Akademi ..Hvordan?

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
2012-06-24_0707.png

Jeg er bange for jeg ik helt forstår den her version af Pakkareglerne :(
Her er en nyovertaget by som jeg INGEN byer har taget fra endnu, men den siger at jeg bogstaveligt talt skal "Betale" for at en anden har taget en by med den, så jeg kan ikke bruge den???

Mit spørgsmål er.. Hvis folk tager 3 byer med hvert Academy, kan man så overhovedet bruge dem til noget når man tager deres by, eller er man bare løbet tør for adler så??
Eller er det lavet på den måde at jeg skal nedlægge Academy for at nedlægge de kontrollerede byer?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hej dekani håber på at det her hjælper.

Hvis du kun har 1 by med level 1 akademi, kan du kun uddanne 1 adle, bygger du akademi op til level 2 så kan du uddanne 2 adler, og level 3 så kan du uddanne 3 adler.

har du overtaget en anden by uden akademi, så kan du kun uddanne 2 adler.
Og for være level akademi du bygger i din ny by kan du lave 1 adle mere.


Så den korte version for være level akademi du har kan du uddanne 1 adle, der hvor du ønsker(vilkårligt by), overtager du 1 by, bliver adlen selvfølge automatisk trukket fra din antal akademi(level) som du har udbygget.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa det ved jeg godt, ikke det der er problemet ;)

Problemet er at jeg har et Academy i trin 2 i min main by og jeg har et Academy i trin 1 i den nyovertaget by.. hvilket gør at jeg ialt burde ku uddanne 3 adler right? (2 efter overtagelsen)

Her kommer der så lige det twist at min nye by siger jeg ikke kan uddanne en selvom jeg har trin 1 i byen, fordi at ham der havde byen før mig har taget en anden by med den xD

Ergo = Jeg har 3 Academy trin, men kan kun bygge 2 adler ialt og står åbenbart som ansvarlig for en andens byovertagelse
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Luksus problemer hva dekani :p

Jeg forstod, at for være by du overtage, så vil det blive trukket fra din sum adler som du kan uddanne.

Men fordi jeg har hørt om informationsøgning:p, så fandt jeg en engelsk version af "package system" i deres wiki.

http://help.tribalwars.net/wiki/Package_system

God læse lyst :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Se den har jeg nemlig også sittet og gennemlæst, der står netop også div. ting omkring priserne osv. ;)

MEN der står intet om at hvis man overtager en by som har overtaget andre byer, så kan man ikke bruge deres Academy xD
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Var jo meningen jeg sku tage 2 byer idag.. Nu må jeg nøjes med 1 på grund af mærkelige regler og manglende info :(
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Igen luksus problemer :p

men hvis du ialt har 3 level akademi, så kan du jo kun uddanne 2 adler, er det ikke også det du kan uddanne???
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej jeg kan ikke uddanne flere nu og jeg har 1 adel... :(
Hvis det sku være "rigtigt", så sku jeg ku ha 2 adler nu ja..
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Men jeg tror at det er en fejl, fordi i den screenshot som du har sendt ind, står der at landsbyen burde, forsvinde fra listen.

Men den svar kan du hellere ikke bruge til noget :s
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Godt nok lidt af en dummefejl så, ku hurtigt koste en en by hvis man sku readle netop nu xD
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det ligner en bug, du er velkommen til at rapportere det via ticket-systemet så vi kan sende det videre til InnoGames :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Dette er ikke en fejl.
Dog lidt kringlet at skulle forklare..

Ved pakkesystemet er hele adlingen baseret på akademiet. Derfor, når du overtager en by, vil denne være bundet af akademiet.
Du kan kun uddanne 3 adler per by, er der derfor brugt en adel til at overtage en anden by, vil du kun kunne uddanne to endnu.

Overtager du en by, der allerede er blevet brugt til at overtage en by, så vil denne by stadig følge med akademiet.
Denne vil forblive i akademiet indtil den bliver overtaget af et andet akademi (spiller).

Hm.. Håber forklaringen kan forstås.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jamen.. Hvis jeg nu kun har 1 adel tilbage og jeg overtager 1 by hvor spilleren allerede har brugt alle 3 adler...
Hvad sker der så ?..Så skal jeg bare stoppe med at spille eller :huh:

................
Jeg vil også gerne lige ha svar på en hypotetisk situation her...

Vi siger verdenen lige er startet og man har kun 1 by med Akademi lvl. 3 ..
Det gør jo så man kan overtage 3 byer, hvis nu man ved et "uheld" kommer til at adle 3 byer som alle sammen allerede har adlet 3 byer hver.. Betyder det så at alt det arbejde man lige har gjort var til ingen nytte og man derfra sidder fast og kun kan komme videre ved at blive adlet???? :huh:
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Udover det, så vil det her system da klart belønne bb adling og straffe os aktive spillere..

Eks.

Krigeren tager en stor by fra en god modstander og blir straffet med dyrere adler eller slet ingen nye adler.

Simmeren tager bb byer og folks farme og blir belønnet med 3 adler hvergang.

Når jeg siger dyrere så mener jeg self. at jeg havde planer om kun at bygge alle Akademi i trin 2, men med de her instillinger vil jeg jo blive straffet for at adle de aktive spillere og er dermed tvunget til at købe de dyreste akademi trin hvis jeg vil fortsætte..Og det er self. med det håb at jeg overhovedet kan fortsætte og ikke får adlet mig fast... :confused:


Ved godt jeg brokker mig en del, men jeg mener altså ikke Inno tænker særlig langt når de smider instillinger ud, tror en blind mand uden kendskab til TW ku gøre et bedre arbejde end dem :huh:
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Med hensyn til dine straf/belønning, så er det jo altid sådan, at nogle indstillinger vil ramme nogen og andre ramme nogen andre spillere.
I stedet for at brokke sig over indstillinger, så er det måske på tide, at ændre på sin strategi?
Nu ved at disse indstillinger er på plads i denne verden, så må du jo, om du kan lide det eller ej, adle en blanding af barbarbyer og spillerbyer, for at kunne opveje dit spil?
Eller finde på en helt anden metode at spille på..

Alle indstillinger vil give nogen fordele og andre ulemper, lær at vende det om og tænke i nye baner. :)


Med hensyn til dine hypotetiske situationer, skal jeg lige undersøge det.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa det så også fint.. Men alligevel.. Det er jo TribalWARS.. Så er det bare lidt mærkeligt og blive straffet for at lave WARS...

F.eks. .. Jeg valgte som den første by at tage en "pænt stor" by fra en Top 20 spiller og der er jo allerede den straf at jeg skal betale ekstra i tropper for at få fingre i den..
Men jeg havde da aldrig set komme at jeg også i fremtiden ku få mindre adler og at de ville koste mere fordi jeg tog den :(

Det er ikke hva jeg kalder posetiv vs. negativ.. Det gør jo netop at der kun er negativt ved at føre krig mod andre end BB byerne...

Og hva angår de hypotetiske glæder jeg mig til at få svar.. For i teorien så kan det gøre den mest aktive spiller på verdenen blir tvunget til udadling for at ku komme videre, ironisk nok..
 
Top