Hvorfor straffe andre ?

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Hvad sker der i det her spil ? er det samlede korps af admin på piller ?

Man knokler for at farme mest muligt og er nu nået til det punkt hvor man er stor/stærk nok til at farme de helt små spillere, Så det gør man.

Men så dukker den her op:
SPILLEREN ER UDELUKKET OG KAN IKKE ANGRIBES ELLER STØTTES

Det er da total skod
Hvorfor skal jeg straffes og tages som gidsel fordi en eller anden turbotumpe ikke kan holde sig til reglerne ?
Det kan ikke være rigtigt at jeg ikke kan få lov til at spille spillet men på denne måde bliver "låst" i mine angreb når jeg nu holder mig til reglerne.
Når man laver **** i den må man også tage sin straf ellers kan sådan en handling muligvis bruges som en slags "helle"

Er du på røven skal du bare snyde så kan du ikke blive angrebet, bevares snyderen skal muligvis starte forfra eller hvad straffen nu bliver. Det straffer også bare dem der gerne vil spille spillet som spillet skal spilles

Jeg mener ikke at det holder en meter og er af den holding at man skal kunne angribe dem der prøver at snyde, Hvorfor skal andre straffes ?
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Nu har jeg kigget mig omkring. 3 spillere inden for en radius af 30 min. er udelukket, Så må i gøre dem til barbarbyer. Man er jo fuldstændigt låst...... SKOD
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har skrevet om det til support. også. De blir vist lavet til barbar byer på et tidspunkt. Men jeg forstår så sandelig heller ik hvorfor de ik bare kan slettes med det samme og blive til barbar byer så vi andre nemlig ikke skal klikke forgæves flere gange fordi folk vil lave kæmpe multi kontoer over det hele.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Hvis vi skal sidde og slette alle de som vi udelukker for snyd, fordi i gerne vil have barbarbyer i stedet, så kommer vi aldrig til at lave andet i Support.

Ja, det er irriterende at folk snyder! Hvis der blev læst den tråd/emne som seekhunt oprettede, ville du også vide, at det er pga. en ny verden, og nogle mennesker synes det er kanon sjovt at oprette en masse kontoer, som vi så skal bruge flere dage på at stoppe.

Jeg vil dog gøre dette og snakke med mit team omkring det: For fremtiden, hvis et ban resulterer i at udelukke spilleren permanent, så kommer angrebsmulig i brug. Dvs. at selvom spilleren er udelukket, vil kontoen stadig kunne angribes. Ret meget mere kan hverken jeg eller mit team gøre.

Og næste gang du tager sådan en tone med mig eller mit team, så kan du selv forvente en straf.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har undret mig lidt over disse spærringer.. ikke altid de virker som en straf.


På v3 har jeg desværre set at folk har "omgået" reglerne bevist. straffen er jo kun en spærring og så har de et par dage til at få bygget tropper op for deres bygge kø er 14 dage lang.. så den reele straf bliver på ham som angriber.. han skal nu slagte en flok tropper endnu en gang...

Kunne man ikke gøre sådan at spærringer medføre at konto bliver sat på standby, så bygge køer og andet pauses under spæring?

Tiza
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Og storm jeg forstår ik det første du skriver. "hvis i skal slette alle..... så skulle i ik lave andet" ??? Øh jamen i har jo fat i kontoen mindst 1 gang stadig jo. ? så det kan da vel ik være så meget mere det kræver enten at vælge muligheden for at personen kan angribes. (hvilket ville være en straf mere) eller hvis det er en total multi konto så bare slette brugeren med det samme, NÅR i jo alligevel er inde på kontoen. Det tager da ik mange minutter mere.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Og storm jeg forstår ik det første du skriver. "hvis i skal slette alle..... så skulle i ik lave andet" ??? Øh jamen i har jo fat i kontoen mindst 1 gang stadig jo. ? så det kan da vel ik være så meget mere det kræver enten at vælge muligheden for at personen kan angribes. (hvilket ville være en straf mere) eller hvis det er en total multi konto så bare slette brugeren med det samme, NÅR i jo alligevel er inde på kontoen. Det tager da ik mange minutter mere.

Jeg synes du skulle prøve at være med, når en verden åbner her, så du selv kan prøve hvor voldsomt det er. Men siden du ikke har, burde du ikke udtale dig om hvor "let" det er.

Hvis du vil diskutere dette mere, kan du henvende dig til min PM.

Kunne man ikke gøre sådan at spærringer medføre at konto bliver sat på standby, så bygge køer og andet pauses under spæring?

Det er desværre ikke muligt i det system vi bruger, men det lyder som en god ide, og jeg vil videreføre det til Innogames. :)

EDIT: Vi har ændret en del af de permanent bannet til angrebsmulige. Som sagt vil vi kun gøre dette imod kontoer, som slet ikke vil blive åbnet op for igen.
 
Senest redigeret:

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Og næste gang du tager sådan en tone med mig eller mit team, så kan du selv forvente en straf.


Jeg har nu læst mit eget indlæg og kan godt se at mit ordvalg er hhhmmmm, skal vi sige uheldigt.:eek:

Jeg vil gerne overfor Storm og andre der muligvis føler sig stødt af mit indlæg sige "Undskyld" fejlen er helt og holdent min


Jeg kan også se at det har hjulpet:) da der er åbnet op for angreb på disse spillere, så tak for det.
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg er nu lidt inde i sagerne storm. Da jeg er supporter på grepolis kender jeg rimlig godt til systemer der arbejdes med ved at banne folk osv. og som en straf kan man da (i hvert fald) i grepolis vælge om personen skal kunne angribes eller ikke angribes. Så var bare det jeg mente.

Og ja i forhold til hvor mange i har bannet her i V5 ser det slemt ud, det vil jeg give dig ret i. Så med hensyn til tid osv. så ja. Der har du ret.
 
Top