvert fald hvis i findet det nødvendigt at lave så stor en alliance for at vinde :D

Ja der går rygter om en stor alliance på begge sider, men det er ikke alle rygter der er hold i:)

Men tror jeg med sikkerhed kan sige at både ggm og mld har mange der ikke kan lide dem og det får dem til at tro at hele den ene side af verdenen er efter dem også selvom det slet ikke er sikkert at "den anden side" snakker så meget sammen som man tror:)
 
Top