Indstillinger til Classic Runde 3

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvor store vil de 2 byene være? :)

Det vil kun være let forhøjede niveauer i bygningerne, primært minerne for at veje op på at der er begrænset farmning og sikre starten ikke bliver for træg, så det bliver IKKE enormt store byer. Men nøjagtigt hvor store, må I se når I starter ;)


Og vi er glade for I synes indstillingerne lyder spændende. Der har været mange overvejelser og debatter i support-teamet denne gang, inden vi sendte et forslag til InnoGames. Vi følte alle vi trænger til en sjov og anderledes runde, lidt sommer sjov :)
Indstillingerne er valgt ud fra både de feedback vi har fået her på forum og generelt fra spillere..og en del ud fra hvad vi selv gerne selv ville prøve, hvis det var os der skulle spille der.

Vi ved der vil være en del spørgsmål til indstillingerne, da de jo er helt nye for de fleste. Vi har forsøgt at teste dem så grundigt som muligt så vi kan svare kvalificeret på dem og har bl.a. oprettet den nye wiki-side om begrænset farmning. Så endelig spørg løs :)

Vi har allerede modtaget et par spørgsmål via ticket og da jeg mener det kan have interesse for flere, så vil jeg lige tage dem her også:

Vil man kunne genstarte på verdenen, når man starter med 2 byer? - Nej, du kan kun genstarte, hvis du kun har én by.
Hvad med missionerne i starten, vil de forhøjede bygninger ikke gør det umuligt at gennemføre visse af dem? - De første missioner vil I kommer MEGET hurtigt igennem, fordi bygningerne allerede er i det niveau der skal til for at gennemføre ;). Vi kan ikke slå bestemte missioner fra, så der vil bare være lidt nemme råstoffer til jer i starten.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Dejlige indstillinger det der :)
Så må man jo se, at jeg har tid til at prøve det :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er jo en fordel ved den her server det er det giver ikke den store fordel at hvare dual
så vi kan håbe på alle dual makkerne deler sig op og bliver til 2 kontoer
det vil give fleger beder kontoer der skal kæmpe om sejern

og fleger af de minder arfaren vil komme op og hvare med i krigen når man starter med to byer



vi kan håbe på at når folk logger på serven at man får en lille post med en god beskivlse af hvad der er godt at starte med forholdt til hvis man er deff eller angribs spiller så folk ikke spiler tid på noget som ikke duer :O)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Burde de göre ja, en udvidet tutorial ^^

Kan ikke sige specielt meget om taktik, nu det er en 3 mäneders verden speed 4.
Udover, at husk at tänk over at det er 3-trins forsknings verden. Betyder at man skal passe pä hvad man opgraderer i sine forskellige byer (man kan ikke have alt opgraderet, og f.eks. at deffe en by med spyd lvl 1 frem for spyd lvl 3 er enooorm forskel).. Hvis man er meget erfaren burde man tjekke TK strategien ud (OpenEye). Noget jeg overvejer selv at pröve ud :) Kräver dog en rimelig god spil mekanisme forstäelse og i sädan en hurtig verden kan det mäske väre dumt, dunno.
 

Nooooorwaaaaaay

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ryktes at jeg kjører dual under et ukjent nick.
Skal bli spennende å se hvor lang tid det tar før folk finner ut hvilken bruger jeg og dualen min spiller under :)
 
Top