Til Giro 413

Oline

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Misundelse er en grim ting ;-)

:D Jeg sørgede bare for at hygge med jer, og det lykkedes jo...

Indrøm bare at vi grinte meget, og at det så var af mig er da ok..... Der skal også være plads til en pauseklovn...ikk ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
:D Jeg sørgede bare for at hygge med jer, og det lykkedes jo...

Indrøm bare at vi grinte meget, og at det så var af mig er da ok..... Der skal også være plads til en pauseklovn...ikk ;)

vi grinte ikke af dig, men med dig.....for det meste i alt fald....griner
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Lyder til det har været fedt :) og godt initeritiv.

Men hvorfor skal det ligge under v4? handler det her ikke om V2??
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Lyder til det har været fedt :) og godt initeritiv.

Men hvorfor skal det ligge under v4? handler det her ikke om V2??

mange af os er fra verden 2 jo....men der er faktisk flere der var med som aldrig har spillet i verden 2

og jeg spiller f.eks. ikke i verden 2, så invitationer er sendt pr. mail og i post på verden 4
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
ærgeligt man ikke havde tid til at kigge over til jer....det lyder som en hyggelig sammenkomst
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
:D Jeg sørgede bare for at hygge med jer, og det lykkedes jo...

Indrøm bare at vi grinte meget, og at det så var af mig er da ok..... Der skal også være plads til en pauseklovn...ikk ;)

Jeg tror nok formålet med at vi skulle mødes var at vi skulle more os - eller tager jeg fejl:confused:
Lyder til det har været fedt :) og godt initeritiv.

Men hvorfor skal det ligge under v4? handler det her ikke om V2??
Det er nok en gruppe fra det sydøstlige hjørne af V2, som begyndte at møde irl også. Det bredte sig så til resten af verden 2 - og nu har det også bredt sig til verden 4.

Når alt kommer til alt, er det vil bare for alle der spiller Tribal - uanset verden.

Jeg håber at traditionen med at mødes en gang i mellem vil fortsætte - Det er mægtigt hyggeligt.:)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hov opaw jeg lå da i syd vest...griner


håber også det at mødes sådan kan fortsætte, for det er super godt for lattermusklerne....og kanon hyggeligt
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:D Jeg sørgede bare for at hygge med jer, og det lykkedes jo...

Indrøm bare at vi grinte meget, og at det så var af mig er da ok..... Der skal også være plads til en pauseklovn...ikk ;)


Nej søde oline som sagt vi grinede skam ikke af dig, men med dig.;)

Øhh okay så var der måske lige din mokler, og dit frem og tilbage men den var du altså selv uden om. :D
Men du glemte at vise borgen din mokler, jeg er sikker på at han går og føler sig temmelig snydt. :p
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
I anledning af Slovdans udeblivelse ved sejsfesten i verden 2, blev der i weekenden holdt en ny fest nu for verden 4, hvor Slovdan lagde sommerhus til løjerne.

Desværre var vejret ikke helt som bestilt, så i stedet for at bade i Båring Vig, blev der samlet ind i Karins våddragt.
39229_1484504546844_1060777390_31435704_7000766_n.jpg


Det indsamlede beløb "gives" til skolehaven, som erstatning for en tabt by til selvskabet, samt til en ny tissemur til Oline

Tilsidst en særlig tak til Fru Slovdan for en fantastisk forplejning og godt selvskab.

tak til hele "slænget"

Vi vil til slut gerne som det høre sig og bør høre en lille sang.

En lille sang..(link).

Hilsnen er indsendt af Witchdk

Øverst står der det er en sejers fest for v2........

derfor mente jeg den burde ligge et andet sted...

men der er nok et helt andet budskab..... ;)
 

pymmax

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Jeg vil da også lige sige tak for et par super dage til alle der deltog i weekenden. Det var vildt hyggeligt at mødes med jer igen og møde en masse nye folk:D

Jeg vil gere sige 1000 tak til Slovdan og fru Slovdan for det store arbejde de har lagt i festen, samt for at ligge sommerhus til... Og til fru Slovdan STORT TILLYKKE med fødselsdagen

29735.jpg


Ps. jeg har hørt, der går rygter om, at den næste fest skal foregå hos mig, PUHA jeg er ski ikke sikker på jeg kan leve om til Slovdans super arrangement;) men hvis folk er friske på en tur til Nordjylland, så må jeg da kigge på det:confused:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Øverst står der det er en sejers fest for v2........

derfor mente jeg den burde ligge et andet sted...

men der er nok et helt andet budskab..... ;)

Der står også "en ny fest nu for verden 4"..jeg var bl.a. inviteret uden at havde med V2 at gøre :)
Og jeg er MEGET glad for jeg måtte deltage og at det blev en V4 fest i stedet :)


Og mange hjertelige fødselsdagshilsner til fru slovdan og tak for den fine modtagelse på Fyn :) :)

Glæder mig til festen hos dig pymmax :p
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ja det er så skrevet efter jeg undrede mig over hvad indlæget lavede under v4 .. :)

men tror da osse at v3 festen skal postes i v1... må da være ret og rimeligt :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja det er så skrevet efter jeg undrede mig over hvad indlæget lavede under v4 .. :)

men tror da osse at v3 festen skal postes i v1... må da være ret og rimeligt :)

Hvis I har mange spillere til festen der spiller derinde..så er jeg fuldstændig enig tizac :)

Dog må det igen præciseres for de der er i tvivl, at denne fest afholdt hos slovdan på d. 31/7, var en fest for V4..deltagerne havde alle spillet eller spiller på V4..og repræsenterede flere af de stammer der pt. er på V4, begge "sider" på V4 :p

Dermed er tråden korrekt placeret :D

Ønsker nogen beviser i retning af gæsteliste eller andet, er de velkommen til at skrive til mig IG..på V4 :p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Øverst står der det er en sejers fest for v2........

derfor mente jeg den burde ligge et andet sted...

men der er nok et helt andet budskab..... ;)

du misforstod.....denne fest blev blot lavet fordi slovdan ikke kom til sejrsfesten for verden 2....

den sejrsfest hold vi for næsten 2 mdr. siden...og ja jeg var med selvom jeg var på det tabende holdt, men de ønskede mig med, og så siger man da ikke nej
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ps. jeg har hørt, der går rygter om, at den næste fest skal foregå hos mig, PUHA jeg er ski ikke sikker på jeg kan leve om til Slovdans super arrangement;) men hvis folk er friske på en tur til Nordjylland, så må jeg da kigge på det:confused:



du kommer bare med en dato.....smiler



også et forsinket tillykke til fru slovdan her fra......hørte blomsterne og vinen nåede frem til tiden....dejligt
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Ej altså :D


Kage og andre sager :D

I skulle da have skrevet til mig så jeg kunne forsøge at få kontakt til Dekani og få tvunget ham til jeres lille party :p Tror nok at de fleste med glæde ville have smidt ham i havet eller sådan noget :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Flyver, hvis du synes det der ser kage ser godt ud, skulle du havde set det der var til eftermiddagskaffen :) ..jeg er stadig lidt i chok over alle ikke spiste lige så meget af det som mig :eek:

Sir Angelo, tror vandet var for varmt til det ville kunne fungere som en kold dukkert :p
Men jeg tror du har ret i der sikkert ville havde været en eller to der var villig til at hjælpe Dekani ud i det dejlige vand, bare af ren venlighed :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ej altså :D


Kage og andre sager :D

I skulle da have skrevet til mig så jeg kunne forsøge at få kontakt til Dekani og få tvunget ham til jeres lille party :p Tror nok at de fleste med glæde ville have smidt ham i havet eller sådan noget :D

det havde været nemt, selv for mig på krykker og med kørestol, for vandet var blot et spytkast væk...griner
 
Top