Hvem kom først?

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Nej :D nr 2 faktisk :p Olivermc123 nåede 10 mill MBT inden han smuttede :rolleyes:

Jeg skrev ikke han var 1. til 10 mill. :eek:
Kopierede altså fra ranglisten, hvor Oliver jo ikke er mere, der er Johnny nr. 1..også derfor der ikke bare står 10 mill. men det nøjagtige tal der stod på det tidspunkte da jeg kopierede det for lææææænge siden :p

Men dejligt du ENDELIG fik opdatered listen :)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
1 joc1957 7th 1.897.186 208 9121
2 zzzz 7th 1.837.187 201 9140


så er der 2 over de 200 byer tillykke til jer :)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
1 Titans 26.520.305



titans er kommet over de 25M med top 40 spillere

flot arbejde og tillykke til jer også
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så er alt opdateret :xmas smile: inklusiv de 2 der er nået over 200 byer :xmas wink: tillykke til jer alle :xmas cool:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Så er tobias2008 over de 200 byer..og over de 2 mill. point som den første (ved godt det ikke er en milestone..den med de 2 mill. point..men tillykke også med det :*) :):xmas biggrin:
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Så er tobias2008 over de 200 byer..og over de 2 mill. point som den første (ved godt det ikke er en milestone..den med de 2 mill. point..men tillykke også med det :*) :):xmas biggrin:

Jeps det er jo super man kan merge spillere og lave interne overtalgelser for at nå den slags, men tillykke herfra også da....

Så bliver det spændende at se hvem den næste bliver som giver byerne væk dertil :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeps det er jo super man kan merge spillere og lave interne overtalgelser for at nå den slags, men tillykke herfra også da....

Så bliver det spændende at se hvem den næste bliver som giver byerne væk dertil :D

Ja synes det har set ud til at funke for den konto du spiller på da :p
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja synes det har set ud til at funke for den konto du spiller på da :p

Enig da, også eneste grund til lykønskningen da :D

Det ser jo ud til folk stopper eller vil have lidt fritid, så dual er vejen frem nu.... Men læg mærke til den konto jeg spiller på nu er en ren merge ikke en større høst af intern adling... eller er det alle spillere der har joinet i en multispiller konto :D

Der er ingen skam i hverken intern adling eller merge, men at man opnår et "mål som første spiller grundet netop dette er jo ingen grund til en større fanfare :D

Så lad os se ved næste delmål... Om det er ved reelle adlinger eller blot opsamling af stammebyer :D
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Enig da, også eneste grund til lykønskningen da :D

Det ser jo ud til folk stopper eller vil have lidt fritid, så dual er vejen frem nu.... Men læg mærke til den konto jeg spiller på nu er en ren merge ikke en større høst af intern adling... eller er det alle spillere der har joinet i en multispiller konto :D

Der er ingen skam i hverken intern adling eller merge, men at man opnår et "mål som første spiller grundet netop dette er jo ingen grund til en større fanfare :D

Så lad os se ved næste delmål... Om det er ved reelle adlinger eller blot opsamling af stammebyer :D

har for god ordens skyld tjekket din stats lauras med hensyn til adlinger
så perse,syntes sku heller ikke det er iorden du fremhæver mig, sådan en lille ubetydelig person som mig der intern adler eller tager små barbar på 1500 point arhhhhhh sorry det var vist din stats lauras:D ,nææææ lad os alle fremhæver lauras ,så dygtig at hun gør alt på den rigtige måde så kun hun kan fremhæves,kom alle hip hip hurra:eek:

har efterhånden set mange propaganda indlæg fra din side lauras og et stort spørgsmål kører rundt i mit lille hoved,gad vide om hun er lige så god i spillet som hun er i munden.:confused:
det der iøvrigt også undrer mig er at en forholdsvis fornuftig mand som din dualmakker er kommet frem til at du er den rigtige på HANS konto da med din kvalitet må¨sætte ham i baggrunden,men hvad ved jeg,er jo bare en dum lille spiller:huh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Simpelthen PRICELESS
rofl.gif
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Er i gået helt døde her? Eller er det fordi titans og NRG er slået sammen at der ikek er flere ar klappe ryg på?
 

Lauras

Veteran
Reaktionsscore
0
har for god ordens skyld tjekket din stats lauras med hensyn til adlinger
så perse,syntes sku heller ikke det er iorden du fremhæver mig, sådan en lille ubetydelig person som mig der intern adler eller tager små barbar på 1500 point arhhhhhh sorry det var vist din stats lauras:D ,nææææ lad os alle fremhæver lauras ,så dygtig at hun gør alt på den rigtige måde så kun hun kan fremhæves,kom alle hip hip hurra:eek:

har efterhånden set mange propaganda indlæg fra din side lauras og et stort spørgsmål kører rundt i mit lille hoved,gad vide om hun er lige så god i spillet som hun er i munden.:confused:
det der iøvrigt også undrer mig er at en forholdsvis fornuftig mand som din dualmakker er kommet frem til at du er den rigtige på HANS konto da med din kvalitet må¨sætte ham i baggrunden,men hvad ved jeg,er jo bare en dum lille spiller:huh:

klart da.... min dual sidder skam på skolebænken dagligt ;)

det er surt når en spiller er godt til både selve spillet og til det verbale her på forum.. der kommer jo dejlig mange kommentarer hver eneste gang, hvilket jo er grunden til man laver propaganda....

men stats lyver jo ikke, så kom nu ned fra den pedistal der....

lad os se hvem der kan hvad når V4 går ind i den afsluttende fase :D
 
Top