Til ære for 1337 aka Ronzi

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Ronz blev ved med at plage mig om, at jeg skulle takke ham, men kan desværre ikke komme i tanke over noget, som jeg skal takke ham for :D

Så ville spørge jer andre, om I har noget som man altid vil huske Ronz for
Bemærk dette gælder også de negative ting om 1337, som nok vil udgøre det meste af denne tråd


Og nej Ninja Turtle - du må ikke omtale dig selv
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Måske for den fremragende PLAN A Der blev lavet ;-)?

Sådan du kan gå hen og vinde v8 :-O
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Kan godt være du "var med" til at lave den, men du udførte den aldrig selv :laugh:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Takker for at jeg har haft de bedste grine anfald, når jeg har haft kigget på hvad du har skrevet på forum af diverse ting :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Enig, vel også det eneste han kan bruges til :laugh:

Ronz lave noget som virkelig er seriøst :huh: Næppe :laugh:
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Må faktisk infomere jer alle om, og jeg havde desværre hellere ikke set den komme, men ronz kommer til at vinde en verden :eek::eek::eek::eek::laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Knutz. I alle de verdner jeg har spillet mod dig har jeg altid vundet så vil slet ikke svare på om du kan hamle op med andre end Miss
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Knutz. I alle de verdner jeg har spillet mod dig har jeg altid vundet så vil slet ikke svare på om du kan hamle op med andre end Miss
Lyder lidt som Teletubbies der slås om hvem der kan hoppe højest... Make way for the kangaroo losers :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Lyder lidt som Teletubbies der slås om hvem der kan hoppe højest... Make way for the kangaroo losers :p

losersmiley.gif


Teletubbies? Miss, Kuntz, Ronznoob og hvem er mon den sidste? :p
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Knutz. I alle de verdner jeg har spillet mod dig har jeg altid vundet så vil slet ikke svare på om du kan hamle op med andre end Miss

Så lad os tag en kamp i næste verden, jeg er frisk på at spille mod dig :laugh:
 
Top