Rygtebørsen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det var så Carebears der havde den ære ;)

Kostede jer kun 260k off. tropper og få 5 byer, godt arbejde ;) (Hvis man ikke tæller de andre 50-70k i mistede på div. byer med)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt ude i byen at alex snart mister alle sine byer Oo

Hvis det skal kunne lade sig gøre så er i NØDT TIL at lære spillet ordentligt og komme med noget andet end det i gør i aften :rolleyes:

det forlyder sig at dem der siger dette er forvirrede da det vidst var dem der mistede noget imorges *host*Alex*host*:p

Havde i regnet med at krigen KUN skulle gå én vej??? :p Den der intet vover intet vinder ^^

@Dekani Fiebabsen og fakta wannabe tog også del i æren, men regner da med at kunne slå sidste resultat, i aften uden nogen semi-alvorlige tab :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det har jeg også hørt :D Tænk sig hvis der var en "dagens taber"?? Hvem mon ville få den?? :rolleyes:
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
AV hvor fik vi klø Dekani!!!!!! Vi må sku hellere smide håndklædet i ringen for vi er oppe imod overmagten :rolleyes:

- Har hørt et rygte om at Tobias2008 er i D20M :eek:
Nogen der kan bekræfte det?? (Udover Tobias der afkræfter) :sleep:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
AV hvor fik vi klø Dekani!!!!!! Vi må sku hellere smide håndklædet i ringen for vi er oppe imod overmagten :rolleyes:

- Har hørt et rygte om at Tobias2008 er i D20M :eek:
Nogen der kan bekræfte det?? (Udover Tobias der afkræfter) :sleep:
Jaa for den da .. de sender adler over kæmpe distancer og forventer at få udbytte, har i hørt om skills og list :p
Men næsten synd og ødelægge deres taktik, det kører jo for dem ;)

Undrer mig nu bare..
Har virkelig mødt noobs der sad kl. 3 om natten og sendte adeltoge for at overtage byer med næsten ingen tropper..
Det er jo så lidt pinligt at DxxM ska se sig slået af noobs, må jo gøre dem til OVER NOOBS :laugh:

Ved ikke lige med Tobias, men passer nok meget godt :p
--------------------

En hilsen fra mig til Cowiee - Ingen grund til og være længe oppe inat mate, men takker for støtten ;)
2011-07-23_0106.png
 
Senest redigeret:

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er jo så lidt pinligt at DxxM ska se sig slået af noobs, må jo gøre dem til OVER NOOBS :laugh:

Hov hov Dekani, det der hører ikke til her!!

- Hvis du kigger på forummet kan du se at der en tråd der hedder "fakta børsen" ;) :laugh:
 
Senest redigeret:

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Hold da helt ferie...I to kan godt nok spamme, når I får chancen :p


Har et rygte om at BriankDK har været bannet et stykke tid nu :eek:
Nogle som kan afkræfte eller bekræfte det ? - Og hvorfor ?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Self. kan vi det :p haha

Hmm.. Altså nu må vi jo ikke omtale andres ban, men du ku jo prøve og angribe ham ;)
 

cowiee

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jaa for den da .. de sender adler over kæmpe distancer og forventer at få udbytte, har i hørt om skills og list :p
Men næsten synd og ødelægge deres taktik, det kører jo for dem ;)

Undrer mig nu bare..
Har virkelig mødt noobs der sad kl. 3 om natten og sendte adeltoge for at overtage byer med næsten ingen tropper..
Det er jo så lidt pinligt at DxxM ska se sig slået af noobs, må jo gøre dem til OVER NOOBS :laugh:

Ved ikke lige med Tobias, men passer nok meget godt :p
--------------------

En hilsen fra mig til Cowiee - Ingen grund til og være længe oppe inat mate, men takker for støtten ;)
2011-07-23_0106.png


Haha jeg har hørt det var dig og hyggen der sad oppe om natten mens jeg fik mig en god nattesøvn (hele 10 timer) for at vågne op til en by der havde taget var det 5 cleanere og et tog? og muren i 18? puhaaa

Hvis i nu brugte tiden på at tage jeres byer tilbage i stedet for at sidde og trolle på forummet kunne det jo være gået lidt bedre? og ja jeg vil da stadigt sige jeg er en noob til det her spil, du bliver jo slået at en fyr der spillede 14 dage på v6 inden v7 startede :p
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det var da ikke cleans :O

Det var rester fra mine byer, sku jo lave en smule om på dem, så sagde at Husk Hyggen da ku gi det et forsøg :p

Lod du slet ikke mærke til at der var flere timer imellem og jeg ramte mange steder :confused:

Btw. Bliver slået af en ville da være synd og sige, så vidt jeg ved er i over 10 medlemmer per angreb om at tage sølle 1-2 byer :p
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
2Byer af gangen er det ikke lidt svagt? hvorfor laver i ikke bare 20trains en masse nukes og brænder dem af samme dag:p og når i er 10 pr by skulle i da vinde :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sød måde og tale om sin gamle dual :eek:

2Byer af gangen er det ikke lidt svagt? hvorfor laver i ikke bare 20trains en masse nukes og brænder dem af samme dag:p og når i er 10 pr by skulle i da vinde :)

Er jo ligesom også det de gør L33T :huh: (30 Trains er nok tættere)
Faktisk er deres timing osv. osv. fint, de mangler bare lige det sidste hak for at det ku fungere :p
 
Top