Krig

surfsmurf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
want to buy help from newb tribes

Added Skygge to the TO side. Seems TO recrute minor tribes faster than a mass recrute tribe can send spammails. I have/had the utmost respect for TO since I started tribalwars 3 months ago, so I really hope all those minor tribes now help TO because their leaders are irl friends or something. Anyway more fun for us :)

To be hornest you didnt see stats from the war from the first 2 days, because TO was in the lead there. I joined dde 1 or 2 days before the war started so im no expert or insider, but have a feeling TO and tw-rx started the war a few days before DDE/-tw- was supposed to start it, so we was taken a bit by surprice. With like 20 million points on each side of the alliance spyes is a fact not a question, but if they did know we had plans to attack, then TO knew before ordinary members like me knew a war was comming , not to bad for them:)

Therefor ill post a 48 hours and then a 1 week stat this time. TO can still come back if they can regain the momentum they had the first 2 days. Atm they are just sad.

Last 48 hours:

Side 1:
Tribes: TW-R1 TW-R2 TW-R3 TW-R4 TO TO2 SAW NO SAW-2 SAW-3
Players:

Side 2:
Tribes: DDE DDE-44 DDE-45 DDE-46 DDE-55 DDE-35 -TW- -TW-A -TW-B
Players:

Timeframe: Sidste 48 timer

Totale erobringer:

Side 1: 74
Side 2: 107
Difference: 33

image.php


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 16
Side 2: 39
Difference: 23

image.php


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 328,683
Side 2: 623,312
Difference: 294,629

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 129,807
Side 2: 301,879
Difference: 172,072

image.php





Last week:

Side 1:
Tribes: TW-R1 TW-R2 TW-R3 TW-R4 TO TO2 SAW NO SAW-2 SAW-3
Players:

Side 2:
Tribes: DDE DDE-44 DDE-45 DDE-46 DDE-55 DDE-35 -TW- -TW-A -TW-B
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 298
Side 2: 404
Difference: 106

image.php


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 91
Side 2: 128
Difference: 37

image.php


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 1,451,874
Side 2: 2,283,984
Difference: 832,110

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 677,838
Side 2: 1,003,649
Difference: 325,811

image.php
 

surfsmurf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
lol

Jeg er helt sikker på TO og TO2 har nogle dygtige spillere.
Men hvis ikke I holder op med at angribe om natten og bruge 2 nobles i samme angreb så dør vi altså af grin..(men det måske det der planen med de angreb?) LOL
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Lav aldrig en IAP med de to stammer:
Skygge og NO
De angriber selvom man har en IAP

Fy hvor er de feje. Den slemste er kimovitch.
Vi er åbenbart ikke enige om hvad en iap er. Vi forstår det sådan at begge stammer undlader at angribe hinanden og ikke at den ene stamme angriber og den anden stamme undlader at svare igen.
 

surfsmurf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
TO taber krigen. Det er så godt som over

Nizza Google-Übersetzung. Das war eigentlich perfekt Dänisch:)

DDE har nu taget 2. pladsen i point fra TO og dde-44 har taget 4. pladsen fra tw-r2. -tw- stadig nr 1 :)

Last week:

Side 1:
Tribes: TW-R1 TW-R2 TW-R3 TW-R4 TO TO2 SAW NO SAW-2 SAW-3 Skygge
Players:

Side 2:
Tribes: DDE DDE-44 DDE-45 DDE-46 DDE-55 DDE-35 -TW- -TW-A -TW-B
Players:

Timeframe: Sidste uge

Totale erobringer:

Side 1: 227
Side 2: 414
Difference: 187

image.php


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 37
Side 2: 119
Difference: 82

image.php


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 889,544
Side 2: 2,188,243
Difference: 1,298,699

image.php


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 256,820
Side 2: 907,425
Difference: 650,605

image.php
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
dde-44 har taget 4. pladsen fra tw-r2

Juhuuu... propaganda :p
Kan selvfølgelig ikke svare for hele årsagen, men ved at bla marshal fra TW-R2 er forduftet tilbage til sin første stamme *VOR*, som nu forsøger sig med at få kontrollen over den sydlige halvkugle. Man kan vel kalde det en gave til jer i DDE og -TW- :D. Ved med sikkerhed at *VOR* har taget 3 fra TW-R clanen og rygtet siger flere. Det vil desværre holde den anden side beskæftiget da det var i syd vi stod stærkest og afstanden til jer var vores ven :eek:

Fight on brave soldiers and show yourself worthy of another day :cool:
 

surfsmurf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja der mange der har skiftet side efterhånden i den her krig, marshall havde en af de bedre grunde jeg har hørt.
Nu er poinstillingen:
1. -tw-
2. DDE
3. DDE-44
4. TO

TO snart helt færdige hehe :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Rang Stammenavn Besejret
1 TheOnes 38,55 Mio.
2 True Warriors 34,24 Mio.
3 Den Danske Elite 21,06 Mio.

Hmmm til trods for at TO måske taber så må de have gjort noget rigtigt, for de fører egentlig en del over deres modstandere i kill count :p , men det kan vel bortforklares?? Hvis den såkaldte danske elite havde klaret sig meget dårligere ville de kun have slået det halve ihjel!!
Haha Bare noget jeg syntes var sjovt som jeg faldt over.
Glæder mig nu til at der skal være showdown. Imellem nr 2 og 3 :p nu har de vel set at det er troops that wins wars not points haha
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg tænkte på delen bedre grunde. kender hverken marshal's eller viking40's grunde

Marshal är en stor noob. Kolla hans statestik. Han har inte tagit en endaste by från nån annan än hans vänner, eller en förladt. Och så när "stora" kriget börjar, byter han till en stam som inte är med... hahahah

a big baloon, ,,, en liten nål... så PUFFFFFFFF
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Marshal är en stor noob. Kolla hans statestik. Han har inte tagit en endaste by från nån annan än hans vänner, eller en förladt. Och så när "stora" kriget börjar, byter han till en stam som inte är med... hahahah

a big baloon, ,,, en liten nål... så PUFFFFFFFF

Jep some people are just quiters. Hans nye venner angriber nu min stamme og puf så har jeg højere rang i kill count end i points. Mon han har joinet en noob stamme, som passer til ham???
 

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
blueberry... lever du endnu.. din ****

jeg fatter ikke at du snart har fattet det blueberry.
du bliver aldrig til noget i spillet her, du har ingen samarbejds ever.

og hvis der er nogen som er en NOOB så er det dig.

men jeg vil ikke falde til dit LEVEL.


til alles forklaring.. så vil jeg godt fortælle at det var en intern strid som gjorde at jeg valgte at trække mig fra TW-R2, men at jeg stadig har tætte bånd til nogle af spillerne i den stamme.
jeg valgte at gå tilbage til *VoR* af respekt for alle parter..
og det skal understreges, at jeg ikke skriftede side.

jeg har ikke hørt hvad grunden til at viking40, skiftede side.
men det har definitivt slået TO. i stykker.
og kringen er tabt i mine øjne.

mars
 

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jep some people are just quiters. Hans nye venner angriber nu min stamme og puf så har jeg højere rang i kill count end i points. Mon han har joinet en noob stamme, som passer til ham???


kære skolehaven, det er ikke mine NYE venner. de har altid og alle dage været mine venner.
min indgang til spillet kan godt være mere deffensivt and offensivt, og hvad så? er der ikke alle type spillere, i TW??? jeg har bare ikke brug for at angribe hele tiden...

mars
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Kom tebaks i diskussionen vem som är NOOB, när du intagit en enda by av de millioner byar du har från en fiende och inte en förladt eller från en vän.


Det räcker man säger "krig" till "Krigsguden" så springer han och gömmer sig genom att skifta stamme.


men, den som inte tror mig kan u kolla fakta

Byar som den "store" "fått" från sinna vänner....

http://dk.twstats.com/dk2/index.php?page=player&mode=conquers&type=gain&id=33674

När startade kriget, och när skiftade han stamme? (tips, "stora kriget" startade 6 juni 2009,...........:D )

http://dk.twstats.com/dk2/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=33674


Baloonoob.....puff.....pssssssssssss,,, Pang:rolleyes:
 

Disright

Banned
Reaktionsscore
0
jeg fatter ikke at du snart har fattet det blueberry.
du bliver aldrig til noget i spillet her, du har ingen samarbejds ever.

og hvis der er nogen som er en NOOB så er det dig.

men jeg vil ikke falde til dit LEVEL.



til alles forklaring.. så vil jeg godt fortælle at det var en intern strid som gjorde at jeg valgte at trække mig fra TW-R2, men at jeg stadig har tætte bånd til nogle af spillerne i den stamme.
jeg valgte at gå tilbage til *VoR* af respekt for alle parter..
og det skal understreges, at jeg ikke skriftede side.

jeg har ikke hørt hvad grunden til at viking40, skiftede side.
men det har definitivt slået TO. i stykker.
og kringen er tabt i mine øjne.

mars

Det jeg har markeret med tyk skrift, er på grænsen til hvad der er gode manere i dette forum.

Vær venligst opmærksom på det frem over.

Da det ikke ser ud til at Blueberry har taget det nært, lader jeg det stå og fremhæver et eksembel i stedet for at slette.


Manerer
Behandl venligst hinanden med den fornødne respekt. Glem aldrig, at der er mange forskellige aldersgrupper som spiller dette spil. Kan tit tænkes, at du tænker at det spørgmål er "Dumt" eller "Barnligt" men det er jo ikke alle som besidder den samme viden som dig.
Det er tilladt at bruge taktikker for at provokere dine modstandere i Politik og Propaganda forummet, så længe det er spilbaseret.
Personlige fornærmelser er ikke tilladt nogen steder i dette forum eller i form af private beskeder.
 

Marshal

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det jeg har markeret med tyk skrift, er på grænsen til hvad der er gode manere i dette forum.

Vær venligst opmærksom på det frem over.

Da det ikke ser ud til at Blueberry har taget det nært, lader jeg det stå og fremhæver et eksembel i stedet for at slette.


Manerer
Behandl venligst hinanden med den fornødne respekt. Glem aldrig, at der er mange forskellige aldersgrupper som spiller dette spil. Kan tit tænkes, at du tænker at det spørgmål er "Dumt" eller "Barnligt" men det er jo ikke alle som besidder den samme viden som dig.
Det er tilladt at bruge taktikker for at provokere dine modstandere i Politik og Propaganda forummet, så længe det er spilbaseret.
Personlige fornærmelser er ikke tilladt nogen steder i dette forum eller i form af private beskeder.

desright... har du set hvad blueberry har skrevet for at få mig til at reagere/skrive ..????
nogle gange tænker jeg at, i moderatorer tager parti til bestemte spillere.
også i jeres afgørelser i selve TW spillet. (og det er skidt)...
jeg skriver ikke noget som ingen ved i forvejen...
 
Top