Rygtebørsen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
ej helt ærligt... stop nu

Det er simpelthen alt for trist at se på. Hold jer nu til de oprindelige emner, og lad da være med at gå op i hvad fjenden mener om en? Det kan da være fuldstændigt ligemeget. Spil nu bare spillet, det kan da ikk være så svært.

og stop nu den personlige hetz ikk'? plz... for alle andres skyld

Jeg kunne ikke være mere enig Yan, men som du ser er der nogen der ikke stopper på opfordring. Men fordi du spørger så pænt så vil jeg da lade være med at forsvare mig for en gangs skyld selv om mit eftermæle igen bliver tilsvinet. I har min tilladelse til at spørge en supporter om det ikke passer jeg ikke har været logget ind efter jeg skrev jeg stoppede. Men det er simpelthen ikke det værd at fortsætte diskussionen. NPG blev trods alt oprettet på sjov, udfordring og uden ønske om at vinde serveren, hvilket alle der har læst vores grundlag kan bekræfte. men det ville være forkert ikke at afslutte uden et rygte, så jeg vil da fortælle at jeg hører at NPG forsvinder fra skærmen og ud i sommersolen, som duggen der der forlader græsset på en solbeskinnet morgen :cool:
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
Med en gang dere ik var rank 1 længre, så stopper dere? :sleep:

Jaja, flere byer på mig :p

BYE BYE :wave:
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Igen, igen, skal vi høre på DxxM´s selv iscenesættelse, og Bilka´s "Opret en tråd om mig, så folk ved hvem jeg er". Folk ved allerede hvem du er, du er en discount spiller (Tjek selv navnet).


mht. til Miss DK, kan jeg kun sige ej hvor er du bare god til at spille Tw. Du er så god at du ikke kan komme ind i normale stammer, så de har lavet såkaldte "Akademi/Wing" stammer, hvor du hører til :D
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Alle dem, der har screenshots og beviser for, at andre i spillet snyder, er mere end velkomne til at oprette en ticket, som jeg vil svare på.

Og Bilka; INGEN i Support-teamet tager sider, holder med bestemte spillere eller favoriserer nogen, så stop de latterlige beskyldninger, for det er ærlig talt ved at være irriterende at læse.

Opret en ticket på V7 med navne og beviser (screenshots, PM's osv.) for, at folk snyder, så lover jeg jer alle sammen, at jeg nok skal kigge på det. Og det er lige meget, om man er i NPG, DxxM eller hvor man ellers opholder sig.

mere en velkommen???har jeg helt misforstået det jeg har fået fortalt.

er man vidende eller har beviser for andres snyd SKAL det meldes til support,undlader man dette er det bannings grund.
 

DeletedUser

Guest
Det er bare et udtryk... Okay, det var måske lidt malplaceret her, men så længe, folk fangede meningen, så håber jeg det går :rolleyes:
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
For mig virker det som en flok børn på en legeplads der ikke bliver beundret af de andre børn som de er vant til, og rent faktisk får ærlige tæsk i et spil som de har spillet i årevis.

Hvor har jeg selv tænkt den tanke mange gange før, men jeg har ikke selv været i stand til at formulere det så fint.. Jeg ved udemærket hvad du mener og dit eksempel er ikke kun hylende morsomt, det er også ganske rigtigt :wave:

:D :rolleyes: - Genialt Kenned!

Men ... jeg begriber ikke ... Support er jo ååh så korrupte, de holder sammen støtter hinanden, foretrækker nogle fremfor andre og jeg kunne blive ved.... - Med at citere fra jer (Denne er rettet mod enkeltpersoner - nej Kenned, ikke mod dig, og skal ikke forstås personligt).

Men nu når de er korrupte, hvordan kan det være de alligevel er Supportere? - DER ER FOLK DER HOLDER ØJE MED SUPPORT!!

Men på den anden side, så kan i da kontakte Innogames og forklare det for dem?
 
Senest redigeret:

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
:D :rolleyes:

Men ... jeg begriber ikke ... Support er jo ååh så korrupte, de holder sammen støtter hinanden, foretrækker nogle fremfor andre og jeg kunne blive ved.... - Med at citere fra jer (Denne er rettet mod enkeltpersoner og skal ikke forstås personligt).

Men nu når de er korrupte, hvordan kan det være de alligevel er Supportere? - DER ER FOLK DER HOLDER ØJE MED SUPPORT!!

Men på den anden side, så kan i da kontakte Innogames og forklare det for dem?

Jeg siger skam ikke at der er nogen der er korrupte. Jeg kommenter kun på bilka's glimrende eksempel på bestemte spillers væremåde og holdninger som skifter alt efter om de er på den vindende eller tabende side af en krig :)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
:)har hørt at skolehaven har lavet et geni streg og i alt hemmelighed er gået dual på en D20M konto,har andre hørt dette:D
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Beklager Tobias, men har ikke lige hørt den der :p

- Jeg har tilgengæld hørt at NPG smider håndklædet i ringen i morgen, når de spærrede spillere vender tilbage??

Nogen som kan bekræfte eller afkræfte dette?? :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
- Jeg har tilgengæld hørt at NPG smider håndklædet i ringen i morgen, når de spærrede spillere vender tilbage??

Nogen som kan bekræfte eller afkræfte dette?? :)
Jeg tror vidst det rigtigt .. sammenhængende med det, siger rygtet at resten af verdenen har IAP/Forbund .. mon de nye fjender blir BB byerne så :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sjovt .. Jeg har hørt at dem der siger det, er igang med at miste alle sine cleans :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kan jo ikke omtales som forviret da hans besked var før imorges .. kig tiden inden man taler ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Allways :cool:

Btw. Held og lykke med jeres aktion senere, er sikker på den kommer til og gøre ondt ...på jer xD
 
Top