Speed Championship holdet 2012

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Speed Championship holdet 2012

Holdet er opstillet på baggrund af kvalifikationsrunden og kan blive ændret med baggrund i info fra supportteamet på masters.

Teamet:

  1. Skolehaven.dk Skal konen siger det
  2. shadeslayer.dk Bekræftet
  3. liverpoljer.dk Bekræftet
  4. assefreaky.dk Bekræftet
  5. valoel.dk Bekræftet
  6. Sir Angelo.dk Bekræftet
  7. Gorange.dk Bekræftet
  8. minibossen.dk Bekræftet
  9. tamerlan.dk Bekræftet
  10. Einherjer.dk Bekræftet
  11. lanselot10.dk Bekræftet
  12. Cralmad.dk Bekræftet
  13. killerkel.dk Bekræftet
  14. bluediamond.dk Bekræftet
  15. yyuf.dk Bekræftet
  16. Linoe.dk Bekræftet
  17. Boxzi.dk Bekræftet
  18. helldog.dk Bekræftet
  19. King.dk Bekræftet
  20. Vida.dk Bekræftet
Reserverne:


  1. 2640.DK Bekræftet
  2. MikkelUKnow.dk Bekræftet
  3. Loading.dk Bekræftet
  4. iWolf.dk Bekræftet
  5. Christion-DK
  6. Night Fury.dk Bekræftet
  7. vuk.dk Bekræftet
Jeg forventer en bekræftelse på skype på at I stadig er interesseret og forventer bekræftelse forud for hver kamp om I kan deltage. Dette gælder også for reserverne, så jeg kan hive nogen med selv med kort varsel.

Jeg beder support om et lukket forum til os hvor vi kan postere tingene som de sker da skype chatten er for rodet til at jeg forventer ret mange får det hele med sig.
 
Senest redigeret af en moderator:

King.DK

Nybegynder
Reaktionsscore
0
king

King.dk Bekræftet

ville høre om det var mulig at skifte navnet til Foxdia.DK
 
Senest redigeret:

von hallander

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hep..
kaster mig lige ind på den danske server, nu jeg er blevet lokket til også at spille her :)

Kan se der kun er 27 listet. Hvis I på et tidspunkt står og mangler en spiller, så er I velkommen til at prøve at fange mig og se om jeg kan den dag, der spilles.
Har spillet på .net siden W14, hvor jeg sluttede som nr2, samt nr 2 på den første "high Performance" (classic speed 4) og har også tidligere spillet lidt speed, men er kun til de korte runder, som overstås på en dag. Har derudover også nogle top10 placeringer i div. verdener på .net.

Nå, men hej til jer allesammen :)

Nicolai
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvis du evt ligger et skypenick (evt i hans indboks) du kan fanges på så er jeg sikker på at teamkaptajnen vil kontakte dig og så må I tage den derfra ;)
 
Top