Rygtebørsen

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja til 4 eller 5, og stadig klumper de store sig sammen (de gode)
noobs får ingen chance osse derfor man MANGE gange ser de samme på hver verden.. :(
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
man vil jo heller ikke spammes med de såkaldte "noobs" som du så pænt referere til, en stamme er jo kun så stærk som den svageste led i kæden...

4 - 5 spillere som er forholdsvis nye er langt bedre end overhovedet ikke at have givet chancen for at lade nye komme til!
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
man vil jo heller ikke spammes med de såkaldte "noobs" som du så pænt referere til, en stamme er jo kun så stærk som den svageste led i kæden...

4 - 5 spillere som er forholdsvis nye er langt bedre end overhovedet ikke at have givet chancen for at lade nye komme til!



ja, det var SATME mange der fik "lov" til at prøve at spille med, de andre må bare rende og hoppe...

er det det du siger? :huh:
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Mange fik lov...

Spillere fra TH fik plads i QT. Dog besluttede de sig for at prøve på egen hånd efter noget tid, hvordan gik det lige :rolleyes:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
flex du skal passe på med hvad du siger, anstødende ord skal jo ikke finde sted i Tribalwars ;)

det er STADIG bedre end ingen husk nu det! man kan jo ikke bare optage alle, det går udover ens røgte/ryg, så bliver man jo blot en recruit stamme..
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja, jeg gider ikke siddde og svine nogen til her, men nogen blev ikke behandlet okay derovre og andre ting, kan sige det ikke gik ud over mig, men nogen jeg godt ville spille med, så jeg valgte side...


TH fik plads i QT ja rigtigt, men TH har da også spillet på mange verdner efterhånden, ikke noobs som jeg ville kalde dem, men kald dem hvad du vil;)

flex du skal passe på med hvad du siger, anstødende ord skal jo ikke finde sted i Tribalwars ;)

det er STADIG bedre end ingen husk nu det! man kan jo ikke bare optage alle, det går udover ens røgte/ryg, så bliver man jo blot en recruit stamme..



hvis jeg siger noget forkert så siger support det nok til mig eller en anden..



- det jeg siger, de samme man ser på HVER verden, men et ry er jo mere værd end at lære andre at spille:huh:
 
Senest redigeret af en moderator:

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
måske ikke "noobs" men deres handling i v5, var virkelig ego centreret! da spillere i TH./FAF. sådan set kun ville udryde 2 spillere, for derefter at finde ud af, at de ikke ville kunne vinde verdenen bagefter..

ingen lyttede til os da vi sagde at strid imellem stammen vil føre til nederlag.. nu kan man jo så se at de fleste i FAF. har indset det nu..
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
synes du snakker lidt uden om? :confused:

vi var igang med noobs og sit eget ry, hvis du ikke husker så kig i min besked ;)
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
nej overhovedet ikke.. jeg svare blot til din kommentar med:
TH fik plads i QT ja rigtigt, men TH har da også spillet på mange verdner efterhånden, ikke noobs som jeg ville kalde dem, men kald dem hvad du vil
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
- det jeg siger, de samme man ser på HVER verden, men et ry er jo mere værd end at lære andre at spille

vil hellere vide om dit ry er mere værd end at lære andre at spille? :confused:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
vil til hver en tid gerne have at spillere lære spillet :)

men jeg vil altså heller ikke have en hel "skole" om man så at sige.. jeg vil ikke have en stamme hvor jeg skulle holde øje med hver enkelte medlem om de er online, laver det de nu skal osv. så vil jeg hellere have en mindre del af dem i stammen, da det så er lettere at håndtere :)
 

Flexes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:rolleyes:

du skal da ikke "passe" dem de spørg hvis det er noget, får nogen gode råd nogen gange.
men det er der mange der åbenbart finder for svært..
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Som Kuntz13 siger: Dette er en rygtebørs og den er derfor til rygter.

Personlige samtaler bedes holdt personligt. Ønsker man en bredere diskussion så er man velkommen til at lave en tråd med en passende emnetitel
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
ahh foaly dont be a stick in the mud :p

Men flexes hvis du vil lære en masse andre spillet kan du jo blot oprette din egen stamme hvor du lære dem op, vi ville vinde på v5, men også give nogle nye en chance og derfor hev vi lidt ind af gangen.

Ja du har ret i TH. har været på mange verdener men hvor mange verdener har de vundet eller være med i slutspillet i ?? :rolleyes:
Det burde vist sige det hele ik :p

Så bare for foaly ikke får et føl så kommer der her et rygte:

Rygtet går på at ikke mindre end 7 FAF spillere er igang med at slette eller kraftigt overvejer at slette deres konti.

Var det virkelig det hele værd ?
1½ års spildt spille tid for at slippe af med Justme og mig selv ?
var vi virkelig så slemme, eller er der nogen der måske overdrev en lille bitte smule, angående hvor hårdt de havde det under det slemme slemme diktatur ?
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Det kan jeg så informere om jeg ikke gør, da jeg ikke er på v5 mere, dog holder jeg mig fint informeret.

Rygtet går dog på at ydermere 1 konto er sat til slet fra faf holdet af.
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
rygtet går på at TBOJ blot for en BB oprydnings tjans for at vinde verdenen.. de fleste spillere er jo igang med at stoppe :(
aveligt det ikke kunne blive til mere end blot mytteri. havde da håbet på at se FAF. tage kampen op.. men det sker/skete jo ikke rigtigt. lader til at FAF. kun blev oprettet for at få Just og Joker ud af verdenen...
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Hurra missionen er lykkedes men babyen er dødfødt :laugh: Fail of the year!

Rygtet går på at V5's kolaps lå i kortene ;)
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Føj for dælen......
man er væk i et stykke tid. også laver Noobsne over alle noobs dette nummer.. what a stupid idea....
Aldrig har jeg hørt noget så dumt!!
QT eller hva de nu hedder har HJULPET JER TH.! OGSÅ BAILER I BARE!:-( Blot endnu en verden de ikke vinder...
Ja man skal ikke tage 10 nye ind for det vil koste en sejren muligvis.. og man spiller trods alt for at vinde.. eller også kunne man bare stoppe...
Men kan godt huske i sin tid hvor jeg var på v5 QT LÆRTE JER SÅ MEGET!!! Og kender jeg Justme ret er han ikke en diktator :) Og Joker nej :) Th i burde bare tage imod alt det Just og joker sagde med åbne arme for hvis jeg kender dem ret virkede deres metode TBOJ fik bank som altid..
Og at TBOJ går hen og vinder verdenen... jeg må grine nu:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Tboj er vel de samme som sidst ja de har gavet en værdig kamp men når alt kom til alt fik de tæv.. og det smider i væk........ Gå tilbage at adle barbs den gang var i fornuftige

Til Foaly ( alt dette er helt ok skrevet håber jeg :D)
 
Top