Jae, vi kan jo ligeså godt se om ikke vi kan lave næste verden så den matcher jeres kriterier og ønsker, så nu kommer jeg selv lidt ind i kampen her. Det største problem ved vores marked er, at vores Verdener bliver for hurtigt vundet, og derfor har jeg med vilje valgt en opsætning, som jeg mener vil give lidt mere spilletid og strategi. Her er hvad jeg havde tænkt på:
Hastighed: 2.0
Enhedshastighed: 0.5
Paladin: Ja, inkl. nye våben
Bueskytter: Ja
Kirke: Ja
Moral: Point+tidsbaseret
Bonus Landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 3,000 point
Techsystem: 10-trins
Begynderbeskyttelse: 5 dage
Forhold angriber/forsvarer: 20:1 i 30 dage
Stammemedlemmer: 20
Medaljer: Både gamle og nye.
Milits: Aktiv
Account Manager: Aktiv
Tribe Wars: Aktiv
Reducering af byggetid: Aktiv (Denne kommer vi desværre nok ikke udenom, men jeg spørger om det er muligt uden næste gang)
Jeg har aldrig forstået, hvorfor der insisteres på forenklet forskningssystem hver eneste gang? Jeg ville mene, at der kom lidt mere strategi og taktik, samt spilletid med et flertrins forskningsystem.
Ej altså, hva er det med jer folk og kirker, man sku tro i ikke kunne lig krig, samme øjeblik man fjerne de rædsler er samme øjeblik der ikke er grænser for krigens udvikling
Ej altså, hva er det med jer folk og kirker, man sku tro i ikke kunne lig krig, samme øjeblik man fjerne de rædsler er samme øjeblik der ikke er grænser for krigens udvikling
1. Det er og opfordre Barbar adlerri, netop fordi det koster så mange tropper at lave en ny zone (Så i stedetfor at angribe næste fjende, tager folk barbar byer i kirken for at få flere mænd) AD!!!
2. Det begrænser krigen, hvis to stammer erklærer hinanden krig og de ligger skævt til hinanden, blir det mere "hvem der kan stire mest ondt krig" end faktisk en reel krig hvor man normalt angriber på tværds af grænser.
3. De afholder en fra mange overtagelser fordi man aldrig bare kan tage en by til vest og derefter til øst, hvis man vælger vest SKAL man gå i den retning ellers har man bare en masse byer uden et godt troppetal.
3. De afholder en fra mange overtagelser fordi man aldrig bare kan tage en by til vest og derefter til øst, hvis man vælger vest SKAL man gå i den retning ellers har man bare en masse byer uden et godt troppetal.
Alle de ting du siger man kan gøre med en kirke, dem kan man gøre dobbelt så hurtigt/effektivt i en verden uden kirke
Men derudover er det jo en smagssag, men har dælme set mange der får en kirkezone og lever på barbar byer indtil de ska udvide til en ny kirkezone, sidste levende eks. må jo værre en stamme som ~F~.. de ødelagde alt farming i K45, det er sku ikke noget at råbe hurra for
Tjaa så kan man vende den om og sige at hvis der kun er 5-10 spillere der faktisk kan udnytte en kirkeverden optimalt, hvorfor så ødelægge endnu en verden med dem, når det fungere bedre uden og mange flere kan finde ud af de andre
Nu må du gerne lige ku se ud over din egen næse for en gang skyld, der vil altid værre verdener for forskellige spillere, jeg sidder jo heller ikke og påstår at en spiller der vinder andre servere ikke er en god spiller, bare fordi han ikke kan finde ud af en speed server, det er meget simpelt lavet til at alle kan vælge deres favoriter og mestre, at det ikke er din favorit gør ikke dem dårligere
Og som der blev sagt tidligere, er der kun 1 aktiv dansk verden uden kirker, så de må jo også få lidt prioritet
Alle de ting du siger man kan gøre med en kirke, dem kan man gøre dobbelt så hurtigt/effektivt i en verden uden kirke
Men derudover er det jo en smagssag, men har dælme set mange der får en kirkezone og lever på barbar byer indtil de ska udvide til en ny kirkezone, sidste levende eks. må jo værre en stamme som ~F~.. de ødelagde alt farming i K45, det er sku ikke noget at råbe hurra for
Hvad siger i til at vi dropper kirken i næste Verden, men istedet får et 3-4 trins eller 10 trins techsystem?