velkommen til Rød stue

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Endnu engang har de modige og aktive tw spillere hygget sig.

Denne gang har vi holdt en lille børnefest.

oline forklædt som voksen :) eller var det mon lille dreng

IMG_0320.jpg


vores fine border....

IMG_0271.jpg


IMG_0272.jpg


DenHomie og Kong Gulerod roder i køkkenet

IMG_0279.jpg


Kong Gulerod har styr på saucen

IMG_0281.jpg


DenHomie gik hurtigt kold

IMG_0286.jpg


Mine naboer kom forbi med bål, snobrøds dej og pinde.

IMG_0287.jpg


IMG_0302.jpg


I killermachine mave venter er en ny tw spiller allerede ved at være hvordan vi fester.....
IMG_0307.jpg


Det forlyder at kat, har sat smartass på plads
IMG_0310.jpg


pymmax fik vist rystet lidt for meget på hovedet ;)
IMG_0312.jpg


Så var der lige en der kiggede ind...
Denhomie: "Pas på jeg kan li det!"

IMG_0319.jpg

IMG_0315.jpg


IMG_0316.jpg


der blev lavet mange snobrød men dejen blev ved at hæve, så tilsidst blev der lige et lille brød bagt til morgenmaden

IMG_0331.jpg


IMG_0332.jpg


da vi alle er morgenfriske blev morgenmaden nydt i haven inden frokost
IMG_0333.jpg


IMG_0334.jpg
tusind tak for en dejlig dag, aften, nat, morgen, formiddag......

håber alle kommer godt hjem.

trist ikke så mange tør være med vi bider ellers ikke ;)
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Mange tak for at jeg igen måtte komme med og for en helt utrolig hyggelig weekend :)
Det var dejligt at se jer gamle venner og en meget positiv oplevelse at møde de par stykker jeg ikke kendte i forvejen. Bl.a. vil jeg hermed offentligt indrømme at Kong Gulerod virkeligt ER kongen over gulerod(skager), den var rigtig lækker :):)

Tak igen for den dejlige oplevelse og jeg håber at møde endnu flere hyggelige tribal wars spillere til fremtidige fester rundt om i landet :)
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Ham der kiggede ind, var det ikke Dekani:confused:

Jeg vil også sige tak for en dejlig fest:) Og sikke en masse gode minder, og dejligt at der forvildede sig et nyt ansigt med (smartass) :)

SUN - kan kun give dig ret med den gulerodskage mmmmmmm...
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du må da ha spist noget du ik ku tåle Killer.. Jeg skal ik lave relationer med fremtidige modstandere xD
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Uuuuh SUN vs. Deka :laugh:

Det bliver en epic kamp :laugh:

Ser sgu sjovt ud, næste gang må i tvinge Deka til at komme med til en af jeres fester eller holde den i hans hjem :wave:
 

gnisten1

Nybegynder
Reaktionsscore
0
:D Takker for en dejlig dag , igen med en masse dejlige mennesker og tak for alle de mange grin vi fik. Tak til KG for den sovs han fik lavet , jeg fatter ikke hvor han får tålmodigheden fra, tak til anje og oline for mad.

Glæder mig til den næste fest, hvor mon den skal holdes ;)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
enya dejligt maden smagte dig.....sgu første gang jeg har prøvet at lave mad i 3 lejligheder på en gang.....:D

skal hilse fra min naboer og spørge hvornår vi holder fest igen, for vi skylder stadig en gang bro bro brille.....og skal hilse og sige de altså gerne vil være med, for vi har det vist rigtigt sjovt
 

kat93

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tja holde stille ville du jo ikke :D bortset fra da det regnede :p men dine naboer må godt være med - bare husk og sig tøjet skal passe til anledningen :D er ik sikker på det tøj der til børnefest
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Tja holde stille ville du jo ikke :D bortset fra da det regnede :p men dine naboer må godt være med - bare husk og sig tøjet skal passe til anledningen :D er ik sikker på det tøj der til børnefest

vi må bare have et drag tema så?
 

kat93

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jada :p Alle drengene i kjoler og høje hæle (ved ikke hvad det vil sige for os tøser men fair nok)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Igen blev man ikke inviteret, Hvordan skulle der dog komme flere, hvis godtfolket ikke bliver inviteret :confused:

Som om man ville komme, I kan få lidt opmærksomhed, nu i har lagt så fine billeder ind (tænker det er det i vil opnå ved at ligge dem ind på et gamesite forum) Se os vi har det sjovt udenfor Tw, HA ellers Tak!! Dooh... :rolleyes:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ville godt have været med, men jeg havde sgu ikke tid.. Jeg var ikke hjemme :S

Næste gang, i holder noget, vil jeg da godt lige kigge forbi :D
For det ser sgu super hyggeligt ud det i har gang i, må jeg nok sige :p
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
...

Igen blev man ikke inviteret, Hvordan skulle der dog komme flere, hvis godtfolket ikke bliver inviteret :confused:

Som om man ville komme, I kan få lidt opmærksomhed, nu i har lagt så fine billeder ind (tænker det er det i vil opnå ved at ligge dem ind på et gamesite forum) Se os vi har det sjovt udenfor Tw, HA ellers Tak!! Dooh... :rolleyes:

undskyld flyver, har glemt dig, egentligt en skam for mindes du bor i rimelig nærheden
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Man blir nød til at elske Flyver's charmerende måde at sige tingene ligeud på :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Ja Flyver vil forblive en gris :laugh:

Lidt ærgerligt at i ikke shanghajede ham :p Bare lokke med lidt pizza, så er det nemmere at få ham med :p
 
Top