Ingen Bug Undskyld til dem det er gået ud over

smartass

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej allesammen i Tribal Wars

Så er det blevet tid til at give en undskyldning til dem der er blevet bannet fra spillet pga. den hjemmeside jeg havde lavet, som kunne farme på samme måde som et script i kvik baren.

Den side jeg havde lavet, udfyldte en side i spillet automatisk, og det var det jeg havde læst i reglerne at den måtte.
Og den efterfølgende funktionalitet i siden er bare det samme som Opera browserne gør.

Det var ikke fordi jeg ikke ville oplyse support om sidens funktionalitet da de spurgte, men de bad om en videooptagelse af det, og da jeg har penge/plus tilgode pga. fejl i spillet, så bad jeg support om at klare det først, og så kunne jeg bagefter fortælle dem om siden. Imidlertid fjernede jeg siden med det samme, men jeg blev alligevel banned, selvom siden var væk.

Som det står lige nu, så er jeg hverken en del af spillet, eller har fået mine penge/plus tilbage, så jeg kræver nu alle mine dankortbetalinger tilbage, og det betyder sikkert, at jeg ikke kan spille spillet mere.

Det ægrer mig dog, at det er gået ud over andre spillere, da de havde lagt min side ind i kvik baren. Hvis den ikke var blevet lagt derind, så ville support aldrig have opdaget brugen af den side. Jeg burde også selv have undladt at ligge den ind i kvik baren, men det er jo nemt at have den der. Men jeg skulle nok have opfordret andre spillere til, at have den som en favorit eller lignende. Under alle omstændigheder er det uklogt at have den i kvik baren, for så kan support se det.

Jeg vil derfor gerne undskylde overfor de spillere, som er blevet bannet pga. af den side jeg har lavet.

Jeg vil også gerne advare kraftigt imod, at bruge ulovlige scripts og hjemmelavede sider, som f.eks. ***
Som det fremgår af den debat og det påstyr der har været det seneste døgn, så er det meget uklogt at bruge ulovlige scripts og i særdeleshed er det meget dumt at bruge siden ***, og det kan jeg slet ikke advare nok imod.

Hvis jeg efter mit tilbagebetalingskrav mod Innogames ikke kommer tilbage til TW, så takker jeg for denne gang. Det har været hyggeligt at møde mange af jer herinde, men jeg har svært ved at acceptere, at man ikke tilbagebetaler for en fejl i spillet, og samtidig ignorerer/udsætter henvendelser siden den 18/6 2011. der er jo ikke noget galt når de skal have penge fra folk, men jeg skal love for det kniber den anden vej.

Igen beklager jeg overfor dem det er gået ud over, og håber de 2 dage er til at komme over.

Skulle dette indlæg blive modeficeret af support, så er det ikke nemt at ytre sig, selv hvis det sker efter reglerne.

SmartAss - DSK
Henrik
 
Senest redigeret af en moderator:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg synes det er en meget fin reklamering for din side og fake undskyldning til at skjule det er hvad du laver :)

Jeg burde også selv have undladt at ligge den ind i kvik baren, men det er jo nemt at have den der. Men jeg skulle nok have opfordret andre spillere til, at have den som en favorit eller lignende. Under alle omstændigheder er det uklogt at have den i kvik baren, for så kan support se det.

Lad være med at bruge ulovlige metoder og scripts..eller sørg for support ikke kan se du bruger det?
Nu opfordre du også spillere til at skjule de bryder reglerne?
En nem måde at undgå folk bruger din hjemmelavede side er jo at ikke have den åben for dem!

Den side jeg havde lavet, udfyldte en side i spillet automatisk, og det var det jeg havde læst i reglerne at den måtte.
Og den efterfølgende funktionalitet i siden er bare det samme som Opera browserne gør.


Her siger du jo selv din side bryder reglerne eller du har læst dem meget overfladisk, du må ikke automatisere spillet!!!! og spiller skal selv fokusere/trykke på Angreb/Opbak og OK! Din side gør det for en stribe af kommandoer.
Og har du modificeret din Opera browser til at på nogen måde automatisere eller fokusere og trykke på angreb for dig så bryder du også her reglerne og bør tjekke om du bruger den tilladte metode eller bare et eller andet du har fundet på fx. youtube der udgiver sig for at være den orginale t-metode eller andet og i virkeligheden IKKE er tilladt.


Og for at bruge det samme eksempel tizac så fint brugte om hash i den anden tråd igen i en anden version. Bare fordi politiet endnu ikke har opdaget du har 2 ton hash liggende i din garage betyder det IKKE det er lovligt det er der ^^.


For at slå det fast med STORE BOGSTAVER! Den side smartass fortsat reklamere for indeholder en kode der er ulovlig at bruge sammen med tribalwars!
Hvis han ønsker at forsøge at få det godkendt til brug kan han bede om at få den anerkendt som et lovligt værktøj på .net og se hvad svaret bliver (samme sted hvor nogle af de første der anerkendte brugen af t-metoden sidder).

Alle der vælger at bruge smartass' side bryder reglerne!
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg synes det er en meget fin reklamering for din side og fake undskyldning til at skjule det er hvad du laver :)

Jeg burde også selv have undladt at ligge den ind i kvik baren, men det er jo nemt at have den der. Men jeg skulle nok have opfordret andre spillere til, at have den som en favorit eller lignende. Under alle omstændigheder er det uklogt at have den i kvik baren, for så kan support se det.

Lad være med at bruge ulovlige metoder og scripts..eller sørg for support ikke kan se du bruger det?
Nu opfordre du også spillere til at skjule de bryder reglerne?
En nem måde at undgå folk bruger din hjemmelavede side er jo at ikke have den åben for dem!

Den side jeg havde lavet, udfyldte en side i spillet automatisk, og det var det jeg havde læst i reglerne at den måtte.
Og den efterfølgende funktionalitet i siden er bare det samme som Opera browserne gør.


Her siger du jo selv din side bryder reglerne eller du har læst dem meget overfladisk, du må ikke automatisere spillet!!!! og spiller skal selv fokusere/trykke på Angreb/Opbak og OK! Din side gør det for en stribe af kommandoer.
Og har du modificeret din Opera browser til at på nogen måde automatisere eller fokusere og trykke på angreb for dig så bryder du også her reglerne og bør tjekke om du bruger den tilladte metode eller bare et eller andet du har fundet på fx. youtube der udgiver sig for at være den orginale t-metode eller andet og i virkeligheden IKKE er tilladt.


Og for at bruge det samme eksempel tizac så fint brugte om hash i den anden tråd igen i en anden version. Bare fordi politiet endnu ikke har opdaget du har 2 ton hash liggende i din garage betyder det IKKE det er lovligt det er der ^^.


For at slå det fast med STORE BOGSTAVER! Den side smartass fortsat reklamere for indeholder en kode der er ulovlig at bruge sammen med tribalwars!
Hvis han ønsker at forsøge at få det godkendt til brug kan han bede om at få den anerkendt som et lovligt værktøj på .net og se hvad svaret bliver (samme sted hvor nogle af de første der anerkendte brugen af t-metoden sidder).

Alle der vælger at bruge smartass' side bryder reglerne!

Jeg synes det er en meget klam opførsel du ligger fro dagen! du er SUP og bør være lidt mindre aggressiv med at hænge folk og deres intentioner ud her på forum!
Det har folk fået ban og slettet indlæg på tidligere!

Kom nu ind i kampen vær lidt objektiv - tag imod undskyldningen få behandlet de PP og lad os spille videre
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg synes det er en meget klam opførsel du ligger fro dagen! du er SUP og bør være lidt mindre aggressiv med at hænge folk og deres intentioner ud her på forum!
Det har folk fået ban og slettet indlæg på tidligere!

Kom nu ind i kampen vær lidt objektiv - tag imod undskyldningen få behandlet de PP og lad os spille videre

Hvis nogen læser mit indlæg som agressivt hængende nogen ud så undskylder jeg naturligvis, det er ikke hensigten. Jeg bruger fx. ikke udtryk som klam opførsel her.
Jeg ser dog udelukkende en undskyldning for at ikke havde været bedre til at sikre spillere ikke blev banned for at benytte en ikke godkendt kode på hans side. Havde koden fortsat været fjernet fra siden havde jeg helt sikkert set anderledes på dette.

Der ud over hvis du læser mit indlæg igennem vil du læse jeg ikke blander de to helt seperate emner sammen som er hans hjemmeside og plus. Jeg kommentere udelukkende på den første. Men self håber vi alle at også plus-delen hurtigst muligt vil blive afsluttet, det har dog absolut intet at gøre med det andet.
 

tizac

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg synes det er en meget klam opførsel du ligger fro dagen! du er SUP og bør være lidt mindre aggressiv med at hænge folk og deres intentioner ud her på forum!
Det har folk fået ban og slettet indlæg på tidligere!

Kom nu ind i kampen vær lidt objektiv - tag imod undskyldningen få behandlet de PP og lad os spille videre

nu er det de spillere der er bannet han undskylder til, og ikke support..

bare lige til info
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
nu er det de spillere der er bannet han undskylder til, og ikke support..

bare lige til info

Nu er det suppen jeg svarer og ikke spilleren

Bare lige til info


SUN: Fair nok, beklager jeg farede op og undskyld mit brug læste det meget nedladende...
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er helt i orden kong gulerod og tak :)

Og læser smartass mit indlæg som nedladende også undskylder jeg også til ham, absolut ikke sådan det var ment. Måske skulle jeg havde undladt at bruge de ekstra ! :eek:
Hvis du selv har skrevet koderne på den side er det flot arbejde smartass og jeg ville gerne se flere danske spillere der forsøgte sig med den slags. Men dobbelt tjeck nu alle sammen at det i laver og bruger og ligger ind er lovligt. Ikke kun fordi i risikere bans, men fordi det er sådan en sur ting at blive banned for når det kan undgåes med en ticket til support :)
 

smartass

Nybegynder
Reaktionsscore
0
For at slå det fast med STORE BOGSTAVER! Den side smartass fortsat reklamere for indeholder en kode der er ulovlig at bruge sammen med tribalwars!
Hvis han ønsker at forsøge at få det godkendt til brug kan han bede om at få den anerkendt som et lovligt værktøj på .net og se hvad svaret bliver (samme sted hvor nogle af de første der anerkendte brugen af t-metoden sidder).

Alle der vælger at bruge smartass' side bryder reglerne!


Punkt 1: Det er svært at vide hvad du snakker om, når supporten redigerer i lovlige indlæg, hvor der til almindelig folkelig information nævnes en side som ***
Indlægget er ikke ulovligt, og indholdet af indlægget er heller ikke ulovligt, og det er vigtigt for fuldstændighedens skyld, at det hele er tilgængeligt for læseren. Jeg kan ikke udelukke, at support måske er af den opfattelse, at det der henvises til er ulovligt, men da der netop opfordres (opildnes) til IKKE at bruge det, så er indlægget på ingen måder ulovligt.

Det er således ikke i orden, at supporten kontrollerer ytringsfriheden. Når der ikke svines nogen til, så må indholdet i indlæg fra spillere ikke ændres.

Man kan jo også undre sig over, at der stilles et forum til rådighed, som man faktisk ikek må skrive i alligvel, og hvis man gør, så bliver det man skriver slettet selvom det bare er information.

Punkt 2: I citatet herover angives/medgives at T train metoden er lovlig og accepteret, selvom den automatiserer funktioner i TW spillet. Jeg har på intet tidspukt lavet noget der er anderledes eller virker på andre måder end sammenlignet hermed. Med andre ord - er det lovligt det ene sted, så er det også lovligt det andet sted. Alt andet er umoralsk.


Og så til alle sidst bemærker jeg kort, at selvom det måske ikke er et repræsentativt udsnit af spillerne som ytrer sig på forum (flere læser end skriver) så har det absolut formodningen med sig, at der her er tale om manipulation af virkeligheden. Forstået på den måde, at den kritik der rejser sig mod supporten bunder i, at de reelt gør hvad der passer dem, for man kan ikke gøre andet end brokke sig, og det må man så heller ikke, for så bliver indlæggende slettet, ændret, eller spillerne bliver banned.

Og så skylder InnoGames mig stadig penge :(
 
Senest redigeret af en moderator:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
t-metoden har været beskrevet og accepteret på .net..dermed godkendt.
Jeg er usikker på hvordan du mener den automatisere? Du sætter selv angrebene op og trykker på angrib og skal selv fokusere på ok-knappen før der sendes.
Din kode hopper over et trin (trykke angrib/opbak) og bryder dermed reglerne for hvad du må bruge i tribalwars. Der ud over har du som sagt tidligere aldrig fået det godkendt hverken her eller på .net..der med er det heller ikke et godkendt script/hjælpemiddel hvilket igen bryder reglerne.

Det absolut eneste der er redigeret i dit indlæg er linket til en kode du ikke har fået godkendt hverken på .net eller .dk. som meget længe har været et krav for at et script/hjælpemiddel er lovligt at bruge.

Fra Forums regler:
Moderatorerne har rettigheden til at ændre eller slette posteringer og lukke emner. Følg venligst deres instrukser. Diskussioner omkring deres opførsler skal holdes til Support systemet.

Hvis du lægger mærke til, at dit indlæg eller emne er blevet slettet, så er det blevet fjernet for en god grund. Lad venligst være med at genoprette det. Hvis det behøves, kan du kontakte Moderatoren som gjorde det via PM, og spørge hvorfor det blev fjernet.


Som i spillet er der også på forum regler der skal overholdes for at få lov at have adgang og benytte det.


Vores "job" er at sikre reglerne overholdes og forsøge så vidt muligt at svare på spillernes spørgsmål og hjælpe når vi kan. Dette gør vi så godt vi kan, også selvom det til tider betyder vi må stå for skud når bannede spillere og deres venner føler sig uretfærdigt behandlet fordi de også bliver banned når de bryder reglerne. Vi gør det fordi vi gerne vil gøre en ekstra indsats for et spil vi holder af, ikke for "lønnen" og så absolut ikke for takken.
Flertallet af de med-spillere vi kommer i kontakt med er det en positiv og dejlig oplevelse at have med at gøre, de gør det værd at bruge så mange timer som vi bruger på et frivilligt arbejde. Og de gør at vi fortsætter selvom vi også skal kaldes alle tænkelige navne og beskyldes for alt mellem himmel og jord af de meget få der føler de ikke skal spille efter samme regler som andre og har ret til at behandle andre som det passer dem fordi de er kunden.
Tak til det store flertal af vores med-spillere der gør det sjovt at spille tw og til en god oplevelse at være i teamet :)
 
Top