Jeg kan ikke sige tillykke, men citere

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Sick nogen af jer er mærkelige her på de danske servere.

Du har ikke forstået at den besked var for at starte en diskussion op?? At den blev misforstået, og der (kan) sidde nogen små unger bag skærmen og gå amok over det er så det.

På Classic "vandt" JMH verdenen før den var begyndt, pga. af merge og barb adling. Var vi hvertfald mange der leavede pga. af dette.. Også udenlandske spillere.. Nogen der aldrig kommer tilbage igen.
Der var dårlig nok en krig derinde. (og nej siger ikke at JMH er dårlige og hvad der ellers kan misforstås lol)..

På V9, har der været store muligheder for at slås. Vi har dog ikke fået et eneste angreb ind de hvad sidste 2 måneder, bliver det sku semi kedeligt lol.

Men mand dig op, og tag en saglig diskussion, der er OBVIOUS noget der skal ændres, hvis man skal have nogen gode verdener her.. Jeg er begyndt at diskutere dette, i en anden tråd. En tråd hvor folk holder en sober tone.

Alle dem der har et horn i siden, i skriver bare hvis vi skal tage en 1on1 på en verden :D (og tag det nu som en joke, selvom jeg mener det)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ej virkelig ???? har i ik fået nogle angreb ind i 2 mdr. ???

Det var sku da godt nok mærkeligt når i har haft IAP med hele verdenen hva.. Tror de eneste der faktisk har kæmpet de sidste lange stykke tid er OTTO..Hvilket er ret pinligt da alle regnte dem som en noob stamme.. !
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Dekani du udfordrer bare, er altid klar :p

Og nej vi slet ikke blevet angrebet. Vi har ikke mistet en eneste by. Overvej Cowie og Omega, Lazy har jo intet kunne gøre ?? Bliver det kedeligt i længden, sorry to say. (snakker kun på vegne af mig selv skal lige siges).

Var det ikke Lazy der spurgte om IAP ?

Edit: Så lang tid har IAP nu heller ikke været :)
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Sick nogen af jer er mærkelige her på de danske servere.

Du har ikke forstået at den besked var for at starte en diskussion op?? At den blev misforstået, og der (kan) sidde nogen små unger bag skærmen og gå amok over det er så det.

På Classic "vandt" JMH verdenen før den var begyndt, pga. af merge og barb adling. Var vi hvertfald mange der leavede pga. af dette.. Også udenlandske spillere.. Nogen der aldrig kommer tilbage igen.
Der var dårlig nok en krig derinde. (og nej siger ikke at JMH er dårlige og hvad der ellers kan misforstås lol)..

På V9, har der været store muligheder for at slås. Vi har dog ikke fået et eneste angreb ind de hvad sidste 2 måneder, bliver det sku semi kedeligt lol.

Men mand dig op, og tag en saglig diskussion, der er OBVIOUS noget der skal ændres, hvis man skal have nogen gode verdener her.. Jeg er begyndt at diskutere dette, i en anden tråd. En tråd hvor folk holder en sober tone.

Alle dem der har et horn i siden, i skriver bare hvis vi skal tage en 1on1 på en verden :D (og tag det nu som en joke, selvom jeg mener det)

Ja og på verden 9 vandt den ene side fordi ingen forstod instillingerne. Om man samler sig i en stamme for at samle alle hemmelighederne eller man samler sig fordi man er alle de "store" så er det vel egentlig lige uetisk.

Hvorfor egentlig starte en diskussion om hvordan andre vinder en verden, hvis man ikke kan tåle kritik af sin egen måde at vinde på?
 

gt nielsen

I træning
Reaktionsscore
0
Sick nogen af jer er mærkelige her på de danske servere.

Du har ikke forstået at den besked var for at starte en diskussion op?? At den blev misforstået, og der (kan) sidde nogen små unger bag skærmen og gå amok over det er så det.

På Classic "vandt" JMH verdenen før den var begyndt, pga. af merge og barb adling. Var vi hvertfald mange der leavede pga. af dette.. Også udenlandske spillere.. Nogen der aldrig kommer tilbage igen.
Der var dårlig nok en krig derinde. (og nej siger ikke at JMH er dårlige og hvad der ellers kan misforstås lol)..

Og i vinder pga? ... den Hygge stamme du er i nu... den er sammen sat af hvad?
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Hvor skriver du kritik? Kan godt tåle kritik.

Vil meget gerne diskutere hvad man kan ændre. Gider bare ikke det der børne have mudderkastning.
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
På V9, har der været store muligheder for at slås. Vi har dog ikke fået et eneste angreb ind de hvad sidste 2 måneder, bliver det sku semi kedeligt lol.

Kramme med samtlige stammer og jeres fjende Lazy, kæmpede mod andre end lige Baulerss konto, mon ik...
Eller drejer hele verden sig om lille Baulerss hoveder...Lidt ligesom Omega der kun fik mod adler fra 2 spiller, nå jaa kig dog på verdensbilledet, jeres fjende har osse andre mål :rolleyes:

Men nok "mudderkast i børnehaven"...


Hvorfor gik i udaf Classic verden, hvor JMH havde samlet sig ? (pga. af merge og barb adling. som v9 med HYGGE og Omega´s barbaradlinger.)
Forstår ikke, for var det krig i ville, var man da vel blevet ? :S

På v9 stoppede HYGGE vel den os med merge af to stammer for at vinde, før verden rigtig var kommet igang.
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
Kramme med samtlige stammer og jeres fjende Lazy, kæmpede mod andre end lige Baulerss konto, mon ik...
Eller drejer hele verden sig om lille Baulerss hoveder...Lidt ligesom Omega der kun fik mod adler fra 2 spiller, nå jaa kig dog på verdensbilledet, jeres fjende har osse andre mål :rolleyes:

Men nok "mudderkast i børnehaven"...


Hvorfor gik i udaf Classic verden, hvor JMH havde samlet sig ? (pga. af merge og barb adling. som v9 med HYGGE og Omega´s barbaradlinger.)
Forstår ikke, for var det krig i ville, var man da vel blevet ? :S

På v9 stoppede HYGGE vel den os med merge af to stammer for at vinde, før verden rigtig var kommet igang.


Gider bare ikke det der børne have mudderkastning.


/Omega Surpreme
 

omega surpreme

I træning
Reaktionsscore
0
...

Omega forstår ikke dine citater, desværre :laugh:

Forstår bare ikke hvorfor jeg skal nævnes angående barbaradlinger


Jeg indså tidligt i spillet, at pga mønterne var halv pris, så var nøglen til at vokse meget i V9 at få så mange byer som overhovedet mulig...


Det opdagede LAZY spillerne åbenbart først senere, for der eksploderede jeres barbardadlinger (også dine)

Det er en ganske normal taktik at adle barbar byer, uanset om man synes den er god eller ej.

Jeg kan dog sige at jeg har ligget nr 1 temmelig længe, så synes du skal give det fact lidt respekt, i stedet for at slæbe mig ind i en samtale jeg ikke har bedt om.

/Los Omegos
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Forstår bare ikke hvorfor jeg skal nævnes angående barbaradlinger


Jeg indså tidligt i spillet, at pga mønterne var halv pris, så var nøglen til at vokse meget i V9 at få så mange byer som overhovedet mulig...


Det opdagede LAZY spillerne åbenbart først senere, for der eksploderede jeres barbardadlinger (også dine)

Det er en ganske normal taktik at adle barbar byer, uanset om man synes den er god eller ej.

Jeg kan dog sige at jeg har ligget nr 1 temmelig længe, så synes du skal give det fact lidt respekt, i stedet for at slæbe mig ind i en samtale jeg ikke har bedt om.

/Los Omegos

Lille pus dog... :rolleyes:

Du blev nævnt fordi du vidst var den første i ES der fik adlet barbar byer.

Har dog aldrig nævnt det var en dårlig ting at adle barbar byer.

Kunne osse sige Baulerss opdagde det senere i spillet, og fik adlet en del barbar byer.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Ja, vi var nok de sidste på V9 der begyndte med at adle barb byer, men vi fik nuppet et par stykker :D

Dette er kun set fra mit eget synspunkt. På V9 er vi ikke blevet angrebet i over 2 måneder, udover 2 cleaners fra DIS.. Aldrig mens jeg har spillet TW har jeg prøvet noget så kedeligt.
Folk adlede konstant barbs, og spørg om jeg ikke har svinet folk til ang. dette, indtil jeg indså at man sku var nød til at adle de barbs for at følge med på V9 (vi fulgte da ellers fint med uden barbs).

Classic var også barbs. Her nægtede de fleste fra den stamme jeg oprettede (som var den eneste stamme der havde potentiale for at give JMH modstand, da SPAS var knækket) også at adle barbs. JMH merger så, 20 spillere der alle er nogen af de største. Hatten af for nogen af dem fra JMH, virkelig kompetente spillere og et par stykker af dem voksede da også fra alt og alle i starten (uden at adle barbs i starten).

Viste nogen fra .net Classic verdenen og de måbede bare, inde i midten af Classic verdenen var der noget lignende 200 byer OP OG NED AD HINANDEN, fra JMH hvor 80% af dem var barbs. Siger nok det meste.

Dette betød at folk leavede, de få udenlandske spillere der var på Classic var godt knotne. De havde aldrig set noget lignende heller.. Dette har jeg heller ikke selv.
Alle os fra SW stammen, der var de lidt bedre spillere i den stamme, leavede. Imens nogen tog vores byer (JMH fik også taget en del).

Ved ikke om du/I kan se forskellen. Og forståeligt at det måske er det samme ang. V9 for jer.
Dette er dog mit synspunkt.. Og vil gå tilbage til .net nu, vil kigge herind og hvis der er en bare lidt mere "voksen" tone ang. setup til V11/Classic, og snak om nogen ændringer (der skal obv ændres noget), er jeg på og skal nok give nogen tæsk ud inden et evt. gangbang :O

Skal lige siges, der var et par stykker fra SW der valgte at blive og kæmpe. Og STOR respekt til dem for det !!!!!
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg kan stadig ik lig i siger at i mangler modstand.. En stamme der mangler så meget modstand som i siger i gør har sku da ik IAP/Forbund med halvdelen af Top 5..
 
Top