Classic server 2?

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dette er mit bud på en ny classic server
Hastighed: 4.0
Enhedshastighed: 1
Paladin: Ja, uden våben
Bueskytter: nej
Kirke: nej
Adelsmænd system: Guldmønter Ja men halveret
Moral: Point og tidsbaseret
Bonus landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Vokser til 2.500 points
Tech system: Simpelt tech system
Begynderbeskyttelse: 2 dage
Stammemedlemmer: 20
Forhold angriber/forsvarer: 20:1 i 15 dage
Medaljer: Alle
Milits: Aktiv
Konto Manager: ikke aktiv
Stammekrig: Aktiv
Reducering af byggetid: Aktiv
Diplomati: Aktiv
Valg af startposition: Ikke aktiv
Mindre kort: Aktiv
Stammeskift: ikke aktiv
Angreb på egen stamme Ikke aktiv
Kun støtte til egen stamme Aktiv
Angrebs/Support gap 250 ms
Fake Grænse Ikke aktiv
Vinder krav: Bliv den første stamme til 50mil MB og 10mil point eller lign (kan dog ændres )
Random stammer når du kommer ind bliver du sat i en random stamme :p
Også er der limted plyndring! Feks dine point gange med 10 eller lign.
Og alt derefter vil bare blive uden høst med hjem :)
Og Gratis plus til alle! ( Vil nok ikke blive taget seriøst);D




Kritik modtages
 
Senest redigeret:

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis mønterne halveres, så slutter denne verden jo hurtigere end den der spilles nu! :eek:
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
jow flere vil nok spille i længere tid uden at det bliver kedeligt for folk, tror der er mange der ikke gider samme server i flere år, og dette er netop en god mulighed, og så kan det være at de vil spille på flere servere efterhånden...

Ønsker ikke paladin uden våben
Ønsker buer
Stammemedlemmer max 10-15 stykker, 20 er for mange til sådan en lille verden
Vinderkravet kunne også være: hver dobbelt så stor som alle de andre stammer tilsammen og hold det i 24 timer
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
For at være en rigtig irriterende type. Det vil ikke være en ny server, blot en ny runde :p


Men skulle JEG foreslå indstillinger til en runde, så ville jeg skrive ting som King of the Hill, random stamme (systemet vælger) eller limited farming. Hastighed og buer/ingen buer er langt fra det eneste der kan justeres, jeg ville gerne prøve noget jeg aldrig har prøvet før. Det værste der kan ske ved at foreslå det er jo at få nej :laugh:
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Hvad med ingen stamme og alle mod alle, uden at man kan sende hinanden opbakning? første mand/kvinde der opnår x-antal point vinder, og top 10 vinder en præmie?
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Kunne faktisk være sjovt med en server hvor det er alle mod alle, ville kunne vise hvem der som spiller har skills :laugh:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Kunne faktisk være sjovt med en server hvor det er alle mod alle, ville kunne vise hvem der som spiller har skills :laugh:

Not! :p Efter min mening, kræver der hellere ikke så mange skills at teame uofficielt op og nakke en 3v1 :eek:

Man kan jo altid lave sin "egen stamme" uden at have en stamme.
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Not! :p Efter min mening, kræver der hellere ikke så mange skills at teame uofficielt op og nakke en 3v1 :eek:

Man kan jo altid lave sin "egen stamme" uden at have en stamme.

Jeg er dog ikke sådan en som gør sådan noget, hvis det 1v1 så kører jeg den 1v1 :laugh:
Men du har en point med at folk vil "snyde" for at vinde, hvilket kan forekomme 3v1 kampe :rolleyes:
 

Kalle123

Nybegynder
Reaktionsscore
1
1v1? Hmm spændende!

Det kunne være sjovt og samtidig meget svært hvis man lavede 1v1. Jeg mener at alle kan gå sammen og have en stamme på f.eks Skype. Så må man bare lave et "forsvar", der gør at man ikke kan blive angrebet af mere end 3-4 spillere på en gang. Men det er også meget fede instillinger, L33T. ;)
 
Top