Verden 11

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Verden 11

Verden 11 starter Tirsdag d. 5/6. Det vil være muligt at forregistrere sig fra i dag af, ved at vælge verden 11, når du logger ind. Du kan læse mere om forregistreringen her: http://help.tribalwars.dk/wiki/Forregistrering

De næste dage, vil du også have mulighed for at kunne invitere spillere, til at spille sammen med dig fra forregistreringen via e-mail.


<font face="trajan pro"><font size="3"><b><font color="#000099">Indstillinger</font></b></font></font>

<style>.ws { width: 500px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 50%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><div style="padding: 0 5px 0 5px"><table class="ws"><tr><th>Hastighed:</th><br />
<td>1.5</td></tr><tr><th>Enhedshastighed:</th><td>0.67</td></tr><tr><th>Paladin:</td><td>Inaktiv</td></tr><tr><th>Bueskytter:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Kirke:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Natbonus:</th><td>00:00 - 08:00</td></tr><tr><th>Akademi:</th><td>Pakker</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Aktiv, point og tidsbaseret</td></tr><tr><th>Bonus landsbyer:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Barbarlandsbyer:</th><td>Vokser til 3000 point</td></tr><tr><th>Forskningssystem:</th><td>3-trins tech</td></tr><tr><th>Begynderbeskyttelse:</th><td>4 dage</td></tr><tr><th>Stammemedlemmer:</th><td>20</td></tr><tr><th>Milits:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Halvering av byggetid:</th><td>Aktiv</td></tr><tr><th>Nye premiumfunktioner:</th><td>Aktiv*</td></tr><tr><th>Vinderkrav:</th><td><b>Hemmeligheder</b> Skal holdes i 7 dage</td></tr><tr><th><h1>Andet</h1></th><td>Ingen fakegrænse. Angrep/support gap er 50ms. Flere indstillinger findes <a href="http://dk11.tribalwars.dk/stat.php?mode=settings" target="_blank">her</a></td></tr></table></div><br />

* Nye premiumfunktioner inkludere:

  • Omgående byggeri 10pp (Når der er 10 minutter tilbage af konstruktionen, er det muligt at færdiggøre byggerier omgående for 10 pp)
  • Reducering af bygningsomkostninger 30pp (en bygning kan sættes i konstruktionskøen ved 20% reducering af prisen)
  • +20% råstofproduktion af en af de tre råstoffer i 7 dage for 40 pp.
  • Byt råstoffer 10pp (Råstoffer kan byttes på markedet til en ratio på 1:1).
 
Senest redigeret:

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg synes vi skal protestere mod InnoGames betal dig til sejren plus-indstillinger ved at lade være med at starte i denne verden

Har spillet i V10 et stykke tid nu og det gør virkelig en stor forskel - dem med pengene har en al for stor fordel:mad:
 

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
Jae jeg er egentlig enig med dig kaya, det er slet ikke rimeligt overfor særligt de unge der køber sig selv(eller nok snarer deres forældre) fattige over deres mobiltelefoner for at få en let og håndgribelig fordel i starten af V11.. Det giver jo mig dårlig samvittighed når jeg så tager deres byer fra dem.. Når det så er sagt så starter jeg formentlig op, jeg havde tech, kirke, bueskytter mv. på min ønskeseddel og selvom de ikke har givet mig udvidet tech (kun til trin 3) og stadig stjæler mælkepengene fra ungerne så må jeg give dem de har honoreret de fleste af mine ønsker..
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
PP fordele stadig.

Okay, hyggeligt at spille med jer her på DK serverne. Ses igen den dag i går væk fra det. Indtil da, join tribalwars.net UDEN pp-fordele.

KÆMPE FACEPALM !
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Temmelig kedeligt med det ekstra pp funktioner :(

Havde ellers lige håbet på noget andet, men så må der ventes og se hvad classic har at byde med eller om man bare game de spil man nu har sin computer...

Men anyways hel og lykke til dem som nu skulle begynde i v11 :wave:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Træls med de PP funktioner :(
Jeg vil ligesom Sir Angelo vente og se om classic har noget andet at byde på :rolleyes:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
ekstra ppfunktioner & hemmeligheder = innogames har lige mistet en "kunde"
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Du vandt da en verden på den sidst nævnte del :confused: Blev den først nævnte del for meget for dig eller er sejrens sødme ikke så stor alligevel, men derimod fyldt med sur galde?

Sludder ikke alle er utilfredse, men de utilfredse er gerne dem der råber højest. De der er tilfredse begynder først at råbe når de bliver ramt.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sorry.. Jah - der er mange der er utilfredse, og råber højt, men jeg er ikke utilfreds.. Jeg spiller tw, med de indstillinger der er. Dårlige eller gode - tw er tw :laugh:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Du vandt da en verden på den sidst nævnte del :confused: Blev den først nævnte del for meget for dig eller er sejrens sødme ikke så stor alligevel, men derimod fyldt med sur galde?

Sludder ikke alle er utilfredse, men de utilfredse er gerne dem der råber højest. De der er tilfredse begynder først at råbe når de bliver ramt.

hentyder du til mig?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det er vel ikke noget nyt, alle ved jo de norske spillere ELSKER danskere og ikke kan holde sig væk ;)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja med den første sætning. Hvem skulle det ellers være til?

det du skriver giver ingen mening

bare fordi jeg vandt en verden med hemmeligheder betyder ikke at jeg elsker dem, vel?

og den sidste del er bare for meget fra innogames side, og jeg gider s* ikke spilde penge på en verden, hvor man kan købe sig til direkte fordele
 
Top