Akademi ..Hvordan?

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Tja, ser dine pointer, men ville ikke se på det samme måde.
Nye indstillinger = Nye taktikker og strategier.

Nu vil jeg vove en påstand, om at du ikke er den eneste, der ville adle byer, derfor er vil der være meget mere dynamik end dine beskeder giver indtrykket af.

Angående dine hypotetiske situationer, så ja.
Hvis du adler en by, der allerede har adlet 3 byer, vil denne ikke kunne uddanne en adel.

Men så snart, der er en anden, der adler en af de listede byer, så vil denne ikke længere være under dit akademis kontrol, men den nye, der overtager byen.
Derefter vil du igen kunne uddanne adler.

Derfor.. vil dine situationer passe, men da der er mange flere der adler byer end dig, vil det foregå en hel del mere dynamisk end som så.
Du vil næppe på nogen tidspunkter blive "fanget" af dette.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Som jeg forstår det så for at der skal være brugt 3 adler i en by så skal de være ejet af den samme spiller. Det vil sige at udadler jeg ham så oplåser jeg også akademiet/hans akademier. Skulle man alligevel adle 3 hovedbyer fra 3 spillere hvor de har brugt alle pladserne så hedder det jo TRIBALwars og situationen er vel ikke værre end de tager hans byer så dit/dine nye akademier bliver låst op. Indstillingerne giver meget mening og kræver at gode spillere må tænke sig lidt om. Jeg kan godt se situationen opstå hvis du vil standse en flok BB-adlere i dit område, men skal du ikke låse dig selv er du måske nødt til også at tage deres minibyer for ikke at låse dig selv.

I sidste ende er del vel pointen i et strategispil? at man skal tænke sig om for ikke at stå i en dårlig situation.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Oka så har jeg et spørgsmål mere...!

Hvis jeg nu køber et trin Akademi og uddanner en adel mere og jeg så adler den by der allerede står som "Adlet" på min liste, vil det så ikke være en "gratis" by hvor jeg bagefter stadig har en adel og ku købe igen..Eller kommer det til at koste mig 2 pladser??
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Så ville du komme til at eje byen, og den vil stadig være kontrollet af det akademi.
Så du vil stadig kunne uddanne to adler i det akademi, da det kun kontrollere en by.

At den så er "gratis" afhænger af øjnene der ser på det, da det stadig vil koste dig en adel at overtage byen, så det bliver din :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Bare det er gratis i den forstand at jeg ikke mister muligheden for at bygge en adel af det, så er jeg tilfreds..
Og købe en adel er ik så slemt, det er mere og miste muligheden for at bygge en jeg ikke kan lig xD
 

Jensenjr2

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det vil sige at når min main by har taget 3 andre byer, ville det være en tatik at ændre den til at være en deff by. For den kan alligevel ikke adle mere.
Måske..
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjoo..Både og..Jeg bruger nu bare mine færdige akademier som støtte cleans eller hvis det allerede er en def. adler jeg bare med dem istedet.. Du skal bare smide nogle sværd/TK med en adel meget hurtigt ind efter et "Rigtigt" angreb ;)

Dog vil jeg stadig sige jeg hader de her instillinger..Sku lige med... :laugh:
 
Top