Rettet PLUS forsvinder i den blå luft!!?

Status
Ikke åben for yderligere svar.

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Hvad sker der - gør vi noget forkert eller bliver vi bare snydt så vandet driver?

Gentagne gange har vi nu, i V6, oplevet følgende (eller helt tilsvarende):

5 bygninger i kø:

1, mur
2, farm
3, mur
4, mur
5, mur

Første mur og farm er PLUSset (halvér, halvér,..) ned til under 10 minutter, og da der manglede ca. 5 sekunder af muren (1), så ville jeg fjerne den sidste mur fra køen, og erstatte den med endnu en farm.

Man da mur 1 forsvandt (var færdig) forsvandt farmen (2) også, men den var ikke blevet bygget, den var bare fjernet.
Og fremt for alt sammen med alle de PLUS, som det havde kostet at få byggetiden ned under 10 min.!?

Problemet er rapporteret, men vi har fortsat intet hørt fra support

Lige nu virker det som 100% bondefangeri fra Innogames side

Er der andre som har oplevet noget tilsvarende - gør vi evt noget forkert? Er der fx grænser for, hvor langt ned man kan PLUS'se byggetiden???

Derudover er der self det praktiske med at få erstattet alle de stjålne PLUS
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har oplevet at halvere byggetiden på muren på 5 trin. Da der så kom ét angreb der ødelagde muren ét trin, genstartede byggetiderne til den normale tid..

- Skrev en ticket og fik det hele refunderet, så der er vist ikke noget bondefangeri, bare en lille bug i min situation og vist også i din :)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Tak skal du ha' - bugs kan aldrig undgås, men mistanken opstår, når man ikke hører en lyd efter flere dage

I håb om at vi fortsat hører noget vedr vores tickets:S
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vi er igang med at undersøge hele sagen - Desværre kan der ikke gives plus tilbage, før jeg/vi får tilladelse fra min chef. :)
 

smartass

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har oplevet at halvere byggetiden på muren på 5 trin. Da der så kom ét angreb der ødelagde muren ét trin, genstartede byggetiderne til den normale tid..

- Skrev en ticket og fik det hele refunderet, så der er vist ikke noget bondefangeri, bare en lille bug i min situation og vist også i din :)


Det lader til at du ikke har fået dit PLUS retur Alex89. Jeg har lige hørt fra Liam, at du ikke har fået PLUS tilbage fra ham.

Så hvem har givet dig dine PLUS tilbage og hvornår og hvor mange ?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Der har været tidligere Community Manageres der har gjort dette...
Jeg er ikke den der har været her..

Jeg nævnte blot, at jeg ikke havde gjort det. Der kan som sagt have været andre.

Nu siger jeg det .. for fjerde eller femte gang.

SAGEN skal undersøges først, og din konto + fejlen skal undersøges.
Jeg har ikke fået tilladelse til at give dig noget plus tilbage endnu, derfor har du ikke modtaget noget...
 

smartass

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Der har været tidligere Community Manageres der har gjort dette...
Jeg er ikke den der har været her..

Jeg nævnte blot, at jeg ikke havde gjort det. Der kan som sagt have været andre.

Nu siger jeg det .. for fjerde eller femte gang.

SAGEN skal undersøges først, og din konto + fejlen skal undersøges.
Jeg har ikke fået tilladelse til at give dig noget plus tilbage endnu, derfor har du ikke modtaget noget...

Så se for pokker og få fingeren ud.

Her betaler man i dyre domme for at spille, og så skal man finde sig i at blive holdt for nar af en supportafdeling, som åbenbart ikke kan finde sin chef, selvom der nu er gået mere end 3 uger ?

Og I har fundet fejlen, for den vil blive rettet til næste version !!

Men skidt, jeg trækker min betaling tilbage via banken mandag morgen. Der er jo tale om ydelser som ikke er blevet leveret, Og det er strafbart.
 
Senest redigeret:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
At der siges at komme fix til næste version, er da ikke det samme som at fejlen ER rettet. Blot at den er planlagt rettet til næste version. Og så vidt jeg kan se, er næste version ikke planlagt eller offentliggjort endnu :)
Det er weekend, folk har fri - intet kan gøres nu.

Du kan selv tage kontakt til InnoGames, hvis du synes det går for langsomt.
 

smartass

Nybegynder
Reaktionsscore
0
At der siges at komme fix til næste version, er da ikke det samme som at fejlen ER rettet. Blot at den er planlagt rettet til næste version. Og så vidt jeg kan se, er næste version ikke planlagt eller offentliggjort endnu :)
Det er weekend, folk har fri - intet kan gøres nu.

Du kan selv tage kontakt til InnoGames, hvis du synes det går for langsomt.


Så skal jeg bannes i 2 dage for at have en side som fortæller at InnoGames skylder mig PLUS ?????

Og så bruger du forklaringen, at det er et ulovligt script ???

Her er min sides tekst:

INNOGAMES SUPPORT

Jeg tror I lige nu kigger et sted I ikke har noget at gøre.

Derudover skylder I mig penge.


Så jeg vil på det kraftigste opfordre til, at min spærring ophæves. I modsat fald kræves ALLE penge retur jeg har betalt til dato.

Jeg bryder INGEN regler. Men I har selv åbnet for scripts via kvik baren, og det er ingenting i forhold til de tricks man kan lave med de forskellige browsere.
 
Senest redigeret af en moderator:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Selv du ved, at det ikke var det din side vidste til at starte med - Så hvad med at droppe det der..

Du hostede en side, der klargjorde angreb, ved at man kun skulle trykke på OK knappen.
Det er ikke tilladt, og derfor er du udelukket, for at brugt dette script :)

Tråden lukkes og din post bliver modereret og du modtager infractions for dine forumregelbrud...
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
og så lukker vi tråden, når man tydeligvis ikke kan opfører sig efter reglerne..
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top