TWM serveren. Er du med?

Kommer du til at deltage I TWM classic?

  • Ja, jeg er så klar til at give bøllebank

    Stemmer: 3 17,6%
  • Ja, hvis jeg kan finde sammen med gode spillere

    Stemmer: 10 58,8%
  • Nej, jeg vil alligevel ikke stå en chance derinde

    Stemmer: 1 5,9%
  • Nej under ingen omstændigheder

    Stemmer: 3 17,6%

  • Samlet antal stemmere
    17
  • Afstemning lukket .

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Der er i dag blevet annonceret at TWM serveren åbner op for en god classic/HP runde og for at sætte lidt gang i forum stiller jeg spørgsmålet om hvorvidt I deltager. Jeg glæder mig til at høre hvorfor du/I ønsker eller ikke ønsker at spille med de bedste af de bedste fra andre lande. Hvad er det egentlig der er udslagsgivende for dit valg?


  • Opsætningen af serveren?
  • tidspunktet (for længe siden der sidst er en dansk server der er startet fx)
  • muligheden for at teste evner imod andre spillere end vanligt
  • forberedelse til EM
  • tid (bare fordi jeg har tid/ikke tid)
  • Lyst
  • eller hvad der nu måtte være udslagsgivende for lige netop dig
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Alt efter hvordan det kommer til at foregå, samt om jeg kan finde nogen at spille sammen med
Så er jeg stortset frisk på det :laugh:
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Inno games laver en masser servere hvor man kan vise hvad man kan FEDT tænker folk men hov nej self smider man da lige sygt mange ting ind så hvis man bruger penge kan du owne folk uden med ingen problemer kan ikke være mere fail fra inno games side GG

TW har udviklet sig til alle andre browser spil hvis du har penge kan du vinde hvis du ikke har så må du bide i det sure æble

håber satme ikke dette kommer til de danske servere så er det sku farvel og tak

og nok ikke kun mig der har det sådan
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Inno games laver en masser servere hvor man kan vise hvad man kan FEDT tænker folk men hov nej self smider man da lige sygt mange ting ind så hvis man bruger penge kan du owne folk uden med ingen problemer kan ikke være mere fail fra inno games side GG

TW har udviklet sig til alle andre browser spil hvis du har penge kan du vinde hvis du ikke har så må du bide i det sure æble

håber satme ikke dette kommer til de danske servere så er det sku farvel og tak

og nok ikke kun mig der har det sådan

Man må håbe at det forbliver holdt udenfor her :) For ellers er det sjove røget af spillet :huh:

Andre lign. spil har netop også oplevet et kæmpe fald med lign. ting.

Ontopic, spiller for sjov derinde ellers ikke mere :p Efter de nye tiltag...
 
Top