Banned misbrug

halvtjekkeren

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Så må jeg lave en ny tråd, lader til support ikke kan klar sandheden.

Men i misbruger jeres latterlige magt i support.

Helt enig med smartass, da jeg har set det med egne øjne, syntes support har gang i noget, de ikke har styr på og eneste løsning er at banned folk, fordi de tror og ikke kan bevis, måske support skulle banned for magt misbrug :DDD .
Jeg syntes det er total latterligt af support, hvorfor banned i ikke bare alle spiller, i kan jo bare undskylde med vi tror.
Der er sku ikke noget til folk, ikke spiller på den danske server, med den holdning der findes her, lige så snart support bliver presset på fakta, banned de bare folk fordi de ikke kan klarer det på andre måder.
smartass er blevet snyt med plus point, det har jeg set på nær hold, for sad ved siden af ham, så når beder om at få sine point retur, banneder de ham og bruger en latterli begrundelse.

I forstå da at ødelægge et spil.

Men smartass du har min fulde støtte ven

halvtjekkeren

Din leder i DSK
 
Senest redigeret:

Kaare2750

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hel enig med både tjekker og smartass her, i er gået for langt! og det i har sat igang idag, og tror ikke i forstår hvad det vil gøre ved tribalwars på dansk server i fremtiden!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Så må i lige huske på, at vi tilbyder et spil til JER.
I vælger at lade jer tilmelde og spille dette spil.

Ved at spille dette spil erkender i at følge reglerne, samt VORES betingelser.

Kan i ikke overholde reglerne, så bliver i udelukket, hvilket der er sket i mange tilfælde i dig.

At bruge ulovlige scripts strider mod reglerne.

Bryder man reglerne, bliver man udelukket.

Dette er ikke misbrug af magt, det er at holde spillet rent for snydere.
Hælder man så mere til at spille et spil, hvor man må snyde, så må jeg skuffe jer, og sige, at dette ikke er spillet for jer.
 

Kaare2750

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det er jo ikke folk der bruger et ulovligt scrip i har banned, det er bare folk der stadig har det, efter i skrev man ikke måtte bruge det mere er de fleste stoppet med at bruge det, men bare glemt at slette det fra kvik baren, alle dem er også blevet banned, folk der slet ikke har været på idag er blevet banned, og så som tjekker siger, der var intet galt med den hjemmeside smartass havde, hver et scrip var hurtigere end den, men hvis man ikke er så klog på computer og ikke lige kan få scrip til at virke var den sq god!
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu kan det være at reglerne skal udspicificeres bedre, men at have ulovlige scripts i sin kvikbar betegnes som i brug. Og ulovlige scripts udenfor spillet vi fanger er også strafbare når de interagerer med spillet med ulovlige handlinger.
 

Kaare2750

Nybegynder
Reaktionsscore
0
der var i hvert faldet ikke noget galt i den farm hjælp man kunne få på smartass side, og i stedet for at tjekke den ud kunne i jo spørge ham i stedet.
i gav 24timer til folk kunne slette det, det er umuligt at nå for mange, og i den her sag opføre i jer som konger, og det er i ikke! uden os havde i ikke været her
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der blev givet 24 timers varsel d. 7/7 vi har i dag den 10. Så der er reelt givet 48 timers ekstra fripas? hvor meget mere ville være retfærdigt? selv sittere kan rette i din kvikbar, så end ikke det er en undskyldning. Og jo vi nåede at teste den side smartass havde sat op inden den blev lukket ned ;)
 

Kaare2750

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hmm er der gået så lang tid? syntes det var igår jeg læste det, men jeg har selvf også vendt rund på min døgnrytme lige meget.
hvad er det så der var galt i smartass side? tog den for lang tid?
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Intet script må trykke på angrib, support eller ok i kommandoer via forsamlingspladsen. Det skal gøres af spilleren selv
 

Kaare2750

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ikke for noget, men det kan du også med firefox ved at lege lidt med nogen indstillinger. så hvad er forskellen?
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der er ingen forskel. med de rigtige programeringsevner kan det gøres i alle browsere. Men det er stadig ulovligt og vil blive straffet når vi finder det.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
der var i hvert faldet ikke noget galt i den farm hjælp man kunne få på smartass side, og i stedet for at tjekke den ud kunne i jo spørge ham i stedet.
i gav 24timer til folk kunne slette det, det er umuligt at nå for mange, og i den her sag opføre i jer som konger, og det er i ikke! uden os havde i ikke været her

Han blev spurgt men nægtede at svare.
Hvilket må tyde på, at siden tilbyder noget, den ikke må tilbyde. :)

Hvis den ikke har det, må han jo skrive en ticket og forklare sig denne gang.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og de skal nok finde dig:p
Syntes ikke det er konge-agtigt at sige at folk skal fjerne ulovlige scripts:p og hvis man ikke ved om det er lovligt kan man undersøge det.!
Regler er her for at blive overholdt ikke for at brydes.!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg er glad for at se at der er spillere som L33T der også mener reglerne skal overholdes :)

Det er forbudt at installere enhver art af scripts som sender tropper automatisk med færre klik.
Dette er et af eksemplerne der kan findes i reglerne ang. §8 Bots & Scripts.

Om noget er i brug kan diskuteres, men de færreste ligger et script ind blot for at pynte på kontoen.
Dette eksempel viser dog at det at installere/indsætte et ulovligt script, her er et der sender tropper automatisk med færre klik endda brugt i eksemplet, i sig selv er mod reglerne.

Et script der både indsætter koordinater, tropper og trykker på angrib/opbak ER mod reglerne og burde slet ikke være lagt ind.

Jeg kan kun opfordre til at alle bliver mere opmærksomme på reglerne og selv tjekker om et script er lovligt inden de lægger det ind/bruger det i stedet for bare håbe det er ok fordi så mange andre bruger det. Hvis noget virker for godt til at være sandt, så er det det også ofte.
Det er vores alles eget ansvar at få læst reglerne og overholde dem og spørge hvis vi er i tvivl.
 

Loco

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Tror ikke helt alle er klar over hvor meget arbejde der faktisk ligger i at være en del af teamet.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
hmmm.. tror jeg vil prøve den over for politiet...

jamen hr betjent.. det ton hash jeg har i garagen bruger jeg ikke så det gør ikke noget jeg har det....

naaa.. tror ikke den holder :)
 

vogn06

Nybegynder
Reaktionsscore
0
skide godt

jeg syntes det er skide godt der bliver taget hånd om de ulovlige skripts
en stor hånd til administratorene for det skridt
det skulle i gøre lidt oftere og uden og advare på forhånd

mvh vogn06
 

halvtjekkeren

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Han blev spurgt men nægtede at svare.
Hvilket må tyde på, at siden tilbyder noget, den ikke må tilbyde. :)

Hvis den ikke har det, må han jo skrive en ticket og forklare sig denne gang.

Han nægter ikke at svar, men han vil have de plus pointtil bage som han er snydt for, når han har fået dem, vil han forklar det, men i banned en mand på indicier og i tror selv uden at vide en skid, i er da total langt ude.

Problemet er i ikke kan klar jer og få noget modstand af nogen der kan noget, så i banneder folk for i tror i er noget, i mine øjne er i en flok amatører.

Jeg vil ikke bruge en krone mere på sådan en gang fup og latterlige personer i support.

I kan banned folk når i har konkret beviser og ikke en skid før, ved ikke hvor gammel i er, men i mine øjen er i intet nu.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
OMG.. Har folk ikke forstået REGLERNE :confused:
Support er der for at sørge for spillerne holder reglerne..

Alle ulovlige scripts må jo ikke bruges..
 

halvtjekkeren

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jov jov scripts det er forstået, men det smartass er banned for er ikke et script, det liner det du kan med oprah browserne, som er åbenbart lovligt at bruge.

Men en sitter på en konto, har ingen chance for at vide det og den man sitter ikke har være på siden før rundeskrivelse fra TW, som så bliver udlukket og ikke kommer tilbage før om en mdr., vil blive banned hele tiden, fordi vi andre har ikke en chance til at komme ind og se om det ligger der og få det fjernet, for uheldig ved den sitter ikke hvordan det ser ud.

Men Miss vi er helt enig i at ulovlige script ikke skal være der, men det support har lavet over for nogle, er helt ude i hampen og uacceptabel og så længen jeg kan skal de vide det.
 
Top