Verden 10

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
havde håbet verden 10 var mere gennemtænkt...

tribalwars er nu blevet et spil hvor dem der gider og bruge 5000guld på 1 uge vinder..

i kalder det en nybegynder verden? jeg kalder det nærmere den dårligste verden til dato..

hvordan kan i kalde det en nybegynder verden okay den er langsom man kan ikke sende trains hurtigt men man vinder alligevel hvis man bare bruger nok guld..

og en nybegynder går nok ikke bare direkte ind og bruger 5000guld om ugen..

skuffet over verden 10 :mad:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg syntes også det er lidt grimt med alle de plus indstillinger.. er sådan set ligeglad om det er en langsom verden samt train begrænsning da det er en begynder verden.. men de plus indstillinger, de vil smadre det sjoveste ved TW.. nemlig det at det også kræver en smule skills for at vinde!

nu kan man jo snart købe sig til alt med de plus points.. hvad bliver det næste? reduktionstid af tropper?!?!
 

cowiee

Nybegynder
Reaktionsscore
0
en af de grunde til at jeg startede med TW i stedet for andre browserspil var at det udskilte sig på hvad der er tilgængeligt for gode danske kroner.

Man får ikke en stor fordel ved at købe sig til ekstra ting lige pt. Det gør det kun lettere for en selv at have pluskonto fx.

Stort set alle andre spil har nogle ekstra muligheder som giver dig en fordel hvis du bruger DKK på det.

Nu skiller TW sig ikke ud mere - nu er det "bare" et browserspil i mængden efter min mening.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg er enig i at det var det som gjorde at jeg holdt meget af innogames frem for andre - at manmax kunne betale et bestemt beløb hver måned, og så ville alle få den samme fordel.

Som det er nu, kan man lige som man kan i andre spil købe sig til en førsteplads i begyndelsen af spillet - spørgsmålet er bare om TW ikke er så svært at fordelen forsvinder senere i spillet - med mindre det er flere mio. man smider efter spillet.

Men det er mere amerikansk end tysk, at de rige er bedst til det hele - og ikke den grundige. Jeg mener også at innogames er ved at tabe sin tyske kvalitet.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Lidt syndt at v10 er blevet til, som den åbenbart allerede går under navnet, "Wallet Wars" hehe...

Ej, man må vel håbe at det bliver kun v10 med de plus funktioner. Hvis dette ikke skulle være tilfældet så bliver, som der også allerede er skrevet, bare endnu et browserspil :(
 

Smadremanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
en af de grunde til at jeg startede med TW i stedet for andre browserspil var at det udskilte sig på hvad der er tilgængeligt for gode danske kroner.

Man får ikke en stor fordel ved at købe sig til ekstra ting lige pt. Det gør det kun lettere for en selv at have pluskonto fx.

Stort set alle andre spil har nogle ekstra muligheder som giver dig en fordel hvis du bruger DKK på det.

Nu skiller TW sig ikke ud mere - nu er det "bare" et browserspil i mængden efter min mening.

Jeg kan ikke være mere enig.

FØJ SIGER JEG BARE
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Verden 10
  • Omgående byggeri 10pp (Når der er 10 minutter tilbage af konstruktionen, er det muligt at færdiggøre byggerier omgående for 10 pp)
  • Reducering af bygningsomkostninger 30pp (en bygning kan sættes i konstruktionskøen ved 20% reducering af prisen)
  • +20% råstofproduktion af en af de tre råstoffer i 7 dage for 40 pp.
  • Byt råstoffer 10pp (Råstoffer kan byttes på markedet til en ratio på 1:1).

FØJ stoppede da lige i tide kan jeg se.. var jeg stadig aktiv havde i fået en verbal lussing.. AD AD AD!!!!! :mad:
 
Senest redigeret af en moderator:

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har nu intet i mod de fordele folk kan købe sig til... det giver jo bare mere modstand til de erfarne :p
Og lad os se hvad v10 bringer, for tror bestemt ikke vinderne er dem der alle køber sig dertil, indstillingerne/"købe-mulighederne" er jo slet ikke så afgørende som i mange andre spil... Håber på det bedste, men lad os nu se :)

Dog vil jeg også sige, at jeg bestemt ikke håber de betalings relaterede updates bliver en fast del af det danske tw
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Enig Pat :)

Men hvis det er til for at holde de "gode/erfarne" væk fra serveren skal det nok virke :laugh:

Dog ville det være kedeligt hvis det er blevet en fast inventar :(
 

noobi

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ej hvor i dog piver
Udviklerne af TW skal da også tjene penge og dette er måden de gør det på og sådan er det da bare.
at i sidder og piver viser da bare i er for nærige til at støtte op om spillet økonomisk feks. ved at bruge guld,
men bare i vil have have have men intet vil give igen.
Hvordan havde i forestillet jer de kunne blive ved med at videreudvikle TW uden penge til lønninger eksponering osv. ?
Har i glemt at det koster penge at tjene penge ?
Så støt op omkring ved at brug lidt guld i stedet for at sidde her og svine dem.
Står i også i Netto og siger FØJ når i skal betale ved kassen ?

møzz møzz
i er alle vidunderlige mennesker :D
 
Senest redigeret:

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Tror folk mener at de i forvejen bruger massere af plus, så de bruger plus, derfor tjener inno også penge i forvejen, så folk vil ikke bare have uden at give, folk giver allerede...

Er selv neutral her, da jeg ikke har tænkt eller kigget det igennem endnu...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
That's bullshit :laugh:

Har intet imod de skal tjene penge.. og ville faktisk ikke klage så voldsomt meget hvis de hævede priserne på Plus en smule..
Mit problem ligger i at man kan købe sig til sejren på en verden ;)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Tror nu ikke at det bliver spillerne, der har brugt mest plus, som vinder denne verden.. men lidt uhyggeligt er det, at være så enig med Deka;)

Det næste bliver vel, at man kan hyre en virtuel spiller, der kan farme for en:S
(ok - giv mig klø hvis Innogames stjæler idéen)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Thumbs down

Langt ude det der... Kan godt se at der ikke er nogen pointe i at vente på en god server, da det tydeligvis ikke kommer på tale i det her spil.
 

larspp1

I træning
Reaktionsscore
0
ja må sige, det minder nu mere om begær fra ejernes side.

Og klart nok at man nu er i stand til at betale sig til førstepladsen.

Så giver spillet ligesom ingen mening MMMM
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Miss vi ved jo alle at grunden til du forsvarer Hassard er fordi du bor hjemme, arbejder som dobbelt postbud og har massere af penge til at købe dig til førstepladsen (Eller bedre plads end din sædvanlige ihvertfald).. Tag nu og tænk lidt på os der gerne vil spille et spil som handler om skills og aktivitet, men som også har regninger at sku betale i vores hverdag... Vi har ik lige pengene til at købe vores gode pladser og er afhængie af at bruge vores evner og vores tid ;)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Istedet for at brokke jer, så prøv at spil selv.

Jeg har prøvet og jeg bryder mig ikke om det - I øvrigt mener jeg at hvis man endelig skal spille med de regler, skal der være mange flere barbarbyer.
 

Newplayer*

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Miss vi ved jo alle at grunden til du forsvarer Hassard er fordi du bor hjemme, arbejder som dobbelt postbud og har massere af penge til at købe dig til førstepladsen (Eller bedre plads end din sædvanlige ihvertfald).. Tag nu og tænk lidt på os der gerne vil spille et spil som handler om skills og aktivitet, men som også har regninger at sku betale i vores hverdag... Vi har ik lige pengene til at købe vores gode pladser og er afhængie af at bruge vores evner og vores tid ;)

Pff jeg bor skam også hjemme men har ikke haft råd til de ekstra ting for som ung bruger man jo penge på alt muligt ikke:)

Dem der bruger flest plus er dem der arbejder og tjener en fair løn så er deres hobby jo TW og det bruger de penge på :)


Og til opaw ja mange flere bb byer hvis alle disse dårlige funktioner skal med :)
 
Senest redigeret:
Top