Forslag til V12

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
Ganske vist en anelse tidligt, men kunne nu godt tænke mig at smide mine ønsker for en ny verdensopsætning ud..

Hastighed: 2.0 - 3.0
Enhedshastighed: 0.8 - 1.5
Paladin: inaktiv
Bueskytter: Aktiv
Kirke: aktiv
Natbonus: 00:00 - 08:00
Akademi: Guldmønter
Moral: Aktiv, pointbaseret
Bonus landsbyer: Aktiv
Barbarlandsbyer: Vokser til 1500 point
Forskningssystem: Udvidet, 10 techtrin (hvorfor kun lefle for den laveste intellektuelle fællesnævner? - Giv mig en udfordring!!)
Begynderbeskyttelse: 3 dage
Stammemedlemmer: 20
Milits: Aktiv
Halvering af byggetid: Inaktiv (Har ikke lyst til at stjæle fra børn, men ved at Support formentlig tvinger mig til det)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Hastighed: 2
Enhedshastighed: 1
Paladin: inaktiv
Bueskytter: Aktiv
Kirke: inaktiv
Natbonus: 00:00 - 08:00
Akademi: Guldmønter
Moral: Aktiv, pointbaseret
Bonus landsbyer: inaktiv
Barbarlandsbyer: Vokser til 1500 point
Forskningssystem: Simpel
Begynderbeskyttelse: 3 dage
Stammemedlemmer: 15
Milits: Aktiv
Halvering af byggetid: Inaktiv

Jeg bliver som et lille barn juleaften, hvis disse indstillinger bliver taget i brug :eek:
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Uden Plus-fordele

Har lige slettet min konto i V10 (selvfølgelig fordi jeg er blevet rundbarberet:))

Gider ikke have dårlig samvittighed over at modtage opbakning og så ikke bruge plus for en 50'er til at bringe muren op i løbet af en time, køre på første klasse i genopbygningen etc Det har ikke meget med fair play at gøre. Der er måske nogen af skolebørnere uden min økonomi, som faktisk er bedre til tw end jeg, men de får ikke en chance for at vise det (lige det med mine evner behøver I ikke kommentere:D)

Det må da kunne lade sig gøre, at betale et engangsbeløb, når man opretter en konto, så vi eller dem der har råd til det, i det mindste konkurrerer på lige fod.

Så er jeg med på banen igen:)
 

pupeldk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hastighed: 2
Enhedshastighed: 1
Paladin: inaktiv
Bueskytter: Aktiv
Kirke: inaktiv
Natbonus: 00:00 - 08:00
Akademi: Guldmønter
Moral: Aktiv, pointbaseret
Bonus landsbyer: inaktiv
Barbarlandsbyer: Vokser til 1500 point
Forskningssystem: Simpel
Begynderbeskyttelse: 3 dage
Stammemedlemmer: 15
Milits: Aktiv
Halvering af byggetid: Inaktiv

Jeg bliver som et lille barn juleaften, hvis disse indstillinger bliver taget i brug :eek:

så er vi to:)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Julen er vist desværre udskudt:rolleyes:

Men nordmændene fik deres V12 med "Halvering af byggetid: Inaktiv". Vi bliver vist desværre nødt til at lære norsk:S
 
Top