hvordan bygger man en ny by??

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
For at indtage en anden by skal du have:

Hovedbygning lvl. 20
Smed lvl. 20
Marked: lvl 10

Nu kan du lave et Akademi og derfra skal du uddanne en Adelsmand.

Når du har lavet en Adelsmand sender du ham afsted i et angreb sammen med almindelige tropper (fx. 1000 sværdkæmpere, 1000 spyd, 1 Adelsmand) mod en anden by.

Når du har angrebet byen og vundet, så mister byen loyalitet. Loyaliteten formindsker med 20-35% pr. angreb.

Derefter bliver du ved med at angrebe med Adelsmanden, og når Loyaliteten når 0% indtager din Adelsmand byen og du har nu 2 byer :)

Det skal lige siges at din Adelsmand forsvinder når du indtager byen og du skal til at bygge endnu en Adelsmand for at indtage by #3..
 

bjarkebum

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Okay tak for det..

Men kan man kun får nye byer ved at overtage??

kan man ikke bygger byer?
 

Kawy

Nybegynder
Reaktionsscore
0
nej kun ved at overtage, men hvis du tager dem små nok skal du jo selv bygge dem op... derfor kan det bedst betae sige at finde en lidt større by at overtage....
 

Maoanna

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vil dog anbefale at du sender flere, og mere offensive tropper, end 1000 sværd og spyd :)

Og desuden skal loyalty ned på -1 for at du får byen. Lander det på 0 får man den ikke.
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Vil dog anbefale at du sender flere, og mere offensive tropper, end 1000 sværd og spyd :)

Det kommer jo an på om du har sendt Rensnings angreb først, og om det er 1, eller 2 / 3 / 4 angreb i et nobletrain ;)

Og desuden skal loyalty ned på -1 for at du får byen. Lander det på 0 får man den ikke.

Er du sikker på at den skal ned på -1 ??

Har da ellers prøvet at overtage en by, hvor lojaliteten ramte præcis 0 :eek:

Måske er det forskelligt fra server, til server ?
 

Maoanna

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Mener jeg har ramt 0 før hvor jeg ikke fik byen, dog ikke på .dk

Og hvorfor har du overhovedet defensive tropper og nobles i samme by?
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Mener jeg har ramt 0 før hvor jeg ikke fik byen, dog ikke på .dk

Jeg har været udsat for det på den svenske og norske, men ved ikke om det er forskelligt, fra verden til verden.. ;)

Og hvorfor har du overhovedet defensive tropper og nobles i samme by?

For at have en masse forsvarstropper i byen, når du tager den. Så du ikke behøver at sende assistanse bagefter, for at holde byen ;)
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Det er forskelligt fra person til person om de sender defensive eller offensive tropper med adelsmændene..

Offensive, for at slå eventuelle resterende forsvarere ihjel
Defensive, for at have a forsvar i byen med det samme..

Der er plus og minus ved begge, men foretrækker selv at bruge offensive..
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du kan kun se det vis det er din egen landsby og det er under 100. Hvis du angriber en by med en adelsmand kan du se hvor meget loyality er tilbage
 

candyman

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Undskyld at jeg bringer et gammlet topic op igen, men...
Kan man have flere Nobles i samme by? eller kan man kun lave en af gangen og så skal han bruges før man kan lave en mere?
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis man bruger monter kan du have lige saa mange som du vil (hvis farmen og monter er nok) men i pakker kan du kun have en pr. lvl
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvis en verden bruger pakker bruger man oftest 3 lvl akademier.

Du kan kobe en pakke pr. lvl
 
Top