Grafik på kortet angående kirkeradius

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Der var engang... og for enden af den gang var der....

... et billede af den gamle måde at se kirkeradius på kortet... Kunne man evt få den tilbage, da det ville gøre det lidt lettere at se hvor man havde dobbelup på kirkeradius?

kirkeradius.jpg



(gammelt billede som ikke er lavet til dette formål, men man kan da se hvad der menes ude i venstre side :) )
 

raffa

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Åhh ja ville være skønt.. mine gamle øjne kan knap nok ænse de tynde streger man nu skal lege "hide and seek" med på det lille kort:eek:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Helt klart, vi SKAL HAVE de blå ringe" tilbage på det store kort.

Så de forskellige kirkeradiuser ikke bare flyder ud i en stor, På det store kort. "Kirke overlappeninger" kan vi vel kalde det ;)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
På nedenstående billede kan man se både den nye og den gamle radius-markering.

På det største af kortene (den hvor byerne er markeret som offensive og deffensive) har jeg tegnet det der svarer til en kirke trin 1. Den ligger inde midt imellem alle mine andre byer, som allerede er dækket af kirker i trin 3 (markeret med fed blå streg og meget små og tynde sorte streger, på det helt lille kort) Her har jeg også fremhævet de sorte streger med rødt som den lille kirke afgiver der.
Det er det "nye" grafik.

På det mellemste kort (det med de gule firkanter med tal i) kan man se hvor 2 kirker overlapper hinanden med en blå streg.
Det er den gamle grafik.

Det jeg godt vil have tilbage er de blå streger (som er tegnet med pink/rødt på det store kort)


Hvis jeg vil rykke den lille kirke ned, som grafikken er nu, så skal jeg knibe øjnene godt sammen for at finde det på det lille kort, via de sorte små streger (som her er røde).

Det havde været lettere på den gamle måde, da de lyserøde streger jeg har tegnet ville have været blå (altså på det store kort, lissom der hvor der er kirkeoverlapning på det mellemste kort)


kirke.jpg
 
Senest redigeret:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har lagt forslaget op til Innogames. Nu må vi se hvad de siger. :)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
lyder rigtig godt Storm :) Kunne man tilføje at det evt kunne være en "fluebens" ting...? så dem der vil have det nuværende kan have det, og dem der gerne vil have det som det gamle, kan have det?

For i praksis er det jo kun når man leder efter hvor der er for meget kirke at det er nødvendigt :D
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Må meget gerne ta Haps sidste med da jeg bedst kan li det nye.

Nemmere at finde en by der ligger Mellem 2 kirker men ikke ha dækning
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jaaa man kunne jo evt også lave det med forskellig farve, således at den ydre kirkegrænse er blå... og det der overlapper er en anden farve, f.eks orange?

Jeg har taget et screenshot af nogle byer og tegnet hva jeg mener (ved godt at den ene kirker passer med en sø, men det er bare et eksempel)

Her er der 3 kirker, 2 af dem overlapper, vist med orange, og den tredje ligger længere borte så de næsten når sammen... her har jeg lavet 2 gule minuser på 2 byer der ikke er dækket, der er kanten blå lissom ydre grænse...

kirchep.jpg



Dette forslag kan jo også laves som en fluebensløsning, evt hvor man selv kan vælge farven på sine kirkegrænser?
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Og den med man kan bygge kirke i søer er jeg helt med på, så man kan ha flere tropper i byerne..... :p

Hvor mange farmfisk skal den så koste? :p

nej, spøg til side. faktisk en go ide Haps. jeg tilslutter mig :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
De vil desværre ikke lave det om igen eller tilføje mere, da det nye kom i version 6.3. :( Jeg kæmpede en brav kamp for jer, men deres beslutning er blevet taget.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
tak for det alligevel storm :)

Det kan jo være de graver forslaget op igen på et senere tidspunkt.... omkring version 12.7 :D
 
Top