Flere aktive forums brugere.

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Foreslag om der bliver smidt en IGM (evt. hver 3 månede) rundt med henvisning til dette forum, måske noget nyheds haløj hvem ved (et fiks i spillet, vil være at kunne fravælge den besked osse)...synes det ret ringe med de er få aktive brugere. :( burde kunne forbedres bare en smule.

Vil da sige det hyggeligt at kigge herinde (kigger flere gange om dagen/nat), og dermed osse svar på næsten alt! Eller ligger muligeheden der for at få spurgt.

Dog er Politik & Propaganda trådene nok det fedest herinde...gode grin :laugh:


Forum tribalwars.dk statistik
Emner: 1,119, Indlæg: 14,660, Medlemmer: 1,756, Aktive medlemmer: 121
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
121 aktive (rofl) så mange har jeg vidst ikke set :p måske under SW afstemningen har det været deroppe omkring men ellers er der vel kun 20 :laugh:
 

Horace the cheese

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Her er jeg fuldstændig enig, det ville være super at se andre end de samme samme hver gang man kigger herind :)
Og det er rigtigt surt når man disser en stamme at ingen i stammen ser det fordi de ikke følger med på forum :mad:
 

tjance

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg tror at en årsag til den manglende interesse i forumet skyldes flere ting. Der er nok flere der ikke kan se det relevante i at kommentere på der ofte er 2 - 3 flittige herinde der sviner hinanden til, hvilket de ligesåvel kunne klare igm:mad:

Jeg tror til gengæld Flyver har en pointe i at hvis TW-teamet sendte en mail rundt et par gange i kvartalet mede relevante emner som de gerne vil have brugernes respons på, så vil det trække nogen herind:)

Når først brugerne har set en værdi ved forum begynder de måske at kommentere på andre emner også:)

Hilsen en sjælden forum-kommentator
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jeg tror der mange der faktisk læser herinde uden at svare på ting med mindre det omhandler dem.. ligesom jeg gør.. jeg er herinde vær dag men svare kun vis det er nødvendigt :cool:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Tjooh... ville da være mega nice med flere akive herinde... snakker jo efterhånden kun med mig slev
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Foreslag om der bliver smidt en IGM (evt. hver 3 månede) rundt med henvisning til dette forum

Jeg tror til gengæld Flyver har en pointe i at hvis TW-teamet sendte en mail rundt et par gange i kvartalet mede relevante emner som de gerne vil have brugernes respons på, så vil det trække nogen herind:)

Det gør vi jo så allerede, når vi fortæller om opdateringer, nye verdener, lukninger osv,. og hver gang henviser vi jo til forummet, hvilket efterhånden sker hver 3. måned.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Nå, syns ihverfald godt der kunne blive gjort lidt mere opmærksom på det forum... ( Så der kommer lidt mere liv herinde )

Sidder nok folk derude, der ikke er klar dette forum overhovedet eksistere.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
True.. og henvise til forum er ikke det samme som en decideret reklame for forum, så ville ikke skade med en besked til alle spillere, hvor der stod muligheder osv. og at man kunne finde tips og tricks og sådanne ting i forum :)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
...

Nå, syns ihverfald godt der kunne blive gjort lidt mere opmærksom på det forum... ( Så der kommer lidt mere liv herinde )

Sidder nok folk derude, der ikke er klar dette forum overhovedet eksistere.

Så du regner med at ingen læser det post man får, så snart man opretter sig på en verden, og hvori er et link til forummet?

Og der er heller ingen som ser linket i bunden til venstre, som også linker til forummet?

I bund og grund er folk bare ikke synderligt aktive på forummet, ligegyldigt hvor meget jeg sender post ud, og sådan har det altid været. Engang imellem kommer der en mere som lige vil kommentere noget nyt eller andet, men det hører til sjældenhederne. Desuden vil jeg da lige påpege, at der aldrig har været så meget aktivitet på forummet som der er nu, i al den tid jeg har været her.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tjae tror det skyldes nogle få personers stædighed mht til at live op i forummet. Men selv med store provokationer, så er det svært at få dem til at kigge ind, andet end for at svare på post hvor de direkte bliver holdt frem
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvorfor føler jeg mig lidt udsat her
laughing006.gif
 
Top