rundskrivelser

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Kunne man dog ikke godt lave, så man kan slette rundskrivelser man har sendt, lige som man kan slette i sendt post?

jeg kan nemlig se et problem, hvis nu man har siddet i en stamme og sendt noget rundt, som en ny stamme bestemt ikke skal vide....
når man så bliver sittet, kan sitter se dette, fordi man ikke kan slette det igen.

det er ikke smart

så please....gør det muligt at kunne slette rundskrivelser også
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
*hvis du har noget, som din stamme ikke skal vide, skal du nok ikke være i den stamme
 

the pretender

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg kan nu godt se problemet. Forestil jer den stakkels spion der sidder og spionere for flere stammer på en gang og ikke har energien til at sende en pm til hver, derfor sender han information via rundskrivelse. Nu skal han så bruge sitter, men kan ikke slette beviserne mod sig selv :(
HVORFOR INNO?? Hvorfor lader I de stakkels dovne spioner i stikken? :mad:

Men for at lige være alvorlig lidt. Det antal gange jeg kan huske at have haft brug for at slette en rundskrivelse er ingen. Jeg kan ikke huske nogen sinde at have haft behov for at slette en og kan ikke lige tænke mig til en situation hvor jeg ville få det. Jeg ville ikke sende følsom info via rundskrivelse.
Så jeg personligt kan ikke støtte dette forslag, men kan self være en masse andre der har behovet og så må I endelig modsige mig :)
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg er enig med "The Pretender" :p

Men der er kun 1 lille ting som måske er lidt provokerende og det er hvis man har lavet en fejl i det man har skrevet... men der plejer jeg som regel bare at være ekstra irreterende og skrive en ny rundskrivelse xD man kan jo ligeså godt være lidt social, og så kan de også få øvet sig i at læse min dårlige knudrede sammensætninger xD
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
*hvis du har noget, som din stamme ikke skal vide, skal du nok ikke være i den stamme

når man skifter til en ny stamme, mener jeg så ikke man behøver være forræder for den forrige.

jeg kan jo godt have sendt noget rundt, som kan skade den tidligere stamme, hvis den nye får fat i det
 
Top