Rygtebørsen

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Rygtet siger at dette bliver endnu en kramme server... Blitz har netop oprettet sin tredje wing
Stammenavn: Rain
Tag: Blitz3


Kom nu ind i kampen... hva med for engangsskyld at i stopper det p*s med alle de wings...?

(begynder efterhånden at huske hvorfor jeg gik over til at spille på .net)
 
Senest redigeret:

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Begyndte faktisk også at grine, da jeg så det, men også¨en smule bange haha
Men hver sin smag :)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Alle stammer burde omdøbe sig til Blitz med et random nummer efter... og så kan vi kalde det for Blitzkrieg X)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Kom nu ind i kampen... hva med for engangsskyld at i stopper det p*s med alle de wings...?

(begynder efterhånden at huske hvorfor jeg gik over til at spille på .net)

l0l. På .net er der da endnu flere wing/søster stammer.
Er dog altid sikkert at 90% af dem der er I wing/søster stammer er noobs. Og på .net tror jeg aldrig nogen af dem har overlevet i længere tid ^^

De fleste I Blitz ligner også nogen pointwhores.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
l0l. På .net er der da endnu flere wing/søster stammer.
Er dog altid sikkert at 90% af dem der er I wing/søster stammer er noobs. Og på .net tror jeg aldrig nogen af dem har overlevet i længere tid ^^

De fleste I Blitz ligner også nogen pointwhores.

På .net er det så ikke halvdelen af spillerne der sidder i de 3-4 wings... de danske servere er alt for små til alle de wings...
 

Reds

I træning
Reaktionsscore
0
Det rygtes, at der burde handles istedet for tudes. Det rygtes ligeledes at de ovennævnte Blitz smed en cleaner ind i en deffwall imorges og at de efterfølgende hyl kunne høres helt nede syd for grænsen.
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Det forlyder at Lady og lady2 stammerne er bange for angreb, de prøver at lave iap eller forbund, for at undgå dem ;)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det rygtes at der er fundet rester af Let Kavalri og spejdere i gulashsuppen hos Blitz... :p
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det rygtes at FORUMET KUN er aktivt på grund af stars memberne skriver noget.. (altså ikke mig) ellers er det mega kedeligt :p der sker ingen ting!!!! i burde lave et tydeligt link i spillet til forumet
 

SaKzO

Veteran
Reaktionsscore
0
Noget siger mig, at 1 mio farmet medaljen falder onsdag eftermiddag - hvem mon det kan være :rolleyes:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
lol ved ikke helt om I troller :eek:

Ved hvertfald at flere end 3 kontoer har den medalje.
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Ser ud til de gemmer deres medaljer, og vil ikke røbe dem ^_^

Kan dog sige så meget, at mine LK er da blevet pisket og har derfor ramt 1 million medaljen og jeg var langtfra den første.
 
Top